بهتر بگویند تجاوز ....روسیه متجاوز مردم ایران هنوز تجاوز آنها را به خاک ایران فراموش نکردند همین روسها به عراق تسلیحات میدادند پوتین جنایتکار مثل اربابان دیگر که در دنیا حمایت میکنند فرقی ندارد آمریکا باشد یا اسراییل
پیش بینی این جنگ خیلی راحت بود هیچ کشوری نمی تواند تحمل کند که دشمن در نزدیکی مرزهایش مستقر شود ایران وقتی متوجه شد که رژیم صهیونیستی و تروریستها در مرز اذربایجان مستقر شدند به شمال غرب لشکر کشید البته روسیه کمی سریعتر اقدام کرد قبل از استقرار کامل تجهیزات و نیروهای ناتو به اوکراین حمله کرد و کار درستی انجام داد و کاملا از اقدام روسیه حمایت می کنم اگر افرادی اواره شدند و کشته شدند مسئول این اتفاقات امریکا و کشورهای اروپایی هستند نه روسیه
روسیه متجاوز نیست فریب تبلیغات کشورهای غربی و مزدورانشان را نخورید این دولت اوکراین بود که با حمایت امریکا و انگلیس و فرانسه و المان مردم مناطق خودمختار را با قدرت نظامی سرکوب می کرد و به انها اجازه رای گیری برای تعیین سرنوشت خودشان را نمی داد روسیه به درخواست مردم مناطق خودمختار و برای برپایی صندوق ارا در این مناطق حضور یافته است این کشورهای غربی و دولت مستکبر اوکراین است که ریشه ی مشکلات است روسیه اجازه خروج غیر نظامیان از شهرها و سفر به کشورهای هم جوار را داده است تا انها اسیب نبینند و فقط به مناطق نظامی حمله می کند که مسئول سرکوب مردم هستند کجای این اقدامات اشتباه است باید از اقدامات روسیه حمایت کرد .
آگه روسیه واقعا با ناتو و آمریکا مشکل داره چرا به ناتو و آمریکا حمله نمی کنه مگه روسیه موشک قارهپیما نداره ؟ اگه داره چرا با اون موشک هاش آمریکا رو نمی زنه . اگه می خواد آمریکا رو آدب کنه آلاسکا بیخ گوشش به آلاسکا حمله کنه و اونجا رو تصرف کنه نه اوکراین را ، این ها همش بهانه است که قلمروگشایی کند . الان یکی به من بگه روسیه الان با حمله به اوکراین چه ضربه ای به آمریکا زد هیچ که خودشو دچار مشکل و تحریم و گوشه گیری کرد الان آمریکا در این جنگ به اوکراين صلاح می فروش و پول به جیب می زنه . یه عده می گن ،روسیه به آمریکا ضربه وارد کرده میشه لطفا بگید کدام ضربه
اگر روسیه مستقیم به امریکا حمله کند امریکا هم مستقیما به روسیه حمله می کند و همه کشورهای اروپایی هم به روسیه حمله می کنند روسیه نمی خواهد مستقیما با ناتو درگیر شود
انصافا هر کشوری مثل روسیه قدرت داشت از این حمله دریغ نمی کرد . حق دارن خدایی . یه عده هم مثلا ادای ادم دوست ها رو در میارن . فقط کافیه امریکا به یه جا حمله کنه و این ها لال مونی بگیرن .
موقعی که کار بزرگ دست ادم کوچک بدن میشه حکایت پست ریاست جمهوری زلنسکی و نتیجه اش تصمیمات غلط و کشتار مردم و البته مردمی که اینقدر به اینده کشورشان بی خیال و غیر مسولانه عمل کنند که یک کمدین بشود تصمیم گیرنده مستحق چنین خواری هستند و حتی از این بدتر
اگه روسیه یک موشک به ناو امریکایی یا اعضای ناتو میزد من باورم میشد این کارا ضدیتی با ناتو هست . روسیه بر علیه اکراین که یک کشور هست حمله کرده .ناتو را بهانه قرار نده .اخه حمله به امریکا و ناتو باید مصداقی روی زمین داشته باشه .همینجوری الکی که نمیشه ادعا کنی .انچه که روی زمین قابل مشاهده هست ضربه و حمله به غیر از ناتو هست .به مردم اکراین هست
روسیه می خواهد ایالتهای شرقی خودمختار باشند و اوکراین می گوید باید به مناطق غربی ملحق شوند هیچ کدام کار درستی نمی کنند مردم این ایالتها باید با رای گیری عادلانه خودشان تصمیم بگیرند سه حالت وجود دارد یا به دولت اوکراین الحاق شوند یا کشور مستقلی شوند و یا به روسیه ملحق شوند
اوکراین و روسیه و تحریم و ... به خدا برای ما نان و اب نمیشه، ما باید خودمان کشورمان را بسازیم. حتی مسئولین هم نان و اب نمی شوند فقط باد چیپس سرکه نمکی اند. اگر هر ایرانی کوچکترین کار مثبتی هم انجام دهد ایران گلستان خواهد شد، این نکته ربطی به پول و سرمایه گذاری هم ندارد و فقط همت می خواهد که همگی داریم. هرکی مخالفه با ذکر دلیل بنده را تصحیح بفرماید. با احترام
ای قربون وهنت فقط مشکل اینجاست که مردم نشستن یهنفر بیاد ایرانو گل و بلبل کنه کسی نمیخاد برای بهتر شدن کشور تلاش کنه اگه هممون دست به دست هم بدیم و با هم متحد بشیم حالا با هر تفکری که داریم، میتونیم این کشورو درست کنیم
ناشناس
۲۳:۵۳ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
پوتین گفته به خاطز امنیت به اوکراین حمله کرده و در داخل ایران مسولان هم حمله پوتین دیکتاتور رو بخاطر امنیت تعید کردن حالا سخن عینه که پوتین تهدید کرده از بمب اتم استفاده میکنه و این حرف یعنی تهدید دنیا ایا نباید دنیا در مقابل این تروریست و دیکتاتور بیستند!؟
درسته که مسئولان و سران چند کشور اروپایی و آمریکا طرفدار اوکراین هستند ولی حقیقت این هست که مردم همین کشورهای اروپایی و مردم آمریکا ، طرفدار سرسخت روسیه هستند . چون حق همیشه پیرو و طرفدار بیشتری داره تا باطل.
صدام هم یک عملیات نظامی تو خاک ایران انجام داد...عربستان هم تو یمن گهگاهی عملیاتهای نظامی انجام میده ...هیتلر هم چندین کشور رو طی عملیاتهای نظامی تصرف کرد....اخررش چی شد؟ تاریخ تکرار شد.
