آیا تنها مشکل مملکت بد و بی حجابی هست؟ خیر
آیا بزرگترین مشکل مملکت بد و بی حجابی هست؟ آن هم خیر
اما آیا بد و بی حجابی مشکل هست؟ قطعاً
آیا مشکلات دیگر مملکت مانع اصلاح این مشکل هست؟ خیر
پس مشکل شما چیه آن موقع ؟
این یک مغلطه است. زمانیکه شما بخوای صورت مسأله رو پاک کنی شروع میکنی به منوط کردن یک چیز به چیز دیگه در صورتیکه هر دو دو امر مستقل هستند. شما نباید از عبارت این به شرط آن استفاده کنی بلکه باید از عبارت هم این و هم آن استفاده کنی. ما با فضایی روبرو هستیم که دارن به مشکلات اجتماعی دامن میزنن به پدیده قاچاق و شرارت و بی نظمی دامن میزنن در حاشیه امنی که از بابت مشکلات معیشتی یا بیکاری ساختند. به نظر بنده هر عقل سلیمی این رو باور داره که اگر به تمام خواسته هاتون نمی رسید حداقل به بخشی از اون برسید. یعنی صفر و یک نباشیم.
عمار
۰۰:۲۶ ۲۰ تير ۱۴۰۱
به نام خداوند جان و خرد :
همه مشکلات باید حل فصل شوند بد حجابی و بی حجابی هم در جامعه اسلامی یک مشکل است که باید قانونی و پیگیری شود و رسیدگی و حل فصل شود اختلاس و دزدی و اعتیاد به مواد مخدر عفیونی و مشروبات الکلی و بیکاری و گرانی و تورم و مشکلات ازدواجهای جوانان و مسکنشان و دیگر ضعفها و مشکلات هر کدام به جای خودش باید رسیدگی پیگیری و حل فصل شوند و بی حجابی و بد حجابی چه زنان دختران چه پسران جوان چه مردان ربطی به دیگر مشکلات در جامعه اسلامی ندارد اینها همه بهانه تراشیست برای به چالش کشیدن و فروپاشی نظام اسلامیست که باید با مافیای قدرت ثروت نفوذیها که در همه جا رسوخ نفوذ کردند مبارزه در خورش را کرد تا نظم امنیت عدالت اجتماعی به هرجو مرج بی بندباری ولنگاری نا امنی تبدیل نشود . والسلام و صلوات التماس دعا .
ناشناس
۰۰:۲۷ ۲۰ تير ۱۴۰۱
صحبت ۲ تار مو مربوط به دهه ۶۰ است مگر شما در ایرا زتدگی نمیکنی نمیبینی خانمها چطور بیرون میآیند؟
ناشناس
۰۵:۵۹ ۲۰ تير ۱۴۰۱
یه نفر نوشته بود دزد حجاب شاه دزد است
جواد
۲۱:۳۰ ۱۹ تير ۱۴۰۱
چطوره که فقط شما مطالبه دارید ، ما مردم درمانده هیچ مطالبه ای نداریم ، شماها هیچ آگاهی از متن جامعه ندارید
شما فراموش کردید که اوایل انقلاب که هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور بودند دستور داده بود که کسی حق پوشیدن شلوار لی و یا پیراهن آستین کوتاه را ندارد. کسی حق ندارد که فیلمی را با دستگاه ویدئو ببیند. کسی حق ندارد کراوات بزند. کسی حق ندارد عروسی با رقص و پایکوبی و دست زدن برگزار کند ، کارمندی حق ندارد ریش خودش را با تيغ بزند. خانم معلمی حق ندارد مانتوی رنگی بپوشد و هزاران حق نداشتن های دیگر و چنانچه کسی موارد دکر شده را رعایت نمی کرد اگر کارمند بود اخراج میشد و اگر کارمند نبود شلاق نوش جان می کرد.
قرار نیست برگردیم عقب باید بریم جلو ...البته اگر اعتقاد داری وگرنه که حرفی نیست
ناشناس
۲۳:۵۲ ۱۹ تير ۱۴۰۱
اگر کارمند نبود شلاق نوش جان می کرد؟!
دوست عزیز دیگه اغراق نکن.
بله همیشه یک افراط همراه با یک تفریط هم خواهد بود. دقیقاً ما از این دست افراد لطمه میخوریم. دوره ای به اسم انقلاب و اسلام سلیقه های بسته خودشون رو اعمال کردند و دوره ای هم کلاً به ولنگاری و هرج و مرج دامن زدند. در صورتیکه شما اگر توجه کنید کشورهای پیشرفته سعی میکنند چارچوب های عاقلانه رو در قالب قانون تصویب و مهمتر از اون اجرا کنند ولی مملکت ما تازه اول راهه. خیلی کار داریم تا نظام اجتماعی و فرهنگی رو سر و سامان بدیم که به این شکل فعلی بی مدیریت نباشه. من متأسفم بابت بی توجهی هایی که در این مدت به خصوص در فضای مجازی رخ داد و ما رو به اینجا رسونده که تبدیل شدیم به یک جامعه مستهجن. یعنی ساعت ها زندگی افراد در یک فضای ولنگار و بی حیا است و بعد توقع داریم این انسان از صفت حیا و وقار برخوردار باشه و در جامعه به اینها توجه کنه. نه عزیزم اصلاً بحث این حواشی که مطرح میشه نیست. اون کسی که باید کارش رو بکنه میکنه.
به نام خداوند جان و خرد :
تازه بعد از چهل سه سال که از انقلب اسلامی گذشته می گویید قانون حجاب مطالبه ماست این قانون باید از روز اول در قوانین کشور ثبت و اجرایی و عملیاتی می شد چرا که هر کشوری در جهان قوانین مقررات خاص خودش را دارد و باید مردم جامعه در همه سطوح به قوانین مقررات خاص کشورهاشون احترام بگذارند و رعایت کنند و پلیس هم باید با متخلفان هنجار شکنان نظم امنیت ملی جامعه اسلامی برخوردهای قانونی مجدانه صورت دهد حتی کسانی که به هر عنوانی به کشور ایران اسلامی می آیند باید قبلش قوانین مقررات خاص ایران اسلامی را مطالعه کنند و زمانی که وارد مملکت اسلامی ایران شدند باید به قوانین ایران اسلامی احترام بگذارند و رعایت کنند در غیر این صورت پلیس می تواند با همان هنجار شکنان خارجی هم اعمال قانون در خورش را انجام دهد مثل این می ماند که شما بروید به یک کشور خارجی و قوانین مقررات آن کشور را در مسائل مختلف رعایت نکنید خب مشخص است که پلیس آن کشور با شما برخورد قانونی درخورش را اعمال می کند بنابراین اصل اصول اساسی قانون پوشش و حجاب اسلامی باید در ایران از همان اولش صفت محکم رعایت می شد تا به این نقطه ولنگارانه بسیار وخیم هنجارشکنان بدحجابان و بی حجابان بر نمی خوردید بدحجابان و بی حجابان باید بدانند که دارند قانون شکنی می کنند در جامعه اسلامی پلیس اخلاقی نظم امنیت ایران اسلامی باید برخوردهای لازم قانونی را قاطعانه و مقتدرانه و قدرتمندانه را با این هنجارشکنان اعمال قانون خاص خودش را انجام دهند و اگر نیاز هم باشد باید به قوه قضائیه این مجرمان قانون شکن را انتقالشان دهند تا قاضیان محترم حکم عادلانه خردمنانه مجازاتهای در خور این جرم را بهشون ابلاغ کنند حال یا جریمه های مختلف نقدی است و یا هر حکم دیگر اسلامی که بازدارنده باشد باید اعمال قانون شوند ع ندارد در جامعه اسلای که قانون حجاب در آن موجود است این همه بدحاب ی حجب در جامعه هنجارشکانه و قانون شکنانه رفتار کنند خیلیشون از این هنجار شکنانونگار به ممورن امر به معروف نه از منکر میگوند هرم اینگون دوست داد من بگرم یا پرم اینگونهوست دارد من بگردم ا رادرم و مادرم اینگون دلشانمی خاهد من از خانه بیرون بیام و بگردم آخه مگه مملکت انو اسلامی بای م کشف حج بد حجابی نداشته که هکی به رکی شه مگر شوهر و پدر و ماد و برادر قانون جمعه اسلامی را تعیین می کنند یا خیلیاشون می گویند برویدمشکلات اقتصادی مالی مردم را درست کنید الان ربطی به هم ندارند ثانیا هر چیز به جای خود نیکوست و باید به همه مشکلات رسیدگی شود طبق قانون . و من الله توفیق . والسلام و صلوات التماس دعا .
