قبل از اون شما و وزیر صمت هم به امید خدا باید استیضاح بشید و برید ، جز گرونی و پر رو شدن ارابه سازان مرگ داخلی هیچ کاری نکردید تا همینجاش هم وضع و بدتر کردید بزارید برید پی کارتون
عالی میشه اگ سهام های دولتی فروخته بشه و دیگه دولتی ها سهمی درش نداشته باشن و خودرو با گمرکی بسیار کم وارد کنن. این شرکت هام مجبور میشن برای حفظ خودشون کیفیت و قیمت رو بهبود بدن
این ماشینای اشغالا کاش جمع میکردین سهام چیه ارابه های مرگ .مردم هرروز دارن توی این ماشینا میمیرن ماشین وارد نمیشه که این اشغالا فروش بره. تنها چیزی که مهم نیست جون مردمه.
سرم و لعنت و نفرین و مرگ بر این خودروسازی بسته و غیر رقابتی خودروسازی ایران باید رقابتی و به تولید انبوه و گسترده و فراوان ده ملیون در سال برسد و هزاران قطعه سازی توسط دولت و بخش خصوصی در کشور شکل بگیرد و شهرها و شهرکهای قطعه سازی بسیار و پراکنده ای در گوشه گوشه ایران عزیز و در همه استانها و همه شهرستانها و شهرهای ایران شکل بگیرد و ایران عزیز ما قطب قطعه سازی غرب آسیا و چه بسا آسیا شود.
جناب اقای دکتر منطقی. تنها کسی که میتواند صنعت را در کشور نجات دهد خود شما هستید. من توانمندی شما را باور دارم و تعهدتان را بیشتر از توانمندی شما قبول دارم. ای که دستت میرسد کاری بکن. ارادتمند شما.
افزایش دهها سرهم بندسازی و صدها و هزاران قطعه سازی تنها راه نجات صنعت خودروسازی ایران عزیز است .
افزایش دهها سرهم بندسازی و صدها و هزاران قطعه سازی تنها راه نجات صنعت خودروسازی ایران عزیز است .
افزایش دهها سرهم بندسازی و صدها و هزاران قطعه سازی تنها راه نجات صنعت خودروسازی ایران عزیز است .
افزایش دهها سرهم بندسازی و صدها و هزاران قطعه سازی تنها راه نجات صنعت خودروسازی ایران عزیز است .
افزایش دهها سرهم بندسازی و صدها و هزاران قطعه سازی تنها راه نجات صنعت خودروسازی ایران عزیز است .
افزایش دهها سرهم بندسازی و صدها و هزاران قطعه سازی تنها راه نجات صنعت خودروسازی ایران عزیز است .
#سرهم بندسازی نه خودروسازی
#سرهم بندسازی نه خودروسازی
#سرهم بندسازی نه خودروسازی
#سرهم بندسازی نه خودروسازی
#سرهم بندسازی نه خودروسازی
#سرهم بندسازی نه خودروسازی
#سرهم بندسازی نه خودروسازی
#خودروسازی که به تولید پنج یا ده ملیون در سال نرسد همان بهتر که نباشد
خودروسازی که به تولید پنج یا ده ملیون در سال نرسد همان بهتر که نباشد
خودروسازی که به تولید پنج یا ده ملیون در سال نرسد همان بهتر که نباشد
خودروسازی که به تولید پنج یا ده ملیون در سال نرسد همان بهتر که نباشد
خودروسازی که به تولید پنج یا ده ملیون در سال نرسد همان بهتر که نباشد
خودروسازی که به تولید پنج یا ده ملیون در سال نرسد همان بهتر که نباشد
خودروسازی که به تولید پنج یا ده ملیون در سال نرسد همان بهتر که نباشد
خودروسازی که به تولید پنج یا ده ملیون در سال نرسد همان بهتر که نباشد
خودروسازی که به تولید پنج یا ده ملیون در سال نرسد همان بهتر که نباشد
خودروسازی که به تولید پنج یا ده ملیون در سال نرسد همان بهتر که نباشد
خودروسازی که به تولید پنج یا ده ملیون در سال نرسد همان بهتر که نباشد
#خودروسازی که به تولید پنج یا ده ملیون در سال نرسد همان بهتر که نباشد
#خودروسازی که به تولید پنج یا ده ملیون در سال نرسد همان بهتر که نباشد
خودروسازی که به تولید پنج یا ده ملیون در سال نرسد همان بهتر که نباشد
خودروسازی که به تولید پنج یا ده ملیون در سال نرسد همان بهتر که نباشد
خودروسازی که به تولید پنج یا ده ملیون در سال نرسد همان بهتر که نباشد
خودروسازی که به تولید پنج یا ده ملیون در سال نرسد همان بهتر که نباشد
خودروسازی که به تولید پنج یا ده ملیون در سال نرسد همان بهتر که نباشد
خودروسازی که به تولید پنج یا ده ملیون در سال نرسد همان بهتر که نباشد
خودروسازی که به تولید پنج یا ده ملیون در سال نرسد همان بهتر که نباشد
خودروسازی که به تولید پنج یا ده ملیون در سال نرسد همان بهتر که نباشد
خودروسازی که به تولید پنج یا ده ملیون در سال نرسد همان بهتر که نباشد
خودروسازی که به تولید پنج یا ده ملیون در سال نرسد همان بهتر که نباشد
#خودروسازی که به تولید پنج یا ده ملیون در سال نرسد همان بهتر که نباشد
خدا کنه واگذار بشن تا رقابت سالم در کنار واردات خودرو،صنعت خودروی کشور بروز بشه با خودروهای روز دنیا.