ااامااا
توکزمحنت دیگران بی غمی. نشاید که نامت نهند ادمی
دیدید چین از ایران ناگهان 4 میلیون بشکه نفت خرید نگو قرار بود گرون بشه ما نمیدونستیممممممم ای خداااااااااااااااااااااااااااا یاری برسان به این اقتصاد لطفا
هر کس ندونه فکر میکند اوکراین به روسیه حمله کرده واقعا متاسفم برای هموطنانمان ناتو بهانه هست مشکل زیاده خواهی روسیه است مثل اینکه عراق خوزستان را از ایران جدا میکند به همین بهانه به کل ایران لشکر میکشد
مرگ بر مریخ ، مرگ بر زحل ، این زحل و مشتری غرب پرست باید نابود بشه به امید نابودی آدم فضایی های مریخ و زحل و تیر به وسیله روسیه قدرتمند . انشالله بعد تصرف همه کره زمین مریخ را ما می گیریم ،زحل را روسیه و زهره را چین درود بر سه قدرت
خخخخخخخخ
نادان های غربی حسابی ترسیدن و از ترس خودشون نفت و گاز روسیه رو تحریم نکردن!!
اروپا و حتی آمریکا وابسته به انرژی در جهانند و میدانند با تحریم روسیه بهای نفت به بیش از دویست ،سیصد دلار خواهد رسید.
اوایل سال ۸۱ بود من ۱۴ سالم بود که امریکا به عراق حمله کرد هلیکوپترا و هواپیماهاشون قشنگ دیده مبشد حتی یه موشک هم به قول خودشون اشتباهی زدن به ما نمیدونید غربی ها چقد وحشی ان
بنده طرفدار هیچ کدوم نیستم ولی چرا آمریکا و کشورهای اروپایی
درحال ارسال سلاح به اکراین هستند همه ی این کارها برای استفاده
از جنگ و منافع کثیف خودشون است اگه اروپا و آمریکا دخالت نکنند
جنگ به راحتی با توافق طرفین حل خواهد شد
چرا میگید عملیات نظامی و نمیگید تهاجم روسیه به اوکراین؟ از چی میترسید بخدا یه روز هم به ما حمله میکنه ۰روسیه همیشه از پشت به ایران خنجر زده ۰لعنت بر روسیه و پوتین و پسیروز باد اوکراین انشاءالله
*استاد الهی قمشه ای:{فقیر وبدبخت ترین آدم، هنگام مرگ که ساق هارا بهم می چسبانندوداخل گورخاک میگذارند، آن کسی است که در عمرپشت سرش، نتوانسته دلی را شادکند و بلکه غم و آه وناله بر مردم بندگان خدا گذاشته و دیگه برای همیشه دست خالی رفته}.
درسته که کشت و کشتار دل آدم رو به درد میاره ولی بهتره جامعه ای که فقط رفاه و امنیت خودش براش مهمه هم طعم نا امنی و جنگ رو بچشه تا دیگه وقتی سر بریدن یه بچه ده دوازده ساله رو میبینه خودش رو به نفهمی نزنه...
کاش این جنگ دامن همه غربی های وحشی رو بگیره بخصوص امریکایی ها
میترسن دم گاز روسیه بیفتن با این حال به اسم نیروی داوطلب نیرو میفرستن
ناشناس
۱۷:۰۴ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
اگر کسی که دنبال شکست اکراینه یا وطن فروشه یا پاچه خوار روس کثیف چون همین ذوسیه صد مدل بما خیانت کرد تو همین جریان اتمی مارو به امریکا فروخت ننگ بر اون کسانی که از کلمه تجاوز بنام عملیات استفاده میکنند چرا طرفدار گرگ هستین درسته امریکا و غرب اکراین رو گوشت قربونی کردن اما حداقل از اینا حمایت نکنید مردم عادی این وسط دارن کشته میشن یادتون رفته تو جنگ عراق علیه ما روسیه هر انچه ک عراق خواست رو بهش داد اول که عراق شد برادر حالا هم روسیه کثیف
به نظر من روسیه هرچی سریعتر باید عضو ناتو بشه تا دیر نشده و از خودش در برابر حملات اوکراین محافظت کنه.کاملا مشخصه اوکراین درحال ازبین بردن کشور روسیه هست و داره مردم روسیه رو با سلاحهای ممنوعه قتل عام میکنه
وای چه تاثیر گذار. صنایع ادبی باید تغییر کاربری بدن.
ناشناس
۲۱:۴۵ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
داداش داری اشتباه میزنی
ناشناس
۲۲:۲۵ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
مزخرف نگو . مزخرف.
ناشناس
۲۲:۳۲ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
چند بار بهت گفتم به یک روانپزشک خوب مراجعه کن؟؟!!!!!!!
ناشناس
۰۰:۰۰ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰
خدا شفا بده
ناشناس
۰۰:۲۴ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰
بنده یک جمله بنویسم تا شما تفاوت روسیه و اوکراین را درک کنید
روسیه آن کشوری هست که به اوکراین حمله کرده است و اوکراین ان کشوری هست که می خواست عضو ناتو بشود و روسیه هم دشمن ناتو هست. جای روسیه و اوکراین را در جمله اشتباه فرمودید! برای همین کاربران منفی دادن، بنده مثبت دادم و مطلب را براتان جا انداختم که روشن بشود. با احترام
ناشناس
۰۰:۳۱ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰
صبح بخیر آقای محمد
فرزاد
۰۳:۱۶ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰
حالت خوبه داداش؟ منظورت برعکس بوده ظاهراً
ناشناس
۱۶:۵۵ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
ولادیمیر پوتین با این کارش باعث محبوبیتشو در روسیه از دست داد اکثر مردم روسیه مخالف جنگن دیشب شهر سنت پترزبورگ تظاهرات گسترده ای مخالف با جنگ برگذار شده پوتین را از قدرت پایین میکشن جناههای مخالف پوتین در روسیه شروع به کار برای حذف پوتین از قدرت شده اند
۳ ماه دیگه روسیه تبدیل به کشوری ورشکسته با تورم ۳۰۰ درصدی و ۱۱۰۰ میلیارد دلار پول بلوکه شده و هزاران تحریمه که مجبوره خرس قطبی از سیبری صادرکنه به جاش اقلام کشاورزی قاچاق با ده برابر قیمت از اروپا وارد کنه.قبلا ما هم از این هارت و پورتها زیاد داشتیم
آن نادانی که میگوید لهستان و سوئد جزو اروپا هستند
خب این را عمه پوتین هم میداند
بحث سر چیز دیگریست. ناتو نباید از غرب به شرق گسترش یابد . ناتو نباید به مرز اروپا و آسیا برسد
شماهایی که ادعای سیاست دارید
شماهایی که هنوز نمیدانید کدام کشور ها عضو اصلی پیمان SCO هستند و کدام کشورها عضو ناظر هستند و کدام کشورها کاندیدای پیمان شانگهای هستند
اول بروید کمی اطلاعات به دست بیاورید بعد اظهارفضل کنید
روسیه که خوب داره اوکراین رو ادب میکنه. گفته میشه چین هم ممکنه تایوان رو ادب کنه.
یادمه جماعتی رو که میگفتن عراق و سوریه و لبنان و غزه به ایران ربطی نداره و شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران سر میدادن. اما حالا همین جماعت برای اوکراین و تایوان دل میسوزنن!