دوست عربز 22:03 یعنی در ایران همیشه زمین تخت خواهد ماند؟؟
ناشناس
۰۶:۰۱ ۲۰ تير ۱۴۰۱
شما چرا با پرچم همه عالم نظر میذاری ؟
سارا
۲۱:۰۵ ۱۹ تير ۱۴۰۱
اگه حجاب برا زن اجباریه باید استین کوتاه برای اقایونم ممنوع بشه و هرکی رعایت نکرد گشت اونو جریمه کنه مثلا به اون اقا بگه اشغالهای این خیابون رو جمع کن.
عزیز من مورد و مقدار حجاب در قران برای زنان و مردان یکسان نیست و و فکر نمی کنم هیچ انسان عادی از دیدن دست و بازوی مردی ( چنانکه واقعا مرد باشد ) تحریک شود ویا در آمد زایی برای تاجران ناموس داشته باشد ، اما قطع به یقین گردن و بازو و . . . خانم ها چنین توانی را دارد چنانکه شما برای یک اسکناس 1000 تومانی که اگر گم شود تاسف نمی خورید اما برای یک قطعه از سرویس طلایتان تا مدت ها ناراحت خواهی بود ، حال شما کدامیک باشید 1000 تومانی یا سرویس طلا ؟ مردان مرد ایرانی بد تعبیر نکنند چرا که این مثال است و در مثال مناقشه نیست و الا مردان میدانی داشته و داریم که برای حفظ ارزشها و باورهای انسانی و اخلاقی و اعتقادی در هر جیب ده ها رستم در جیب دارند
ناشناس
۲۱:۵۸ ۱۹ تير ۱۴۰۱
من با جمع کردن اشغالها موافقم،باید ببینید آقایون هم موافقن جمع شوند
ناشناس
۲۲:۰۹ ۱۹ تير ۱۴۰۱
حجاب اجبار نیست کلمه اجبار با واجب خیلی متفاوت است، اما متأسفانه یک عده مدام آن را تکرار می کنند، حجاب امر واجب الهی بر مرد و زن است...
آیات و روایات بسیاری در قرآن کریم در مورد زن، ارزش آن، حجاب و غیره آمده تا جایی که یک سوره به نام نساء (زنان) آمده و عجیب است که هنوز بعد از گذشت 1400 اندی سال از ظهور اسلام می گذرد و هنوز عده ای بر سر آن بحث می کنند که به جای پذریش امر واجب ازآن فرار می کنند و میگویند اجبار است و نمیخواهیم و. ...!!!!
مشکل این جاست که دین گریز شدیم، مسلمان تحقیقی نیستیم، تحقیق ومطالعه در قرآن و امر دین نداریم و فقط نظریات بی پایه و اساس یک عده را تکرار می کنیم؛ چون به مذاقمان خوش می شاید مدام تکرارش می کنیم...
به جای توهین با عقل و منطق و استدلال بحث کنید و نظر بدهید...
به21:ه2
اختلاس ها و دوزدی ها خلاف ادعای شما را ثابت می کنند
ناشناس
۲۱:۵۱ ۱۹ تير ۱۴۰۱
بی خودی بی حجابی رو تطهیر نکن
ناشناس
۲۲:۰۴ ۱۹ تير ۱۴۰۱
از دزدی و دزد پلید تر است چون دزد مال و دارایی را می برد اما بی حجابی برای کسی که کمی عقل و وجدان داشته باشد ناموس ، ابرو ، شرافت ، فرهنگ ، عقیده ، انسانیت و تعلقات خانوادگی و ملی را می برد و در آینده کشور را هم تقدیم تاجران شرافت انسان ها خواهد کرد .
تمایل به بی حجاب ریشه در غرایز حیوانی دارد و مانند اعتیاد به مواد مخدر است که در صورت یکی دو بار استفاده نه تنها قابل کنترل نیست بلکه هر بار مقدار مصرف و خود نمایی هم بیشتر شده و باعث گرفتار شدن سایرین هم می شود و البته باید به خاطر داشت که اعتیاد ابتدا بیماری روانی است اما در دراز مدت جسم و روح انسان نابود می شود دقیقا مانند بی حجابی که سن ابتلا آن اکثرا نیز همان اوان نوجوانی می باشد
ناشناس
۲۳:۲۸ ۱۹ تير ۱۴۰۱
درووود
A
۲۱:۰۲ ۱۹ تير ۱۴۰۱
اجرای قانون قطع کردن دست دزد و اختلاس گر هم درخواست ملت گرفتار ایرانه
اولا چادر ارزان هم هست و چادر ها به اندازه وسایل آرایشی که خانم ها برای اعلام وجود در خیابان ها مصرف می کنند و یا مانتو های آن چنانیکه نبودشان با بودنشان توفیری ندارد یک دهم گرانتر نیستند
در ثانی بحث از حجاب است نه چادر ، یعنی اگر خانم ها همان مانتو و روسریشان را درست رعایت کنند نیازی به ولخرجی برای چادر خریدن نیست
برای ربا و دزدی و اختلاس و . . . هم قانون در خود قران و قوانین مجلس هست اما به مانند قانون حجاب مجری ندارند که در این صورت چشم امید دشمنان خیلی زود تر نسبت به این ملت کور می شد ، این کور سوی امید دشمنان از وجود همین موجودات رذل است
ناشناس
۲۰:۵۴ ۱۹ تير ۱۴۰۱
قیمت چادر مشکی رو حتی حاضر نیستید بیارید پایین بعد دم از قانون میزنید ؟؟؟؟؟؟؟
بله چون اگر شکم گشنه باشه ممکن است حجابش را بفروشد ، اما متاسفانه خیلی ها هم از فرط سیری حجابشان را برداشته و الگوی جوامع حیوانی را به نوامس مردم بخصوص نو نهالان معصوم درس می دهند
ناشناس
۲۳:۵۷ ۱۹ تير ۱۴۰۱
شما دم از مردم نزن.
این آدرس غلط دادن معلومه از کجا آب میخوره
یک مشت منافق و سعودی نشتن توی ریاض و آلبانی عقده دهه شصت رو دارن با ساز مخالف زدن در فضای مجازی پیاده میکنن. بچرخ تا بچرخیم
ناشناس
۲۰:۲۱ ۱۹ تير ۱۴۰۱
آدمی که سالمه اگه بره بین یه عده سیگاری بنشینه از دود اطراف اذیت میشه و سرفه میکنه ولی اگه یه ادم سیگاری بره بین اونا بنشینه سرفه نمیکنه . انسانی هم که سالم هست اگر یک فرد نامحرم با شکل نامناسب ببینه اذیت و ممکنه تحریک بشه . اون کسی که تحریک میشه حتما هحتمایس؟!!!
چرا باید آدم سالم را بین شیر و روباه و گراز قرار دهیم که یا باید خورده شود و یا خود درنده ناموس شود فقط برای اینکه بدانیم آیا سرفه می کند یا خیر ؟!! آدم اگر سالم هم باشد تحت تاثیر جمع و قرار میگیرد و یا برای این که تحت فشار روانی قرار نگیرد همرنگ جماعت خواهد شد. شما را به خدا کمی شعور و تفکر انسانی داشته باشید
ناشناس
۲۰:۲۱ ۱۹ تير ۱۴۰۱
یعنی اگه اینستا و تلگرام و.............. شما اصلا اجازه نمیدید مردم مطالباتشون رو بیان کنن
خیلی جالبه یه عده میان میگن خدا گفته هیچ اجباری نیس لا اکراه فی دین . چطور این حرفای خدارو قبول داری بعد اون موقع خدا این همه به حجاب و حیا و دوری از گناهو افراد نامحرم گفته اونارو گوش نمیدی . واقعا که
گفته لا اکراه فی الدین...