نه اینکه 43 سال فقط کاسه ی چراغ خودرو رو عوض کنیم و یا پشت گردنی خودرو رو آپشن معرفی کنیم و به جای مشتری مداری مشتری ندار و مشتری فرار باشیم
خداییش چند ساله رو صنعت خودرو چمیره زدی؟؟؟؟ بستت نیست؟؟؟ در تمام دولتهای این 40 ساله تو همه کاره یا بهتر بگیم پدرخوانده مافیای خودرو بودی و هستی و خواهی بود تا ابد.
افکار شما کوتاه و منفعت طلبانه است و کمکی برای مردم نیست
خصوصی شدن واقع بسیار هم خوب است ولی اگر واردات با تعرفه صفر آزاد نشود وضع از افتضاح کنونی هم بدتر می شود
بی انصافا حداقل یه تکذیبیه میدادید
یکی ازافرادی که صنعت خودرو به این روز انداختن همین آدم غیر منطقی میباشد.
#قطب های خودروسازان برقی
#قطب های خودروسازان گازی و
#قطب های خودروسازان برقی
#قطب های خودروسازان گازی و
#قطب های خودروسازان برقی
#قطب های خودروسازان گازی و
#قطب های خودروسازان برقی
#قطب های خودروسازان گازی و
#قطب های خودروسازان برقی
#قطب های خودروسازان گازی و
#قطب های خودروسازان برقی
#قطب های خودروسازان گازی و
#قطب های خودروسازان برقی
#قطب های خودروسازان گازی و
#قطب های خودروسازان برقی
#قطب های خودروسازان گازی و
#قطب های خودروسازان برقی
#قطب های خودروسازان گازی و
#قطب های خودروسازان برقی
#قطب های خودروسازان گازی و
#قطب های خودروسازان برقی
#قطب های خودروسازان گازی و
#قطب های خودروسازان برقی
#قطب های خودروسازان گازی و
#قطب های خودروسازان برقی
#قطب های خودروسازان گازی و
#قطب های خودروسازان برقی
افزایش دهها سرهم بندسازی و صدها و هزاران قطعه سازی تنها راه نجات صنعت خودروسازی ایران عزیز است .
افزایش دهها سرهم بندسازی و صدها و هزاران قطعه سازی تنها راه نجات صنعت خودروسازی ایران عزیز است .
افزایش دهها سرهم بندسازی و صدها و هزاران قطعه سازی تنها راه نجات صنعت خودروسازی ایران عزیز است .
افزایش دهها سرهم بندسازی و صدها و هزاران قطعه سازی تنها راه نجات صنعت خودروسازی ایران عزیز است .
افزایش دهها سرهم بندسازی و صدها و هزاران قطعه سازی تنها راه نجات صنعت خودروسازی ایران عزیز است .
#سرهم بندسازی نه خودروسازی
#سرهم بندسازی نه خودروسازی
#سرهم بندسازی نه خودروسازی
#سرهم بندسازی نه خودروسازی
#سرهم بندسازی نه خودروسازی
#سرهم بندسازی نه خودروسازی
خودروسازی که به تولید پنج یا ده ملیون در سال نرسد همان بهتر که نباشد
خودروسازی که به تولید پنج یا ده ملیون در سال نرسد همان بهتر که نباشد
خودروسازی که به تولید پنج یا ده ملیون در سال نرسد همان بهتر که نباشد
خودروسازی که به تولید پنج یا ده ملیون در سال نرسد همان بهتر که نباشد
خودروسازی که به تولید پنج یا ده ملیون در سال نرسد همان بهتر که نباشد
خودروسازی که به تولید پنج یا ده ملیون در سال نرسد همان بهتر که نباشد
خودروسازی که به تولید پنج یا ده ملیون در سال نرسد همان بهتر که نباشد
خودروسازی که به تولید پنج یا ده ملیون در سال نرسد همان بهتر که نباشد
خودروسازی که به تولید پنج یا ده ملیون در سال نرسد همان بهتر که نباشد
خودروسازی که به تولید پنج یا ده ملیون در سال نرسد همان بهتر که نباشد
#خودروسازی که به تولید پنج یا ده ملیون در سال نرسد همان بهتر که نباشد
خودروسازی که به تولید پنج یا ده ملیون در سال نرسد همان بهتر که نباشد
خودروسازی که به تولید پنج یا ده ملیون در سال نرسد همان بهتر که نباشد
خودروسازی که به تولید پنج یا ده ملیون در سال نرسد همان بهتر که نباشد
خودروسازی که به تولید پنج یا ده ملیون در سال نرسد همان بهتر که نباشد
خودروسازی که به تولید پنج یا ده ملیون در سال نرسد همان بهتر که نباشد
خودروسازی که به تولید پنج یا ده ملیون در سال نرسد همان بهتر که نباشد
خودروسازی که به تولید پنج یا ده ملیون در سال نرسد همان بهتر که نباشد
خودروسازی که به تولید پنج یا ده ملیون در سال نرسد همان بهتر که نباشد
خودروسازی که به تولید پنج یا ده ملیون در سال نرسد همان بهتر که نباشد
خودروسازی که به تولید پنج یا ده ملیون در سال نرسد همان بهتر که نباشد
#خودروسازی که به تولید پنج یا ده ملیون در سال نرسد همان بهتر که نباشد
نه اینکه 43 سال فقط کاسه ی چراغ خودرو رو عوض کنیم و یا پشت گردنی خودرو رو آپشن معرفی کنیم و به جای مشتری مداری مشتری ندار و مشتری فرار باشیم