ما هم حالا میگیم اوکراین و تایوان به ایران ربطی نداره و نیازی نیست ما ایرانی ها برای اوکراینی ها و تایوانی ها دل بسوزونیم و از خود این جماعت این شعار رو یاد گرفتیم:
نه اوکراین نه تایوان جانم فدای ایران.******
امیدوارم کسی نیاد ما رو ادب کنه اونوقت کسی نیست ازمون حمایت کنه چونکه روسیه و چین هم دنبال مناقع خودشون هستن
ناشناس
۱۷:۱۲ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
احسنت به شرفت . واقعا نكته جالبي به غرب ليسان اشاره كردي.
ناشناس
۱۷:۲۸ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
رفیق پوتین لهشون کن
؟
۱۷:۴۲ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
خیلی عصبی شدی .
چرا ؟
MR_NP
۱۸:۱۹ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
بعد از اوکراین نوبته ایرانه روس ها قدرت دستشون بیفته فاتحه همتون رو می خونن حالا بشین سر جات و انقدر چرند نگو!
ناشناس
۱۸:۲۰ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
البته یه نکته ای را فراموش کردین که اونا برای این دل میسوزونن که نگران شروع جنگ جهانی هستند که اونوقت همه را درگیر میکند!
ما فقط نگران شروع شدن جنگ جهانی هستیم !
ناشناس
۱۹:۵۵ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
باشه اشکالی نداره ماهم موافقیم به شرطی که نه روسیه نه چین جانم فدای ایران هم باشه
ناشناس
۲۱:۵۷ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
ایران هفتمین ارتش قدرتمند دنیاست و خداوند با وجود بی وجود و خائن های داخلی و خارجی ازش محافظت میکنه.
ناشناس
۰۱:۳۰ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰
کاربر 16:57 بنظرت ایران زد پایگاه عین الاسد با خاک یکسان کرد در حالی که کسی جرعت نمی کرد به سربازان آمریکایی چپ نگاه کنه. درسته ایران این کارو کرد و کسی جرعت نکرد دست از پا خطا کنه. ما ایران هستیم اوکراین نیستیم. 8سال کل جهان دست به یکی کردند حتی نتونستند وجبی از این خاک بگیرند.
علی اکبر
۰۲:۱۴ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰
گل گفتی داداش
زینب
۱۶:۴۸ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰
افرین معصومه جون.
خوب سوزوندی غربگراها رو.
کارت عالی بود.
کاربر محمد ایران خیلی قوی تر از اون چیزیه که تو فکر میکنی.
کاربری که اسمشو چندتاحرف انگلیسی بی معنی گذاشته روس ها به اون وحشتناکی که میگی نیستن. غربی ها وحشتناک ترن. معلومه حسابی سوختی. ایران رو هم دست کم نگیر.
کاربر ناشناس نترس جنگ جهانی سوم نمیشه. فقط روسیه خواسته جلوی پیوستن اوکراین به ناتو رو بگیره. جنگ جهانی سوم رو از کجا اوردی؟ در ضمن شماها همش دارین مردم اوکراین رو بیش از حد مظلوم نشون میدین. اغراق میکنین.
ناشناس بعدیش ما جانمون رو فدای ایران میکنیم فقط. نمیشه که ایران با هیچ کشوری رابطه نداشته باشه که. تو این تحریم هایی که امریکا علیه ما گذاشته، باید با کشورهای دیگه ای مثل روسیه و چین رابطه داشته باشیم.
ناشناس
۱۵:۴۸ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
کمتر از 2 ماه تمامی این خبرها و کامنت ها معنی اش رو از دست میده و تازه میفهمید هرچی نوشتید اشتباه هستش
از همین امروز به مدت 2 ماه انشالله که همه چیز ختم به خیر بشود
امروز نشست خبری با پوتین بود،خیلی روشن و واضح تمام علت رو بیان کرد سلیس و روان،کاملا با ایشان موافقم..بخدا آمریکا زلنسکی رو... فرض کرده ک هست هی داره اسلحه هاشو میده ک جنگ کنه و ب صلح نرسن،چون براش خوب میشه
ناشناس
۱۵:۴۳ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
الان باید ما هم به فکر خودمون باشیم تا روسیه ، روسیه ناتو را از مرزهایش دور کرد ولی الان ما ناتو بیخ گوشمون است ، الان در ترکیه ناتو حضور داره در نتیجه ما هم باید مثل روسیه نتو را دست کم نگیریم و اجازه قلمرو گشایی به ناتو ندهیم
ناتو خیلی وقته تو ترکیه هست ما با ترکیه روابط خوبی هست که سالها داریم و البته باید دنبال گسترش روابط اقتصادی و تجارت باشیم تا ایجاد دشمنی با کشور همسایه!
ناشناس
۰۹:۲۹ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰
بعد تجزیه شوروی بهشون تعهد دادن ناتو سمت شرق نیاد حالا رسیده بیخ گوش روسیه ولی کسی به ما تعهدی نداده بعدم جماعتی دانشمند داخل کشور داریم که حتی با مقابله با داعشی که علنی ایران رو تهدید میکرد هم مخالف بودن و میگفتن باید باهاشون در مرز های خودمون بجنگیم رسانه بدجور سوار شده بر گُرده مردم
ناشناس
۱۵:۲۴ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
به نظر نمیآید که غرب در جریان اوکراین به دنبال حق باشد
آقای آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل که اینقدر دم از حقوق بشر میزند و ادعای فولکلور دارد، هیچ بویی از انسانیت نبرده . در غیر اینصورت نسبت به انداختن بمب بر سر زنان و کودکان بیگناه لبنان و سوریه و یمن و نوار غزه بی تفاوتی نشان نمیداد
کودکان یمنی با سنگ به میدان میروند . نه با سلاح های مجهز و مدرن و کشنده شیمیایی !
لعنت بر گوترش و دار و دسته نجسش
غربی که ادعای انتلکتئولیسم و لیبرالیسم دارد ، به طور کامل در تباهی و فساد زندانی شده و مردمانش عاقبتی مانند مردمان اوکراین خواهند داشت.
از طرف حزب توده پیام دادی در حمایت از تاواریش پوتین؟
ناشناس
۱۹:۵۶ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
با این حساب پوتین باید خودکشی کنه که
ناشناس
۲۰:۳۴ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
شما وطن فروشان غربگرا که انسانهای ضعیفی هستید واز تاریخ هم عبرت نم گیرید به جای به کار انداختن مغزتان فقط دنبال تهمت زدن به دیگران هستید.
ناشناس
۲۲:۲۷ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
سران آمریکا و چند کشور اروپایی طرفدار اوکراین هستند ولی مردم همین کشورها طرفدار روسیه هستند . چون همیشه حق طرفدار بیشتری داره.