خوب بخوان و در معنی آن فکر کنی خودت متوجه می شوی که داری اشتباه برداشت می کنی...
در انتخاب دین اجبار نیست چون خدا به انسان عقل واختیار داده، حق و باطل را مشخص کرده و انتخاب دین رابه عهده انسان گذاشته ...
اما نکته اینجاست که حجاب دین نیست، حیا که حجاب یا ستر جزئی از آن است، یک امر واجب دینی است مثل دیگر دستورات یا واجبات دین...
یعنی وقتی دین را پذیرفته ایم ملزم به انجام تمام دستورات آن هستیم و نه اینکه اختیار داشته باشیم و دل بخواهی روزه بگیریم، نماز نخوانیم، یا نماز بخوانیم ولی حیا و حجاب نداشته باشیم، کار خیر بکنیم اما دروغ و دزدی هم بکنیم... آیا می شود؟ معنی فرمایش شما این است، آیا می شود؟
ناشناس
۲۰:۲۳ ۱۹ تير ۱۴۰۱
خدا کجای قران گفته مردم را با کتک و زور حجاب سرشون کنید ؟ البته صدا و سیما هرگز نظر من انتشار نمیده
ناشناس
۲۱:۱۶ ۱۹ تير ۱۴۰۱
من می خواهم بدانم
خدا کجای قران گفته مردم را با کتک و زور حجاب سرشون کنید ؟
ناشناس
۲۲:۵۵ ۱۹ تير ۱۴۰۱
دوست گرامی 20:23 ، گوینده پیام خواستاه است تا تضاد گفتار و اعمال مخالفان دین را بیان کند و کلام شما و ایشان بیان واقعیات موجود است که با حقیقت دین و عقل هماهنگ است
و ناشناس 20:16 خدا برای هیچکدام از احکام فردی دین نفرموده است که با کتک و زور اجرا شوند ولی توصیه به اجرا نموده است و حتی فریضه امر به معروف و نهی از منکر را بیان نموده است که در صورت اجرا نه تنها در قیامت اجر خواهید داشت بلکه در نظم و رفتار های دنیوی نیز به شدت تاثیر مثبت و تکاملی خواهند داشت چنانکه فرد نماز خوان واقعی هم دروغ و دزدیش را کنترل می کند و هم غرایض حیوانی و چشمان خود را و در نتیجه قابل اعتماد تر از کسی است که با رفتار های حیوانیش حال می کند
ناشناس
۲۳:۵۲ ۱۹ تير ۱۴۰۱
21:16هیچ جای قران چون اونوقت که آیه حجاب آمد همه گردن نهادند چون مردم غربزده نبودند و بد حجابی رادبا کلاس نمی دانستند برهنگی سوغات غرب است آنقدر فکر ما را دزدیده اندکه شلوار جین پاره پاره را هم زیبا و با کلاس میدانیم ( ولی شلوار پارچه ای پاره زشت ونازیباست) اما مساله دیگری هم هست حکومت اسلامی موظف است با تجاهر یعنی گناهی که در انظار عموم صورت می گیرد برخورد کند و بدحجابی تجاهر است.ضمنا قران و روایات هردو منبع استخراج احکامند نه به تنهایی
ناشناس
۲۰:۰۵ ۱۹ تير ۱۴۰۱
آستین کوتاه برای مردان ممنوع بشه بخصوص اینا که میرن بدنسازی
جالبه به کچا رسیدی که میخواهی برای دستور خدا هم همه پرسی بگذاری که انجامبدهی یا نه؟؟؟!!!
ناشناس
۲۱:۱۸ ۱۹ تير ۱۴۰۱
کاربر 2049 تو بیجا میکنی که خودسر خودت رو سخنگوی خدا اعلام میکنی!
خدا کی و کجا اجبار کرده!!! یک واجب است که در صورت عدم انجام شخص گناه کرده و عقوبتش با خداست نه با یه مشت آدم بیشعور متوهم!
شما از کشورهای عربی هم که خواستگاه تمدنی اسلام و پیغمبره داغ تری!!!
یک مشت اقلیت بیسواد حق ندارند خرافات ذهنی شونو به یک ملت بزرگ چند ده ملیونی تحمیل کنن.
بهتره برید افغانستان پیش برادران طالبانی تون. ایران جای مفت خورهای بی مصرف نیست
ناشناس
۲۲:۱۰ ۱۹ تير ۱۴۰۱
به پرچم خارجی :
از فردا هر یک ساعت همه پرسی برقرار کنیم
ناشناس
۲۳:۰۵ ۱۹ تير ۱۴۰۱
جمهوری اسلامی و قانون اسایسش سال 58 به همه پرسی گذاشته شد و رای 99 درصدی آورد و هر سال مردم با حضور میلیونی در راهپیمایی های متنوع و متکثر این همه پرسی را به نمایش می گذارند که البته دشمنان اسلم و انسانیت راهپیمایی و رای گیری های مردم را از فرط ضعف بینایی فقط چند نفر می بینند بنابر این حتما به چشم پزشک مراجعه کنید
و مگر در جوامع اربابانتان هر روزه برای هر اقدام دقیقا چند بار همه پرسی می کنند ؟ بیدار شوید روئیا دیدن بس است واقعیات را ببینید
ناشناس
۰۰:۰۰ ۲۰ تير ۱۴۰۱
پس در همه جای دنیا برن مجلس رو حذف کنن و هر جمله ای رو به همه پرسی بزارن که قانون بشه. کجای کاری شما در کجا زندگی میکنی؟!
ناشناس
۱۱:۱۸ ۲۰ تير ۱۴۰۱
ناشناس 21:18 وقتی می گه مقابل خدا ایستادی ناراحت میشی ولی فحاشی های بسیاری که کردی همین را اثبات می کند...
ببین تا کجا پیش رفتی که مقابل دستور خدا می ایستی و از حرف ناحق دفاع می کنی!!!!! و چقدر سوختی که اینطور داری بی ادبی و نفهمی و گستاخی خودت را نشان می دهدی و فحاشی می کنی...
بزرگترین میراث یک پدر ادب است ولی فکر کنم شما از ارث محروم شدی...
هم کلام شدن با شما اسراف در وقتاست واسراف هم حرام است اگر البته آن را هم قبول داشته باشید که امر خداست و گرنه که هیچ...
ناشناس
۲۰:۰۱ ۱۹ تير ۱۴۰۱
اینهمه مطالبه دارید، وظیفه تون در مقابل مردم ایران چیه؟
کدوم خیر و برکت رو برای مردم داشتید؟
فقطمطالبه؟
اگر امام حسن هم الان بود شما بهش برچسب خیانت می زدید
حسین
۲۰:۰۰ ۱۹ تير ۱۴۰۱
مشکل ایران اینه مسئولین زیاد حرف میزنن
هزار جور سالروز و سالگرد و مراسم داریم هفته ای یکبار همنماز جمعه.
بالاخره مجبورن یه ده دقیقه ای تو هر مراسمی حرف بزنن هر حرفی هم بزنن برای کشور و رسانه ها و داخل و خارج کشور معضل میشه
بهترین کار اینه یکسال روزه سکوت بگیرن و هیچکاری نکنن
بخدا اگر مسئولین کشور برای یکسال حرف نزنن و هیچکاری نکنن اوضاع بهتر میشه
حجاب نباید اجباری باشه نه فقط حجاب بلکه هر مسئله ی دیگه ای.تاوقتی حرف ازاجبارباشه کسی تمکین نمیکنه باید بارفتار و عدالت خودمون معرف مسلمانی ودین باشیم نه بافشارواجبار !!اگر تو کشور دزدی باشه ،قرار از قانون باشه،بی عدالتی باشه ،فقرباشه کسی به فکر حجاب نمیشه این یک واقعیت هست اگر همه این موارددرست شد حجاب هم میاد و
سلام
نماز ،نماز ،نماز
نماز ستون دین است
نماز به پا داریم ،زیرا نماز ما را از همه
گناهان باز می دارد و از کجیها و
کاستیها می کاهد .
(اگر همین الآن نمی گویید طالبان )
اسلام ما اسلام ناب محمدی (ص) است .
آیا این همه جوانان زمان انقلاب و زمان جنگ شهید شدند که ما از فرهنگ غربی
تقلید کنیم و روسریهای خود را برداریم و
و حجاب را کنار بگذاریم و دین و ایمان خود را به تاراج بگذاریم و به اسلام و
انقلاب و شهدا دهن کجی کنیم ؟؟؟
آیا بهتر نیست و تا دیر نشده که ما در
رفتار و کردار مان تجدید نظر کنیم و باهم
بگو ،مگو نکنیم .
چون ایجاد تفرقه و اختلاف میان ایرانیان
از نقشه های شوم استعمارگران است.
امر خدا مهم است یا مردم؟؟؟!!!
ببخشید چرا خو.دمان رابه آن راه زده ایم...
هرچند نتیجه دین گریزی و دنیا طلبی همین می شود دیگر...
ازخداکه دوربشویم دنیا بیشتر جلوه گری میکند تا جایی که ارزش ها بی ارزش و بی ارزش ها ارش می شوند...
کوچک شمردن گناه خود بزرگترین گناه است، عزیزان اختلاس و دزدی و غیره و بی حجابی و بی عفتی همه گناه است... چرا فرافکنی می کنیم و در هر مشکلی بهانه می آوریم که مشکلات دیگر حل شده که به این گیر می دهید... مشکل مشکلاست، گناه گناه است، شاخ و دم ندارد...
ناشناس
۲۱:۴۰ ۱۹ تير ۱۴۰۱
به 20:57
امر خدا مهم است یا مردم= اول تخم مرغ بود یا مرغ؟
حجاب چه رابطی به اختلاس شما ها دارد
ناشناس
۱۱:۲۲ ۲۰ تير ۱۴۰۱
ناشناس 20:40 ادب که نداری هیچ، تهمت هم میزنی...
هرچند مشخص است که داری مدام لجن پراکنی می کنی و به نفاق دامن می زنی چون جیره خوار اربابات هستی دیگر، نون شبت از آن در می آید لابد...
دخترای ما اشپزی هم بلد نیستن کجا دارن فرار میکنن اونوقت؟
ناشناس
۲۰:۱۳ ۱۹ تير ۱۴۰۱
چی جو میدی همه فرار کردن . کو ؟!!!! کدوم همه یکی نشونم بده بدبخت
ناشناس
۲۰:۱۵ ۱۹ تير ۱۴۰۱
خانواده ها بچه هاشون رو از دست دادند و پدر و مادرها تنها موندند
ناشناس
۲۳:۱۵ ۱۹ تير ۱۴۰۱
متاسفانه دخترا اگر آشپزی و زندگی بلد نیستند اما شور بختانه بی حجابی را بد جور بلدند ، برای بیماری کرونا ماسک میزنیم اما برای بیماری ویروسی بشدت واگیر دار شهوت نه تنها ماسک نمی زنیم بلکه دقیقا خود را در معرض آن قرار می دهیم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
۱۹:۲۸ ۱۹ تير ۱۴۰۱
پول ملت تو بورس
بی کفایتی مسئولین
دزدی و اختلاس
شایسته سالاری
حیف و میل کردن بودجه کشور و هزار تا مشکل مهم تر اونا هیچ فقط حجااااب آبرو دین هم شما بردین
حجاب داشته باشی احتمال قوی باور و دیانت داری و مومن به حکم خدا و باورهایش دزدی و اختلاس نمی کند و کسانی که دزدی و اختلاس کردند اکثرا به جاهایی رفته اند که آبشخور اصلی آنان و دشمنان این ملت می باشند
ناشناس
۱۹:۰۲ ۱۹ تير ۱۴۰۱
در دفتر ائمه جمعه نمی شود از جوانان استفاده کرد باید بازنشسته ها باشند ؟؟؟؟؟؟؟
حجاب خوبه منکرش نیستیم ولی باور کن همه با ظاهر ادعای مسلمانی میکنند ولی د ر باطن چیز دیگه هستند همه را به نفع خود تفسیر میکنند یکمم از گرانی و وضعیت مردم صحبت کنید راننده ماشین سنگین گازییل نداره داره تو پمپ بنزینها گدایی میکنه یکمم راجب الودگی هوا بگید راجب تخریب و نابودی جنکلها بگید راجب گرمایش زمین بگید اینها هم بگید که الودگی هوا چه بلایی سر بدن انسان میاره بگید جنگلهای ما نابود شده بگید چرا اینهمه گرانی در جامعه جولان میده
در مورد ازدواج جوانان بیکاری جوانان گرانی های دستوری صحبت کنید؟ قیمت چادر مشکی چقدر شده ؟ سیلبریتی بدحجاب که شدن الگو خیلی ها صحبت کنید جلوی تلویزیون با بیرون فرق دارند در ضمن از این که وام ازدواج با هزار منت ودرد سر بدهید و پولش هم با این گرانی ها بی ارزش هست چه فایده ای دارد ؟؟؟؟
20:58 مثل این که منطق شما تمام شد که شروع به مزخرف گویی کردی
مثل اینکه شکمت پر است به فکر ملت گرسنه نیستی
ناشناس
۲۲:۲۶ ۱۹ تير ۱۴۰۱
باید حجاب داشت. باید عفیف بود. من حق ندارم محیط خودم رو به هیچ وجه آلوده کنم
ناشناس
۲۳:۴۰ ۱۹ تير ۱۴۰۱
آنهایی که موافق زندگی و بی حجابی جنگل هستند منفی بدهند
ناشناس
۱۱:۳۲ ۲۰ تير ۱۴۰۱
ناشناس 20:53 پرچم تو هم مثل آن خارجی است دیگر... نمی خواهد تو بیرون از ایران به فکر ما باشی...
بیا ایران و بعد باهم حرف بزنیم...
امثال شماها سال هاست منطقان قتل و غارت این مردم و مملکت است، مادلسوز مثل شماها نمی خواهیم...
majid
۱۸:۵۳ ۱۹ تير ۱۴۰۱
اقایان محترمی که دارید از حجاب صحبت میکنید.از فساد حرف میزنید.توجه داشته باشید منبع تمام این فسادها خود این اقایان بالا دست هستن.چرا؟چون زنی که نداره شکم خودشو بچشو سیر کنه کسی رو نداره دستشو بگیره میره خودفروشی میکنه چطوری با بد حجابی با بی بندوباری.اگه این اقایان به فکر مردم باشن ایران ما بدون اینکه به مردم بگید خودشون حجاب خودشون رو درست میکنن.پس مقصر این دولتیها و بالادستها هستن.تا چقدر فشار به مردم وارد میکنید.امروز عید قربان تمام مغازه ها باز چرا.چون مردم از کجا بیارن تا خرج خانوادهاشونو در بیارن.مردم تو زندگی عادی خودشون موندن.