ناشناس
۱۵:۱۵ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
دوستانی که مرتب تهمت غرب گرایی میزنند به حمایت از مردم اکراین بدانید که دقیق تو زمین دشمن صهیونیستی بازی کردن هست این .چون اونها ازادگی مردم را برنمیتابند .و سریع میخوان زیر یه برچسبی له بشی .نه اقا ..اگه مشکلی از غرب دیدیدم غرب محکومه و یا اگر هم مشکلی از شرق دیدیم شرق محکومه .
این ازادگی را داشته باشید .شعار نه شرقی نه غربی همین ازادگی هست .که دشمن از این روحیه متنفره و و حاضره میلیارد ها میلیارد دلار خرج کنه تا این را از مردم بگیره .
فقط تو سال گذشته میلیادی ارتش اوکراین تعداد زیادی روس تبار رو کشته ... غربی ها وحشین، البته روسها هم بهتر نیستن ولی ولی خوبه غربیها یکم ادب شن ...
ناشناس
۱۸:۲۷ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
خوب جنگ های خاورمیان چیزی را به شما نشان نداد ؟ در افغانستان و سوریه و عراق و یمن ، کسی کشته نشد ؟ تلویزیون ما تصاویر را درست نشان نمی دهد یا تلویزیون شما ؟
ناشناس
۱۹:۵۷ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
وقتی یه نفر 20 سال رئیس جمهور یک کشور باشه همینه دیگه دور بر میداره فکر میکنه خبریه
ناشناس
۱۵:۰۶ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
امیدوارم با تحریم های فلج کننده گسترده اقتصاد روسیه از هم ببپاشه درس عبرتی برای پوتین بشه
ما چهل ساله تحریمیم امریکا و همه غرب چه شکری خورد؟
تو اون هشت سالی که همشون پشت صدام بودن و انواع سلاحهای نامتعارف رو استفاده کردند کدوم بخش ورزش عراق تحریم شد؟
اصلا قبل جنگ هم یسری کشورها تحریم بودند.
تو جنگ ۱۴ تفاله علیه یمن کدوم تحریمی علیه اونها اعمال شد؟
خوبه ادم یکم شرف داشته باشه....
ناشناس
۱۸:۳۳ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
بعد چی به شما می رسه ؟ اگر اقتصاد ایران جونی براش مونده بخاطر چند کشور چون روسیه و چین است و گر نه آمریکا جونت 40 ساله اجازه نفس کشیدن به شما نمی دهد ، مگر اینکه گاو نه من شیر بشوید
رضا
۱۵:۰۲ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
با جنگ هر جای دنیا مخالفیم ولی اقتدار یعنی این که نذاری دشمن کنار گوشت لونه کنه. روسا به فکر ما نیستن ولی حد اقل این قضیه یکم به نفع ایرانه تا غربیا مشغول خودشون بشن
منم عاشقشم فوقالعاده این مرد بزرگه انشاالله پیروز بشه .دماغ آمریکا و آمریکا دوستا رو به خاک بماله
جلال
۱۵:۰۰ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
عملیات نظامی روسیه در شرق اوکراین کمی فکرکنید و بدور از تعصب روسیه به کل اوکراین حمله نظامی کرده از شمال و وجنوب و شرق و کشور کمونیست و برادر روسیه به هیچ قانونی هم پایبند نیست و نابودن کردن و کشتن انسانهای بیگناه براش اهمیتی نداره
حالا خوبه روسیه همیشه بر علیه ما بوده میگید عملیات نظامی لابد عراق هم هشت سال عملیات نظامی در غرب ایران داشته!روسیه به همراه کشورهای غربی همگی برعلیه ما بودن و در جنگ ایران و عراق از صدام حمایت کردن
خجالت نکش منتشر کن بدون اینکه متنو تغییر بدی yjc
حالا چونکه روسیه علیه غربه مردم و کشور اوکراین رو داره نابود میکنه اشکالی نداره!روسیه خیلی چیزها رو تو تاریخ نشون داده مثلا حمایتش از صدام مثلا عهدنامه ترکمنچای و گلستان مثلا اشغال ایران درجنگ جهانی دوم
ناشناس
۱۹:۰۸ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
به دور از تعصب شما با واژه عملیات نظامی مشکل دارید ؟ این واژ را خود روسیه بکار می برد و خبر گزاری ایران فقط نقل قول بدون خیانت می کند شما برای این که به قبای اربابتان برنخورد و خواب خرگوشیتان آشفته نشود بخوانید جنگ ، جنگ در اکراین است و شما اینجا دعوا با ما داریذ؟
عملیات نظامی یعنی عملیاتی محدود ، و واقعا هم عملیات روسیه فقط محدود به مراکز نظامی است و در این میان به دلایل مختلف احتمال خسارات مردمی هم هست و اگر روسیه به قانون پایبند نبود اولا 8 سال خیمه شب بازی زلنسکی را تحمل نمی کرد دوما در جنگی که سهه روزه به کی یف میرسد شش روزه نمی تواند کی یف را تصرف و با خاک یکسان کند؟ سوما شما زحمت کشیده و آمار کشته های مردم بیگناه افغانستان و سوریه و عراق را با اکراین مقایسه کنید ، مقدار تحریم و مخالفت و ارسال تسلیحات و گزارشات رسانه ها را مقایسه کنید ، آقا جلال ، همین حالا هم حضور آمریکا در عراق و سوریه غیر قانونی و خلاف قوانین سازمان ملل و قانون مجلس عراق است و این عملیات نظامی آمریکا بعد 15 سال هنوز پایان نیافته است !!!! پس از برادر بوش برادر ترامپ و بعد برادر بایدن و . . . و معمولا جنگ های برادر آمریکا 20 سال ادامه دارند ، پس اجازه بدهید برادر روسیه هم یک پنجم همین زمان را جولان دهد ، ان که باید جواب می دهد و لازم نیست شما کلاه گیس قاضی بر سر نهید چون از شما ارجح تر بسیار اند .
روسیه بعد از فروپاشی شوروی (30 سال قبل) همیشه در حد امکان و اقتضای شرایط یاور ایران بوده است نمک نشناس نباشید.
ناشناس
۲۲:۱۶ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
تموم دنیا مرام روسیه رو از قدیم تا حالا میدونن مگر:
آنکس که نداند و نخواهد که بداند
حیف است ...
کشتار هر روزه و بیست ساله مردم افغانستان و سربیدن مردم سوریه و عراق و بمباران کودکان یمن استحقاق لفظ جنگ را دارد یا شلیک روزانه 4 گلوله به سمت مراکز نظامی ؟
ناشناس
۱۴:۳۴ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
توپ تانک فشفشه پوتین باید گم بشود. جاوید صلح جهانی.
اشتباهي مثبت دادم. البته روسيه نقشه ما را براي حمله به ناتو انجام ميده. و هركي ناتو دوست داره بره اوكراين يك اسلحه چوبي بهش ميدهند.
ناشناس
۱۸:۲۶ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
از این شعارها برای بشار اسد رئیس جمهور سوریه زیاد می دادن ولی اسد به قوت از جاش تکون نخورده به قول معروف بزک نمیر بهار میاد خربزه با خیار میاد.