دختره ماشین داره پس ندار نیست. چرا باید با پسر نامحرم برود تفریح و روسری که هیچ، بلکه لباس آستین حلقه ای بپوشه. ای کاش خودتون این صحنه ها رو می دید و اون وقت به من می گفتید که حاضرید بچه هاتون این صحنه ها رو ببینند و یا با این افراد که آدم حالش بهم می خوره معاشرت داشته باشند؟ حاضرید در چنین فضای مسمومی بچه هاتون تردد کنند و به مدرسه یا دانشگاه بروند؟
ناشناس
۰۰:۰۶ ۲۰ تير ۱۴۰۱
شما فکر نمی کنید که مقصر اصلی اربابان شیطان صفت جهان خوار غرب هستند که خیلی بالا تر نشسته اند و با تحریم و ایجاد فقر در جوامع پایین دست درحال ماهی گیری خود هستند ؟ همان ها که از طریق رسانه ها به اشکال مختلف ترویج بی حجابی و فساد اخلاقی و دنیا پرستی می کنند ؟ این آقایان به قول شما برای زنده نگه داشتن ارزش ها قیام کردند و و جان دادند و اکنون توصیه می کنند ، گرچه در هر باغ سیبی چند سیب کرمو هم بعید نیست همین سخنان برای این است تا نوامیس مردم خود فروشی نکنند و اگر چنان نبود چنین نمی گفتند ! مغازه ها باز بودند چون نماد های دین توسط دشمنان دین در خارج و داخل کم رنگ شده است و طمع به مال دنیا فراوان تا از این طریق هم جیب مردم را چند برابر بزنند و هم دین و شعور مردم را بسوزانند مردم اگر خود به فکر بودند این همه پیامبر و امام و مصلح اجتماعی ، فیلسوف و علوم انسانی و قوانین مدنی و زندان برای چه می باشد؟ مردم اگر در زندگی عادی موندن پس این همه آپارتمان ، ویلا ، کاخ ، چندین ماشین در یک خانواده ، سفر های خارجه ، سفر های نوروزی و تابستانی ، انجام یک هفتم اعمال زیبایی جهان در ایران ، حساب های میلیاردی ، در هر خیابان ده مورد بنگاه زمین و ماشین و . . . ، لباس ها و خرج های لاکچری ، خرید مسکن در ترکیه و گرین گارت ها ، ارسال ارز به خارج و . . . را چگونه توجیه می کنید ؟ شما در بین اقوام و آشنایان خود واقعا چند مورد مستمند می شناسید ؟ آیا از 100 مورد بیش از ده مورد مستمند لایق گوشت قربانی می شناسید؟ خدا همه را به راه راست هدایت کند ، حتی آنان که به نفع دشمنان مردم شعار می دهند
ناشناس
۱۸:۵۳ ۱۹ تير ۱۴۰۱
کاش همینقدر هم درد اقتصاد داشتید . راستش رو بخوای خیلی از بانوان ابرومند حتی توان خرید مانتو میلیونی،روسری چند صد هزاری و چادر میلیونی رو ندارند. حفظ ابرو هم از عهده همه بر نمیاد. خدایا صبر
حفظ آبرو سخت است و این سختی اجر دنیوی و اخروی دارد ،
خواهشا آن بانویی که توان خرید روسری ندارد را معرفی کنید تا برایشان بفرستم ، چون مشکل سر حفظ آبرو نیست بلکه سر حفظ چادر است سر حفظ چشم هم چشمی ها است ، سر حفظ منافع دنیوی و منافع دشمنان خدا است
ناشناس
۱۸:۵۲ ۱۹ تير ۱۴۰۱
ما کاری به شما نداریم اصلا شما یاران مقرب امام زمان عج ولی ما میچسپیم به خود حضرت حجت (عج) ان شا الله ما مردم ایران رو مورد عنایت قرار بده. امید ما اگه به شما باشه نابود میشیم.
دانشمند آنان که می چسبند به راه حضرت حجت همانانند که مقرب امام زمان هستند و مگر امام زمان و حضرت حجت تفاوت دارند ؟ انشاء الله خدا شما را شما دهد تا امید ملت به وجود شما دانشمند نابود نشود
ناشناس
۱۸:۴۵ ۱۹ تير ۱۴۰۱
یک سوال:
اگر خالق هستی که یک زن را در کمال زیبایی آفریده است، به شما بانوی با شخصیت و باوقار ایرانی یک گوهر گرانقدر و بسیار با ارزشی که در جهان آفرینش مانند و قیمتی برای فروش ندارد به امانت بدهند، برای حفظ آن چه کار خواهید کرد؟
آیا آن را در دید همه انسان ها قرار می دهید یا برای خود و خانواده خود حفظ و از دید دیگران پنهان می کنید تا در روز معلوم امانت را به سلامتی به خالق خویش برگردانید و جاودانه شوید؟
یقینا عاقلانه این است که آن را به روش های مختلف از دید بیگانه پنهان کنیم؟
عزیزان من، خواهر و هموطن مسلمان و غیره من، وجود پاک، با حیا، با شخصیت والا و با وقار و ... شما، همان گوهر گرانقدر و بسیار با ارزشی است که در جهان آفرینش مانند و قیمتی ندارد... پس آیا زیبنده نیست که در حفظ آن بیشتر مراقبت و محافظت شود؟
بیایم کمی بیشتر بیاندیشیم... کمی بیشتر مطالعه و تحقیق کنیم...
بی غیرتی مردان در وحله اول، بی حیایی، بی حجابی و بی عفتی مردان و زنان در یک جامعه تاثیرات بسیار سنگین وناگواری بر خانواده و جامعه دارد که چه بخواهیم و چه نخواهیم این تاثیرات منفی به خود ما بازخواهد گشت...
اگر شخصی با بی حجابی و عشوه گری و غیره دل مردی را لرزاند و نسبت به زن خود سرد نمود و زندگی آنها را از هم پاشید، یقین بداند فرد دیگری این کار را با همسر و زندگی او خواهد کرد...
شما بانوان سرزمینم با هر شکلی که در جامعه حاضر شوید باز عزیزان و نور چشمان ما هستید و بدانید که جوان های بسیاری جانشان را فدا نمودند که دست و نگاه بیگانه ای به شما نیافتد، چون شأن و مقام و منزلت والاتی را برای شما متصور بودند، پس برای خدا کمی بیشتر بیاندیشیم و مطالعه کنیم و روش درست را انتخاب کنیم...
زن کالا نیست، زن محور و ریشه خانه و خانواده است...
ظاهر ما ازبین رفتنی و فانی است، مهم این سیرت ماست که خواهد ماند...
خدا ما را ببخشیاد و عاقبت همه ما را ختم به خیر کند ان شاءالله
پاسخ ناشناس 19:31
حضرت آدم وحوادر بهشت هم پوشش داشتند.
خدا وند به انسان عقل و اختیار داد و آن را اشرف مخلوقات خواند.
اگر اجبار بود، دینش و غیره را هم اجبار می کرد... آن موقع دلیل اختیار دادن به انسان چه می شد؟
خداوند به انسان عقل و اختیار داد، برای هدایتش پیامبران و کتب آسمانی را فرستاد و درنهایت دین خود یعنی اسلام را با قرآن و آقا رسول الله ص و جانشینان ایشان ائمه معصومین علهم السلام تکمیل کرد (بخوان ماجرای وحی و امر الهی در غدیرخم را...)...
برای هدایت انسان دین را به عنوان راه و رسم زندگی و رسیدن به سعادت و کمال بندگی قرار داد... دردین حق و باطل، نور و ظمت را مشخص کرد...
اما انسان را در انتخاب دین مخیر گذاشت...
هر که خواست میتواند دین را بپذرید و با عمل به آن هدایت و سعادتمند شوند و هر که از آن دوری کرد و اهل دنیا و غیره شد اهل ظلمت و تاریکی است...
پس فرمایش شمااز اساس اشتباه و غلط است.
اگر میخواست می توانست به انسان عقل و اختیار ندهد و آن را برتر از فرشته ها و حیوانات نکند ... می توانست ما را هم مثل فرشته ها بیافریند که همیشه در اطاعت پروردگار باشیم... آنوقت چه تفاوتی بین انسان، فرشته و حیوان است...
البته که اگر انسان به امرخدا تسلیم باشد از فرشته ها بالاتر و اگر تسلیم امر شیطان باشد، از حیوان نیز پست تر است...
ناشناس
۲۰:۲۲ ۱۹ تير ۱۴۰۱
آفرین بر شما. بسیار خوب و دقیق نوشتید.