ناشناس
۱۸:۳۰ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
صلح خوبه اما غربی ها پس چجوری سلاح هاشونو به ما بفروشن؟ باید جنگ بشه باید یه اتفاقی بیافتد
الان تو خاورمیانه چقدر آدم داره کشته میشه بخاطر اونا چرا نباید صلح برای همه باشه الان ایران چندساله تو جنگ اقتصادی افتاده و دنیا ما را فراموش کرده؟ از زمان تحریم های شورای امنیت که جلیلی هیییچ کاری برای جلوگیری ازش نکرد تا به الان همش زیرر فشار بودیم
ناشناس
۱۹:۲۴ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
با این توپ و تانگ و فشفشه معلوم هست که کی جویای جنگ است و اگر پوتین گم بشه آمریکا وناتو راحت تر به ایران تهاجم خواهد کرد ، آن موقع ایران باید گم یا تجزیه بشه
صلح جهانی خوابی است که هرگز به دلیل امثال اروپا و آمریکا تعبیر به واقعیت نشده است.
ناشناس
۱۹:۲۵ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
بیا پایین
ناشناس
۱۴:۳۳ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
من به شخصه ازاین عمل پوتین راضیم،انشاالله به زودی اکراینم کامل تصرف میشه بعدم نوبت کشورای دیگه اروپاست،اروپایی ها خیلی بز دل و ترسواند،انشاالله خاریشونو ببینیم،این کودنا خودشونو از جهان بهتر میدونن،به امید پیروزی حق
اول اینکه اون خواریه نه خاری مجید دلبندم دوماً اگه روسیه چنین تصرفاتی پیدا کنه که خیلی بعیده، ایران هم یکی از تصرفاتش خواهد بود حتماً چون پوتین کم از هیتلر نداره و هیتلر بازم با کشورهای آریایی کاری نداشت ولی پوتین آریایی و غیرآریایی حالیش نیست فقط دنبال کشور گشاییه
فرراد
۰۳:۲۳ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰
احسنت، انشاالله
اصلا اینکه خودشون بجون هم افتادند چیز خوبیه..
مردم ایران
۱۴:۳۲ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
نصر من الله و فتح القریب،جنگ در همه جا بد هست در عراق،سوریه،یمن،ویتنام،لیبی و...ولی هم اکنون باید به روسیه کمک فوری پهبادی بصورت مخفیانه انجام شود تا جلوی استکبار جهانی و انقلاب مخملی که امریکا درست کرد ایستادگی کرده و پیروز شود،ناتو بیش از حد رشد کرده و خطری جدی برای جهان است.همچنین جناب رییس جمهور مردم ایران هم اکنون حدود چهارمیلیون خودروی سواری نیاز دارند،خودروسازان حلبی داخلی در حال احتکار،گرانفروشی ده برابری هستند و توان پاسخگویی ندارند،به این خواست عمومی مردم در جهت واردات خودرو احترام و ارزش قایل بشید و دستور و اجازه واردات خودروهای ارزان باکیفیت و باتعرفه گمرکی فقط دو درصد برای عموم مردم را ازاد کنید تا به انحصار،احتکار و گرانفروشی داخلی پایان داده شود.با تشکر
انوقت دانشمند، امریکا و ... قطعا به ما حمله خواهند کرد، شما در جبهه نبودی و اطلاع از وضعیت جنگ و کشته شدن ندارید. حرفی بزنید که به نفع همه باشد، اگر اتفاقی برای یک نفر بیافتد شما و امثال شما در ایران قطعا مسئول خواهید بود و سفت و سخت باید جوابگو باشید. با درایت صحبت نماید. التماس تفکر
ناشناس
۱۹:۲۹ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
بله
مردم ایران
۲۳:۰۸ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
سلام.در جواب شما دوست عزیز که فرمودید اینجانب در جبهه نبودم،اری اینجانب در جبهه نبودم ولی سه سال تمام در پشت جبهه نبرد سوریه با داعش حدود هشت هزار قبضه سلاح سبک برای رزمندگان اسلام مونتاژ کردم،چون قراردادی بودم مسئولین سابق شهیدکریمی سپاه تبریز بیکارم کردند.
علی اکبر
۰۲:۱۹ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰
منم با شما موافقم باید کمک نظامی به روسیه بشه اون موقع که داعش بیخ گوش ما بود جز پوتین هیچ کس کمک نکرد
ناشناس
۱۴:۲۷ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
تمام این بدبختی هایی که روی این کره ی زمین رخ میدهد باعث این همه بدبختی آوارگی بیماری جنگ وخون ریزی همه و همه امریکای جنایت کار فتنه گر حیله باز است مرگ بر آمریکای جنایت کار خدا این کشور و دوستان کثیفش را هرچه سری تر از روی این کره ی زمین بردارد
شاید هم روسیه و چین و کره شمالی باعث و بانی این همه بدبختی باشن، 140 تا کشور علیه جنگ اوکراین رای دادن، 5 تا کشور موافقش بودن و 35 کشور ممتنع به نظرت مشکل از اون 140 تا کشوره یا از اون 5 کشور و 35 کشور؟ کرهی زمین رو اون 140 تا تشکیل میدن یا این 40 تا؟
ناشناس
۱۴:۲۶ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
برای شادی روح هیتلر که یهودی ها رو میکشت فاتحه بخونید
داداشی ما با یهود و دین یهود مشکلی نداریم همین الان تو ایران خیلی از یهودیها دارن راحت زندگی میکنن به کسی هم آسیب نمیزنن، ما با اسرائیل کودک کُش، متجاوز فاسد مشکل داریم.
ناشناس
۱۷:۲۳ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
اين يك دروغ است كه بتوانند اين يهوديهاي كثيف از اين آلمان باج بگيرند. هيتلر براي ش فرقي نداشت.
ناشناس
۱۹:۱۱ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
من واقعا نمیتونم از هیتلر بدم بیاد
ناشناس
۲۱:۲۶ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
داداشی دین یهود میگه به جز یهودیان همه موجودات حیوان هستند وباید در خدمت ما باشند.پیدایش۱۵ تورات.
ناشناس
۲۳:۱۰ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
هیتلر یهودیها رو قتل عام نمیکرد. هلوکاست دروغه. هیتلر با یهودیها به خاطر یهودی بودن و خون و نژاد مشکل نداشت. با یهودیان صهیونیست که دنیا رو بدبخت کردند مشکل داشت. صد و پنجاه هزار یهودی در کنار آلمانیها، مردم مختلف کشورهای اروپایی، روسها، اوکراینیها، قزاقها، فلسطینیها، آفریقاییها، اعراب و ... کمک هیتلر علیه امپریالیسم و کمونیسم و در واقع علیه صهیونیزم میجنگیدند. هیتلر فرماندههای نظامی یهودی داشت که به اونها مدال شجاعت داده بود. هر کس با کمونیستهای جنایتکار و آمریکا و انگلیس استعمارگر مشکل داشت کمک هیتلر بود ولی از اونجایی که تاریخ رو فاتحان مینویسند هر جنایتی خودشون کرده بودند و هر کاری تصمیم داشتند بعدا انجام بدند به هیتلر نسبت دادند
ناشناس
۱۴:۰۸ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
عده ای امروز ها خیلی بر طبل نه شرقی و نه غربی می کوبند در صورتیکه هم غربی هستند و به نوکری غرب افتخار هم می کنند و هم اگر شرایطش فراهم بشود و سیاست شرق را مخالف منافع ایران ببینند نوکر شرق هم خواهند بود ولی نظام جمهوری اسلامی بدون استفاده از این روشهای مزورانه ، صادقانه بر موضع نه شرقی و نه غربی خود پایبند بوده و مواضعش بر همین اساس و بر اساس عدالت محوری و دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم بدون ملاحظه خواست قدرت های جهانی اعلام و رفتار عملی خود را بر این سیاست منطبق می سازد .