در خانه اگر کس است یک حرف بس است.
ناشناس
۲۰:۴۲ ۱۹ تير ۱۴۰۱
۲۰:۰۹
پس اگر اختیاری چرا
زور یش می کنید
ناشناس
۲۱:۰۴ ۱۹ تير ۱۴۰۱
ناشناس 20:42 لطفا خوب بخوانید و بعد سوال را تکرار کنید... کامل توضیح داده شده است.
اپونین
۲۳:۵۰ ۱۹ تير ۱۴۰۱
چرا اون گوهر باید بدن باشه؟
چرا زن باشه؟
یه نگا به وضعیت زن و مرد تو اسلام بنداز بعد بگو چرا؟
ناشناس
۰۰:۲۱ ۲۰ تير ۱۴۰۱
جناب 20:09 نه امام جمعه دستور به اجبار دارند و نه گوینده پیام و نه خداوند ، اما توصیه راه درست و درخواست سراط مستقیم و امر به معروف لازمه هر انسان متعهد است
ناشناس
۱۸:۴۵ ۱۹ تير ۱۴۰۱
مدیریت جوریه که انگار شانسی هست یه عده میفتن تو دیگ حلیم یه عده یه سر جو هم گیرشون نمیاد ایران خیلی مسئولینش نابلدن
موافقم. اول معیشت مردم و درست کن. جلو فساد و بگیر. سر ی عده رو از آخور بیت المال جدا کن. دست ی عده دزد و اختلاس گر رو از مال مردم قطع کن. شرایط اشتغال و ازدواج و برای زن و مرد فراهم کن. بعدش با هم میریم سراغ این بخش که شما گفتی. موافقی؟
ناشناس
۱۸:۲۳ ۱۹ تير ۱۴۰۱
لطفا مسائل مهم تر مثل اقتصاد رو مطرح کنین حجاب فعلا مهم نیست شکم گرسنه رو بچسب ، جوان بی پول و بیکار مسئله این کشور است.
وقتی فقر از یک در وارد شود،ایمان از در دیگر خارج می شود..
ناشناس
۱۸:۲۳ ۱۹ تير ۱۴۰۱
حجاب معصونیت نه محدویت
قانون باید اجرا شود
حجاب اجباری مثل اینکه یه بچه صلاح خوش نمیدونه باید بهش اجازه هر رفتار خطر بکنه ؟؟
حجاب چه اختیاری چه اجباری سودش به خود زنان ها میرسه
وقتی افغانی طالبانی زیاد وارد کشور کنیم نتیجه میشه امثال تو
ناشناس
۱۹:۲۱ ۱۹ تير ۱۴۰۱
طالب
فاسد
متحجر
ناشناس
۱۸:۲۲ ۱۹ تير ۱۴۰۱
هیچ کس منکر مشکلات اقتصادی کشور نیست. ولی مگر فقط اینگونه مشکلات در کشور ما وجود دارد؟ در تمام نقاط جهان افرادی وجود دارند که از مشکلات اقتصادی رنج میبرند. اما این دلیل نمیشود که موضوع حجاب در یک کشور اسلامی نادیده گرفته شود. همین کسانی که دم از آزادی در انتخاب حجاب میزنند باید بدانند که دود بدحجابی به چشم خودشان خواهد رفت. دیری نخواهد پایید که با متزلزل شدن بنیان خانواده به دلیل بدحجابی و ولنگاری و بی بندوباری، همین افراد جزو معترضانی خواهند بود که چرا مسئولان به موقع به این موضوع رسیدگی نکردند. غافل از اینکه خودشان حاضر نبودند حتی حجاب حداقلی را رعایت کنند. افسوس که برخی مردم در امر بدحجابی از یکدیگر الگو میگیرند بخصوص نوجوانان و جوانان که نیاز به الگوهای دینی و اسلامی دارند تا گوهر وجود خود را به بهای ناچیز نفروشند.
خودتون دارین میگین عربستان!!! حاکمان سرزمین وحی چه کسانی هستند؟!!
ناشناس
۱۸:۲۱ ۱۹ تير ۱۴۰۱
من فقط یک نظر میدم که همه مشکلات ایران رو حل میکنه !
پول ملی را حذف کنید و به جای اون از دلار و پولهای دیگر جهانی استفاده کنید .
در این صورت دزدها از بین میرن .
اقتصاد ترمیم میشه . فقر ازبین میره . وراج ها کم میشن چون با وراجی پولی بدست نمیاد .
نفت جایگاهش رو از دست میده و کشور دو تکه میشه . دزدها که در بخش نفتی زندگی میکنن و آدم حسابی ها
که از دسترنج خود می خورند . نگران حجاب و ... هم نباشید چون خود به خود حل میشه طوری که همه راضی باشن.
علم همه چیز رو حل کرده تلاش کنیم علم را باور کنیم . فقر بیاد دین میره (این همه چیز رو گفته ! )
اون دزدی که میگید خود دولته که بانک مرکزی را مجبور به چاپ بدون پشتوانه پول میکنه دست دولت قطع بشه از بانک مرکزی این وضعیت پولی درست میشه!
هییییییچ کسی تو ایران جز دولت ها نمیتونند دستوری پوول بدون پشتوانه چاپ بکنن و مردم را فقیر بکنند مسئول تمامی مشکلات دولت بزرگ و ناکارآمد ماست باید دولت کوچک شود و افراد زیادی اخراج شوند تا مخارج دولت تصحیح گردد
این همه گفتند، شما نشنیده اید؟ یا نمی خواهید بشنوید؟
ناشناس
۱۸:۱۹ ۱۹ تير ۱۴۰۱
کلا ۵۰ درصد جمعیت رو از اقتصاد و جامعه حذف کردیم انتظار پیشرفت هم داریم
۱۵ درصد مردها یا زیر ۱۵ سال هستن یا پیرن
۵۰ درصد جمعیت هم که زنها هست
میمونه ۳۵ درصد جمعیت کشور که نصف اینا هم علاف و سرباز و دانشجو و دلال و زندانی و کارمند مازاد هستن
خودتون حساب کنید ببینید ایران چقدر نیروی فعال اقتصادی داره
من میترسم از آن روزی که حجاب داشتن جرم بشه !
خدا خودش گفته لااکره فی الدین به پیامبرش آنوقت اینان دارن از اجبار حرف میزنند یعنی اینا دارند راه درست میرن؟
ناشناس
۱۹:۰۰ ۱۹ تير ۱۴۰۱
وقتی سانسور میشه و گزینشی منتشر میشه دلیل و نظرت اعتباری نداره
اگر آزادانه همه نظرات و دلایل ابرازی پخش میشد شاید میشد نتیجه گرفت
ناشناس
۱۹:۲۵ ۱۹ تير ۱۴۰۱
ماشاءالله چه جالب سریع به نفع خودتان نتیجه می گیرید!!!!
کمی چشم باز کنید بهتر مسئله را می بینید..
حجاب که یکی از شاخه های حیا است، امر الهی یعنی امر واجب الهی است...
یعنی اینقدر جرأت دارید و از خدا و قبر و قیامت نمی ترسید که علنا با امر خدا مخالفت می کنید؟
دزدها، مفسدان اقتصادی و خلافکار و غیره هم که مدام مبازره با آن ها را مطرح می کنید و حق است، امر واجب ودستورات الهی، قبر وقیامت و غیره را فراموش کرده اند و علنا با امر خدا مخالف می کنند....
هر دو عدم اطاعت از دستورات الهی است؛ آن وقت فرق شما با آنها چیست؟ آیا نباید فرق داشته باشید؟
ناشناس
۲۰:۳۷ ۱۹ تير ۱۴۰۱
یعلمون ظاهرا من الحیاه الدنیا
قد افلح من تزکی و ذکر اسم ربه فصلی بل تؤثرون حیاه الدنیا والاخره خیر و ابقی
انا انذرناکم عذابا قریبا یوم ینظر المرء ما قدمت یداه و یقول الکافر یا لیتنی کنت ترابا
کافیست مروری بر برخی آیات قرآن داشته باشید. اگر فقط به دنبال دنیا هدنبالبه دنبال آزادی از نوع غربی اش باشید.