ببخشید اون موقع که از طرف غرب تحریم و تهدید شدیم روسیه و چین حامی ما بودند...میشه تو سختی ما خودمون رو کنار بکشیم؟
ناشناس
۱۴:۰۰ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
دوستانی که مرتب تهمت غرب گرایی میزنند به حمایت از مردم اکراین بدانید که دقیق تو زمین دشمن صهیونیستی بازی کردن هست این .چون اونها ازادگی مردم را برنمیتابند .و سریع میخوان زیر یه برچسبی له بشی .نه اقا ..اگه مشکلی از غرب دیدیدم غرب محکومه و یا اگر هم مشکلی از شرق دیدیم شرق محکومه .
این ازادگی را داشته باشید .شعار نه شرقی نه غربی همین ازادگی هست .که دشمن از این روحیه متنفره و و حاضره میلیارد ها میلیارد دلار خرج کنه تا این را از مردم بگیره .
من نمیدونم، ۲ تا کشور دیگه دارن باهم می جنگنن، یه عده هی یا دارن خاک تو سر هم دیگه میکنن یا دارن خاک تو سر خودشون میکنن، ای بابا ،باشه طرف دار باشید ولی یکم فکر هم بکنید که چرا روسیه حمله کرد؟ چرا آمریکا و انگلیس و اون فرانسه که داعش بازار و ...دارن از اوکراین طرفداری میکنن؟؟؟ چرا این حمایت و از یمن و سوریه و عراق... نمیکنن؟؟؟؟؟ ....
ناشناس
۱۷:۱۴ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
فکر میکنم دکتر لازم شد.
ناشناس
۱۹:۳۶ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
عزیز هنوز راه برگشت و توبه هست ، نه شرقی نه غربی و نه اکران مواظب خود و خودی ها باش.
ناشناس
۱۳:۲۱ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
اکراین نمونه ی کامل ی کشوره که هیچ تسلیحات دفاعی نداره تو ۹ روز ملتش اواره شدن و تمام زیر ساختهشون نابود شده حالا اگر ایران جای اکراین بود چی میشد ما تقریبا ۲۰ پایگاه موشکی داریم با تعداد زیادی موشکهای بالستیک و تعدادی موشک که کلاهک هسته ای رو ساپورت میکنه اگر روزی روسیه بخاد حمله کنه نمیتونه در طول ۹ روز همه رو اواره کنه ما پایگاه هامون فعال میشن و خاک روسیه و زیر ساختهاشون رو شخم میزنن پس نگید چرا ایران دنبال ساختنه موشکه و بمب اتم میخاد اینها تسلیحات بازدارنده هستن یعنی اگر داشته باشی یک دیوانه ای مثل پوتین هم فکرش رو به کار میندازه و میگه اگر حمله کنم اونا موشک دارن که منو میزنن پس حمله نمیکنم تلفاتم بالا میره حالا اینه ماجرای موشک سازیای سپاه منم طرفدار سپاه نیستم جنگم نمیخام اما واقعا باید کشور مجهز باشه الان ما واقعا نیروی هوایی و جنگنده ی درست حسابی نداریم باید تلاش کنیم نیروی هوایی یکم پیشرفته بشه فقط بخاطر بازدارندگی نه جنگ مخالف سر سخت جنگم اما معتقدم کشور باید تا دندون مسلح باشه هیچکس جرات نکنه بلایی که سر اکراین داره میاد رو سر ایران بیاره باید قدرت نظامی رو باز هم ده یا صد برابر افزایش داد هرچی موشک بیشتر بهتر
درسته ودرواقع مانع اصلی پیشرفت ما همین روسیه است که مرموزانه پشت پرده برای ما نقشه میکشه و جای تاسف است که کلمه غرب گرایی را سر زبان مردم کرده اند در صورتی که نه غرب ونه شرق برای ما دل نسوخته
ناشناس
۱۷:۲۶ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
خوشم نيامد از متنت چرا آمريكا رو مثال نزدي . اين آمريكاهست كه دنبال جنگ است.
ناشناس
۲۰:۰۶ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
منظورت اون تیر ترقه هاست؟ اونا دو روزه نابود میشه ضمناً آمریکا رو با روسیه مقایسه نکن
فرزاد
۰۳:۲۹ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰
نمی فهمند آخه، باز میگن موشک واسه چیمونه
دستمال کش
۱۳:۱۱ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
افرین به روسیه مقتدر باید زیر سایه پرچم روسیه شکست ناپذیر بریم
قابل توجه غرب پرستا بهترین بدونید همین غربی ها در یک هفته بیش از ۲۲۰ هزار تن انواع تسلیحات رو سرمردم عراق خالی کردن...بعد این وحشی ها دم از حقوق بشر میزنن...همین دبیرکل سازمان ملل حاضرند یک بار غربی ها رو به خاطر فروش اسلحه به عربستان محکوم کنه حالا یادش اومده حقوق بشر چیه...
منظور شرق و غرب نیست. غش کردن برای هر کسی کفر است. چه غربی چه شرقی و چه مرکری.
ناشناس
۱۲:۳۸ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
این نژاد پرست ها اگر به گفته خود شون برای جان انسانها ارزش قائل بودن، سیاه پوستان آفریقایی ساکن اوکراین رو از ورود به قطار مانع نمی شدند برای فرار و پناهنده شدن. اوج نژاد پرستی غربی ها اونجاست که خبرنگارا شون میگن این پناهجویان(مو بور چشم رنگی) با قبلی ها (سوریه و...) فرق دارن. اینا سفید پوست و مسیحی هستند. بعد یه سری میان میگن غرب یعنی برابری انسان ها با هم بدون درنظر گرفتن رنگ و نژاد و دین. استاندارد های دوگانه که میگن یکیش همینه.