ناشناس
۱۸:۱۲ ۱۹ تير ۱۴۰۱
بخدا من نه معاندم نه ضد انقلاب نه آلبانی نشبن و این چیزایی که به بقیه میگید ولی خداییش برید تو کوچه و خیابون تو همین کف میدون و بازار بدون سانسور و جانب داری از تک تک مردم سوال کنید ببینید دغدغه کدومشون حجابه شاید از هر ده نفر فقط یه نفر باشه
امیدوارم کامنتم منتشر بشه.
همه مشکلات به جای خود و باید به همه رسیدگی شود...
یکسری مشکلات در پی اهمیت ندادن، سهل انگاری، کوتاهی، بی مسئولیتی، اشتباه و ضربه دشمنان داخلی و خارجی وغیره به وجود آمده است که همه ما باید تلاش کنیم تا برطرف شود.
اما اگر در مقابل این مشکل بزرگی که ریشه خانه و خانواده یعنی غیرت مردان و عفت و پاکدامنی زنان را هدف گرفته نیز کوتاهی و سهل انگاری کنیم و نادیده بگیریم، نتیجه آن بسیار بدتر از شرایط حاضر خواهد شد، اگر این بنیان خانواده را از دست بدهیم دیگر چگونه می خواهیم با مشکلات مقالبه و آنها را برطرف کنیم، آن وقت آیا جامعه ای وجود خواهد داشت...
در ضمن بزرگوار آیا شما آمار علمی و تحقیقاتی آنجام داده اید؟ شما یک پیش بینی را دارید نتیجه گیری می کنید؟!!!
این موارد نیاز به مطالعات اجتماعی علمی و تجربی دارد...
خواهشا کمی فکر کنیم و بعد حرفی بزنیم، ما در مقابل حرف هایمان مسئولیم زیرا می توانند بار منفی یا مثبت به دنبال داشته باشند...
همچنین وقتی مشکلاتی وجود دارد باید برای رفع همه آنها تلاش کنیم و نمی شود یکی را بگذاریم برای بعداً، زیرا ممکن است بزرگتر شود و رفع آن نیاز به هزینه های بسیار بیشتری داشته باشد...
یک سوراخ میخ کوچک در یک کشتی یا سد بزرگ هم با سهل انگاری و کوتاهی باعث غرق شدن و تخریب و سیل عظیم خواهد شد...
ما باید بزرگتر فکر کنیم، باید بدانیم که اسلام در تمام دنیا با هجمه های سنگین دین ستیزی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و غیره دشمنان مواجه است و باید در تمام این جبهه ها با آنها مقابله کنیم، نباید اجازه ضربه زدن در هیچ کدام ازاین جبهه ها را بدهیم زیرا همه به هم وابسته اند... همه در هر جایگاهی فردی واجتماعی که هستیمباید به وظایف خود عمل کنیم...
اکثر انسان های آزده دنیا به دنبال و منتظر یک منجی هستند، در ادیان مختلف، نام های مختلفی برای ایشان ذکر شده است...
ما که مسلمان و اگر مسملان تحقیقی نیستیم حداقل مسلمان زاده ایم و مهر و عشق آقا صاحب الزمان (عج) را در دل داریم، باید به وظایف یک منتظر واقعی عمل کنیم و جهان را برای ظهور و حضور و حکومت ایشان مهیا کنیم و تا ما ظهور نکنیم و به خود ناییم و با دل و عمل خویش نخواهیم امر ظهور ولی و حجت خدا محقق نخواهد شد...
باید با امید و توکل به خدا، تعقل و تعهد عمل کنیم ، باید با هم باشیم و تلاش کنیم تا به سعادت و موفقیت دست پیدا کنیم...
ما همه در یک کشتی و همسفر هستیم ...
اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب کبری (س)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۱۹ تير ۱۴۰۱
بله همه مشکلات باید به جای خود حل شود ولی سیستم اینجا اینجوریه که فقط مشکلات حجاب و نماز و روزه و حج و ذکات و امامزاده و مسجد حل میشن و مشکلات اقتصاد و زندگی و معیشت و آلودگی و ترافیک و... فقط نظاره میشن
ناشناس
۲۱:۵۴ ۱۹ تير ۱۴۰۱
ناشناس 20:47، مدام سر خانه اول هستید و همین حرف ها را تکرار می کنید...
با این طرز تفکر و مدام انتقاد و انتقاد و ندیدن موارد مثبت هر چند کوچک اطرافمان هیچ مشکلی حل نمی شود...
متأسفانه داریم مسیر را بی راهه می رویم...
ناشناس
۱۸:۱۲ ۱۹ تير ۱۴۰۱
آیا از عزت زنی که همه عزیزانش را در روز عاشورا از دست داد و وسایلش در آتش دشمن سوخت و دنبال پارچه ای می گشت تا با آن موهای سرش رابپوشاند چیزی شنیده اید؟؟
سلام الله علیها سلام الله علیها سلام الله علیها
اقتصادمون رو درستو سر پا کردید ،امید به زندگی دز ایران رفته بالای صد درصد ،رفاه و آسایشمون رفته بالای ۹۰ درصد،تورم گرانی نداریم ،اختلاس نداریم ، جرم و جنایت نداریم ... الان میخوان حجاب رو درست بکنن .احسنت آفرین خدا شما هارو برای مردم ایران نگه داره
شما که میگیدتوهمه جای دنیا حجاب اختیاریه فقط ایران اجباریه؟؟؟
ناشناس
۲۰:۳۸ ۱۹ تير ۱۴۰۱
هرکس هم طرفدار بی بند وباری و بدحجابیه بره جزیره آدمخوارها
ناشناس
۱۵:۴۷ ۲۰ تير ۱۴۰۱
این بی حجابای ولگرد را از خیابون جمع کنید
ناشناس
۱۸:۰۰ ۱۹ تير ۱۴۰۱
کار دولت ها شده زدن جیب مردم بورس ایران شده کوره پول سوزی اگه خجالت نکشند قیمت سهام را تا زیر صفر میبرند برای مثال خونمو فروختم دادم سهام ایران خودرو خریدم قیمتش شده یک پنجم و قیمت خونه فروخته شده ده برابر شده الآن پول خونه من شده پول دو متر خونه این انصاف نیست با وجود این باز سهم را پایین می کشند تا ارزون تر بخرند مرگ بر هر چه درزد و کلاه برداره
اون آدمی که خونشو میفروشه میاد تو بورس همون حقشه که عقل نداره
ناشناس
۲۰:۴۰ ۱۹ تير ۱۴۰۱
وا همه کار میکنند پولدار شن خونه بخرن تو رفتی خونتو خرج بورس کردی؟؟
یه انسان
۱۷:۵۸ ۱۹ تير ۱۴۰۱
دوستان من چرا اخه انقدر بحث میکنید
حجاب در دین واجب هست دستور خدا هست
در تمدن ایران زنان همیشه باحجاب بودند چه قبل اسلام و چه بعدش
زن با حجاب در تمام تاریخ ایران دارای ارزش و احترام بوده
نمیدونم چی شده که این روزگار بعضی از زنان ملتم ارزششون رو پایین آوردند
خدا بیشتر علم و آگاهی داره یا بنده حقیر و شما
خواهش میکنم یکم فکر کنید
منکر مشکلات عظیم اقتصادی و فساد و فشل بودن حاکم بر مدیریت ها نیستم
ولی من یه سوالی از دوستانی که میگن مشکل اقتصاد داریم پس اینو بذاریم کنار دارم
بنظرتون اگه اینهمه پولی که خرج بی حیایی ها ، لوازم آرایش ، جراحی های زیبایی ، مد بازی ، دور دور کردن های نامناسب و ... میشه ، وارد چرخه مفید اقتصاد میشد الان وضع اقتصاد مردم بهتر نبود ؟