حالا کشتن مردم بیگناه با موشک و تفنگ و له کردن ماشین مردم با تانک! اشکالی نداره و مجازه فقط مشکل اینجاست که چهارتا سیاه پوست مشکل قطار سوار شدن پیدا کردن! خنده داره
فرراد
۰۳:۳۲ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰
نکته دردناکش اینجاست که غربی ها همین غربگداها را آدم حساب نمیکنن وباز هم اینا متوجه نیستند
ناشناس
۱۲:۱۵ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
مگه مانوره میگید عملیات نظامی؟
کشتن واقعی ادمها،حمله به فروشگاهها و شهرها بصورت واقعی،فراری دادن و آواره شدن میلیونها آدم اسمش عملیاته؟
یاسین به گوش خر میخونی اینا انقدر بدبختن که جرئت کوچکترین انتقادی به اربابشون روسیه رو ندارن
ناشناس
۱۳:۱۹ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
رسانه همینه هر کشوری به نفع خودش دروغ میگه
ناشناس
۱۳:۱۹ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
پ ن پ!
علی
۱۴:۳۳ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
مانوره دارن عکس العمل آدمها موقع منفجر شدن بمبها رو امتحان میکنن
ع
۱۸:۴۱ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
اط نظر اینها چون روسیه حمله کرده عملیات نظامی هست.
ناشناس
۲۰:۰۱ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
نه
ناشناس
۱۲:۰۳ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
این جنگ نظامی نیست بلکه بیشتر جنگ شعار دادن سیاست مداران و رسانه ها و تحریم و تهدید ها است ! جنگ هم جنگ قدیم ! آمریکا ، آمریکای بیست سال قبل ، در جنگ نخست با عراق روزانه قریب 200000 هزار انواع سلاح از گلوله گرفته تا موشک و بمباران مشد و ده روزه حکومت صدام ساقط شد ، حالا مردم هم کشته شدند و آواره شدند
در اکراین دو طرف می خواهند به جهانیان نشان دهند که خیلی خوب هستند و کاملا رعایت موازین اخلاقی و انسانی می کنیم !!!!!!!!! با این حساب چرا جنگ را آغاز کردند؟ فقط سلاح ها را به رخ هم می کشند و قیمت نفت و اجناس را بالا می برند! و ما را بیچاره تر می کنند.
خیلی دوست داری کشت و کشتار بشه؟ خون و خونریزی دوست داری؟ مشکلت چیه؟
ناشناس
۲۰:۲۲ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
کسی کشتار دوست نداره ، اما چرا بعضی ها چنان وانمود می کنند که حالا در اکراین جوی خون راه افتاده ؟ ما سالهاست که جنگ و کشتار عزیزان دیدیم و آوارگی را چشیدیم ، جنایت تحریم دارو دیدیم و فوت اقوام دیدیم و یک هزارم این محکومت و پشتیبانی ها را ندیدیم !! تبعیض و ستم و جنایت از این بیشتر ؟
مشکلم اینه که حالا باید بودن درامد و پشتیبان دو فرزند یتیمم را سالم پرورش دهم اما گرانی و تحریم امانم را بریده است و لی خیلی ها پیام در دفاع از همان آمریکا ی تحریم کننده دارو می گذارند و در باره جنگی سخن می گویند که نه در آن دخالت داریم ونه ربطی به ما دارد! آمریکا که در خاورمیانه بی مهابا خروار خروار آدم می کشد در اروپا چرا پاستوریزه شده است ؟ تبعیض در کشتار و جنگ !!و گرانی و فشار جنگ آنان برای ما ؟!
ناشناس
۱۲:۰۰ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
آیا به تجاوز عربستان سعودی به یمن هم میگویید عملیات نظامی؟
سقوط کرده دیگه . بیشتر از این میخواین سقوط کنه؟؟؟!!!!!!
۸۵ درصد اوکراین در دست روسهاست. ۱۵ درصد باقیمانده هم خودشان نخواستند اشعال کنند و گرنه مثل آب خوردن می توانند تصرف کنند.
ناشناس
۱۵:۵۲ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
آزاد خواهد شد
ناشناس
۲۰:۰۹ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
تو فکر کنم به 85 درصد علاقه داری وگرنه هنوز 20 درصد اوکراین هم سقوط نکرده
ناشناس
۱۱:۴۸ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
با سلام . بچز پنج کشور اکثریت کشورها قبول کردند که اوکراین از اقوام روس نیستند و خودشان یک قوم با فرهنگ و زبان بنام اوکراینی هستند . اما کریمه و دو جمهوری از اقوام روس تبار هستند . که باید به روسیه ملحق شوند
امریکا هم همینطور. هر دو اوکراین را قربانی کردند
ااامااا
توکزمحنت دیگران بی غمی. نشاید که نامت نهند ادمی
تا زمانی که اوکراین برای آمریکا خوش رقصی میکند مردمانش در فقر خواهند بود
نادان های غربی حسابی ترسیدن و از ترس خودشون نفت و گاز روسیه رو تحریم نکردن!!
اروپا و حتی آمریکا وابسته به انرژی در جهانند و میدانند با تحریم روسیه بهای نفت به بیش از دویست ،سیصد دلار خواهد رسید.
درحال ارسال سلاح به اکراین هستند همه ی این کارها برای استفاده
از جنگ و منافع کثیف خودشون است اگه اروپا و آمریکا دخالت نکنند
جنگ به راحتی با توافق طرفین حل خواهد شد
کاش این جنگ دامن همه غربی های وحشی رو بگیره بخصوص امریکایی ها
اه!
پوتین داداش، 1200 تا بمب اتم بنداز در اقصی نقاط اوکراین تا غرب خفه شه!
اوکراین نابود شد
و درس عبرتی شد برای سایر کشورهای غربزده
روسیه آن کشوری هست که به اوکراین حمله کرده است و اوکراین ان کشوری هست که می خواست عضو ناتو بشود و روسیه هم دشمن ناتو هست. جای روسیه و اوکراین را در جمله اشتباه فرمودید! برای همین کاربران منفی دادن، بنده مثبت دادم و مطلب را براتان جا انداختم که روشن بشود. با احترام
خب این را عمه پوتین هم میداند
بحث سر چیز دیگریست. ناتو نباید از غرب به شرق گسترش یابد . ناتو نباید به مرز اروپا و آسیا برسد
شماهایی که ادعای سیاست دارید
شماهایی که هنوز نمیدانید کدام کشور ها عضو اصلی پیمان SCO هستند و کدام کشورها عضو ناظر هستند و کدام کشورها کاندیدای پیمان شانگهای هستند
اول بروید کمی اطلاعات به دست بیاورید بعد اظهارفضل کنید
یکی از یکی بدبخت تر و بیچاره تر
یادمه جماعتی رو که میگفتن عراق و سوریه و لبنان و غزه به ایران ربطی نداره و شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران سر میدادن. اما حالا همین جماعت برای اوکراین و تایوان دل میسوزنن!
ما هم حالا میگیم اوکراین و تایوان به ایران ربطی نداره و نیازی نیست ما ایرانی ها برای اوکراینی ها و تایوانی ها دل بسوزونیم و از خود این جماعت این شعار رو یاد گرفتیم:
نه اوکراین نه تایوان جانم فدای ایران.******
چرا ؟
ما فقط نگران شروع شدن جنگ جهانی هستیم !
خوب سوزوندی غربگراها رو.
کارت عالی بود.
کاربر محمد ایران خیلی قوی تر از اون چیزیه که تو فکر میکنی.
کاربری که اسمشو چندتاحرف انگلیسی بی معنی گذاشته روس ها به اون وحشتناکی که میگی نیستن. غربی ها وحشتناک ترن. معلومه حسابی سوختی. ایران رو هم دست کم نگیر.
کاربر ناشناس نترس جنگ جهانی سوم نمیشه. فقط روسیه خواسته جلوی پیوستن اوکراین به ناتو رو بگیره. جنگ جهانی سوم رو از کجا اوردی؟ در ضمن شماها همش دارین مردم اوکراین رو بیش از حد مظلوم نشون میدین. اغراق میکنین.
ناشناس بعدیش ما جانمون رو فدای ایران میکنیم فقط. نمیشه که ایران با هیچ کشوری رابطه نداشته باشه که. تو این تحریم هایی که امریکا علیه ما گذاشته، باید با کشورهای دیگه ای مثل روسیه و چین رابطه داشته باشیم.
از همین امروز به مدت 2 ماه انشالله که همه چیز ختم به خیر بشود
کجای کاری ؟ روسیه شرق اوکراین رو گرفت
آقای آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل که اینقدر دم از حقوق بشر میزند و ادعای فولکلور دارد، هیچ بویی از انسانیت نبرده . در غیر اینصورت نسبت به انداختن بمب بر سر زنان و کودکان بیگناه لبنان و سوریه و یمن و نوار غزه بی تفاوتی نشان نمیداد
کودکان یمنی با سنگ به میدان میروند . نه با سلاح های مجهز و مدرن و کشنده شیمیایی !
لعنت بر گوترش و دار و دسته نجسش
غربی که ادعای انتلکتئولیسم و لیبرالیسم دارد ، به طور کامل در تباهی و فساد زندانی شده و مردمانش عاقبتی مانند مردمان اوکراین خواهند داشت.
این ازادگی را داشته باشید .شعار نه شرقی نه غربی همین ازادگی هست .که دشمن از این روحیه متنفره و و حاضره میلیارد ها میلیارد دلار خرج کنه تا این را از مردم بگیره .
تو اون هشت سالی که همشون پشت صدام بودن و انواع سلاحهای نامتعارف رو استفاده کردند کدوم بخش ورزش عراق تحریم شد؟
اصلا قبل جنگ هم یسری کشورها تحریم بودند.
تو جنگ ۱۴ تفاله علیه یمن کدوم تحریمی علیه اونها اعمال شد؟
خوبه ادم یکم شرف داشته باشه....
زنده باد روسیه قهرمان. ✓
حالا خوبه روسیه همیشه بر علیه ما بوده میگید عملیات نظامی لابد عراق هم هشت سال عملیات نظامی در غرب ایران داشته!روسیه به همراه کشورهای غربی همگی برعلیه ما بودن و در جنگ ایران و عراق از صدام حمایت کردن
خجالت نکش منتشر کن بدون اینکه متنو تغییر بدی yjc
عملیات نظامی یعنی عملیاتی محدود ، و واقعا هم عملیات روسیه فقط محدود به مراکز نظامی است و در این میان به دلایل مختلف احتمال خسارات مردمی هم هست و اگر روسیه به قانون پایبند نبود اولا 8 سال خیمه شب بازی زلنسکی را تحمل نمی کرد دوما در جنگی که سهه روزه به کی یف میرسد شش روزه نمی تواند کی یف را تصرف و با خاک یکسان کند؟ سوما شما زحمت کشیده و آمار کشته های مردم بیگناه افغانستان و سوریه و عراق را با اکراین مقایسه کنید ، مقدار تحریم و مخالفت و ارسال تسلیحات و گزارشات رسانه ها را مقایسه کنید ، آقا جلال ، همین حالا هم حضور آمریکا در عراق و سوریه غیر قانونی و خلاف قوانین سازمان ملل و قانون مجلس عراق است و این عملیات نظامی آمریکا بعد 15 سال هنوز پایان نیافته است !!!! پس از برادر بوش برادر ترامپ و بعد برادر بایدن و . . . و معمولا جنگ های برادر آمریکا 20 سال ادامه دارند ، پس اجازه بدهید برادر روسیه هم یک پنجم همین زمان را جولان دهد ، ان که باید جواب می دهد و لازم نیست شما کلاه گیس قاضی بر سر نهید چون از شما ارجح تر بسیار اند .
روسیه بعد از فروپاشی شوروی (30 سال قبل) همیشه در حد امکان و اقتضای شرایط یاور ایران بوده است نمک نشناس نباشید.
آنکس که نداند و نخواهد که بداند
حیف است ...
الان تو خاورمیانه چقدر آدم داره کشته میشه بخاطر اونا چرا نباید صلح برای همه باشه الان ایران چندساله تو جنگ اقتصادی افتاده و دنیا ما را فراموش کرده؟ از زمان تحریم های شورای امنیت که جلیلی هیییچ کاری برای جلوگیری ازش نکرد تا به الان همش زیرر فشار بودیم
صلح جهانی خوابی است که هرگز به دلیل امثال اروپا و آمریکا تعبیر به واقعیت نشده است.
اصلا اینکه خودشون بجون هم افتادند چیز خوبیه..
این ازادگی را داشته باشید .شعار نه شرقی نه غربی همین ازادگی هست .که دشمن از این روحیه متنفره و و حاضره میلیارد ها میلیارد دلار خرج کنه تا این را از مردم بگیره .
خاک تو سرم!
کشتن واقعی ادمها،حمله به فروشگاهها و شهرها بصورت واقعی،فراری دادن و آواره شدن میلیونها آدم اسمش عملیاته؟
در اکراین دو طرف می خواهند به جهانیان نشان دهند که خیلی خوب هستند و کاملا رعایت موازین اخلاقی و انسانی می کنیم !!!!!!!!! با این حساب چرا جنگ را آغاز کردند؟ فقط سلاح ها را به رخ هم می کشند و قیمت نفت و اجناس را بالا می برند! و ما را بیچاره تر می کنند.
مشکلم اینه که حالا باید بودن درامد و پشتیبان دو فرزند یتیمم را سالم پرورش دهم اما گرانی و تحریم امانم را بریده است و لی خیلی ها پیام در دفاع از همان آمریکا ی تحریم کننده دارو می گذارند و در باره جنگی سخن می گویند که نه در آن دخالت داریم ونه ربطی به ما دارد! آمریکا که در خاورمیانه بی مهابا خروار خروار آدم می کشد در اروپا چرا پاستوریزه شده است ؟ تبعیض در کشتار و جنگ !!و گرانی و فشار جنگ آنان برای ما ؟!
۸۵ درصد اوکراین در دست روسهاست. ۱۵ درصد باقیمانده هم خودشان نخواستند اشعال کنند و گرنه مثل آب خوردن می توانند تصرف کنند.
دارنده سلاح اتمی و ترسو.