همیشه باید ریشه معضلات رو در فرهنگ جوامع دید
اخلاقیات فقط برا بهشت و جهنم نیست ، ضرر و منفعتش تو همین دنیا هم هست
بنده خدا ان پولم وارد چرخه اقتصادی میشد اب از اب تکون نمیخورد امثال خاوری میبردند تو کانادا عش و حال چقدر ساده ای عمو
ناشناس
۱۹:۱۱ ۱۹ تير ۱۴۰۱
آمار داری چقدر اختلاس میشه و چقدر خرج هزینه هایی که گفتی شده؟ اصلا گرونی اجازه خرید این اقلامی که گفتی میشه؟ مردم پول میوه و گوشت و لبنیات و ... ندارن بعد تو میگی هزینه برا لوازم آرایشی؟ خوبی شما؟
ناشناس
۱۷:۴۷ ۱۹ تير ۱۴۰۱
آزادی و بی بند و باری و بی حیایی در جامعه یه حدی داره ،همه در یک کشور
زندگی می کنیم و همه در برابر قانون
مساوی هستیم و همه ما موظفیم
حقوق اجتماعی همدیگر را رعایت کنیم
آخه این چه معنی می دهد که یه عده
هر طور دلشان خواست تو جامعه ظاهر
می شوند و حقوق شهروندی دیگران را زیر پا می گذارند همانطور که یک سارق و یا فاسد و یا یک اختلاصگر حقوق دیگران را نادیده و تصرف می کنند یک بد حجاب هم که بدون حجاب در جامعه ظاهر می شود هم همان قدر که یک سارق و فاسد و جایتکار و ظالم گناه کار است بد حجاب هم به همان اندازه گناهکار است
چون او هم با دلبری دل و روح و ایمان پیر و جوان را به سرقت می برد آیا شما می دانید که چرا طلاق و جرم و جنایت بیشتر شده ، و غیرت و ازدواج و حیا رنگ باخته
و چقدر خانواده ها از هم پاشیده شده و چقدر فرزندان خیابانی و یتیم و زنان بیوه در جامعه زیاد شده ، چقدر مردان هوسران در جامعه افزایش یافته طرف نان شب ندارد اما به زن و بچه خودش خیانت می کنه و بعد از مدتی همان خانم جدیدی را هم که گرفته دلش را میزنه و بی بهانه اقدام به قتل او می کنه و بعد می گوید نفهمیدم چی شد ، عصبی شدم .
آیا شما همان خانم بد حجاب یا آن خانمی که تو خیابان روسریش را بر می دارد و کنار شوهرش با ناز راه می رود دوست دارد که همسرش هم در غیاب او بهش خیانت به کند و با زن دیگری ارتباط داشته باشه ،قطعنأ همینطور که تو دوست داری بگردی , دیگران هم از تو و امثال تو تقلید می کنند و قطعأ همسر تو هم چشمش را به روی گناه نمی بندد و تو هم برایش تکراری می شوی و او هم از تو زده می شود و او هم مرتکب گناه می شود و یک روز می فهمی که خیلی دیر شده و از کرده خود پشیمان می شوی و آنوقت پشیمانی دگر سودی ندارد.
پس بنابر این تو هم برای دیگران الگوی خوبی باش تا زندگیت پایدار باشد.
اگر خدا گفته زنان و مردان پوششان را
رعایت کنند ونگاه به نا محرم نکنندو رعایت حقوق دیگران بکنند برای همین است .
از قدیم گفتند:
(نزن به در کسی که می زنند به درت یا خواهرت یا مادرت یا حلال همسرت)
هیچ دینی بهتر از اسلام نیست و بدان که خدا عادل و مهربان و حکیم است و همه ما بندگانش را دوست دارد .
و خداوند به خاطر خودمان گفته گناه نکنید.
شما چند بار نماز جمه رفتید و یا گوش کردید که تا به حال نشنیدید؟
ناشناس
۱۷:۳۲ ۱۹ تير ۱۴۰۱
مادربزرگی دارم که ۱۰۰میلیون بهش ارث رسیده بود و از سودش گذران زندگی میکرد الآن با سوپش فقط دو روز میتونه زندگی کنه بقیه را ما بهش کمک می کنیم کار دولت ها شده تولید تورم از جیب مردم کار دولت ها شده چاپیدن جیب مردم از طریق تورم چند صد درصدی این انصافه وقتی انصاف از بین میره ایمان مردم نیز با همون لی انصافی ازربین میره.
سلام حاج آقا متشکریم که این مطالب را فرمودن حجاب نه به فقر و نه به اقتصاد و غیره ربط دارد حجاب به شعور ربط دارد اگر حیا شعور عقل داشته باشه خودش حجاب رعایت می کند بد حجابی و بی حجابی به اشتباه مثل غربی ها روشنفکری می انند چرا کشورهایی خارجی به حقوق و اقصاد بدشان اطراز می کنند از آنهاا ما فقط بی حجابی شان را روشنفکر می دانیم بی حجابی بد حجابی اول بخود و بعد به حقوق مردم محجبه های عزیز تجاز می کند.در خانه خود بد حجابی کند نه در جامعه
کسی که فقر، فلاکت، بیکاری و ناعدالتی هم وطنش رو نمیبینه کور هست.
شما کور هستی که فقط بد حجابی رو میبینی
ناشناس
۱۸:۰۲ ۱۹ تير ۱۴۰۱
چشاتو کور کن راحت شو.شما هیزی به بقیه چه ربطی داره؟
ناشناس
۱۸:۱۸ ۱۹ تير ۱۴۰۱
فاسد و هوسران هستی که فقط بدحجابی رو میبینی
ناشناس
۱۸:۲۳ ۱۹ تير ۱۴۰۱
خودت فاسد هستی
ناشناس
۱۹:۲۳ ۱۹ تير ۱۴۰۱
دم اونهایی که به این فرد پاسخ دادند گرم
هر ۴ نفرشون
ناشناس
۲۱:۰۰ ۱۹ تير ۱۴۰۱
هر ف تایی تون فاسد هستید
ناشناس
۲۱:۰۱ ۱۹ تير ۱۴۰۱
راه آلبانی از خارکیف میگذرد
ناشناس
۰۰:۴۶ ۲۰ تير ۱۴۰۱
موافقین حجاب هوسران و حیز هستند ؟ !!!!!! ومخالفان ادمای سالم و پرهیزکار ؟!!! لابد گرگها توبه کرده اند و یاآنان که فیلم پورن میسازند و ناموس فروشی می کنند و مانکن بی حجابی شده اند همه معصوم و هستند !!! با این حساب از این به بعد گوشت های لخت را بدهید دست گربه ها و هر کس که ادعای دیانت و انسانیت و کمال طلبی نمود را مانند داعش یا منافقین ترور کنید ، ماهیت واقعی خود را نشان دهید و پرچم شیطان بر افرازید
ناشناس
۱۷:۲۱ ۱۹ تير ۱۴۰۱
البته که باید در کشور اسلامی همه احکام الهی اجرا بشه و گزینشی نباید برخورد کرد که مثلا حکم خدا در زمینه اقتصادی و... انجام بشه ولی دستور خدا در مورد حجاب در جامعه به مردم واگذار بشه و اختیاری باشه! اما اشکال اینجاست که با وجود ولنگاری و بی تفاوتی نسبت به حجاب که بیشتر در دوران 32 ساله حکومت مسئولین خائن به وجود آمد، الان اگه بخاد گشت انتظامی به صورت ناگهایی و بدون آماده کردن زمینه مناسب برخورد کنه، تفرقه بین مردم ایجاد میکنه. مسلما بیشتر مردم جاهلند و آدمهایی که واقعا با دستور خدا از سر خصومت بجگند تعدادشون کمه. بنابراین اگه زمینه آماده بشه بیشتر مردم حق رو می پذیرند از این جهت باید ابتدا طی دو سه ماه در رسانه ملی در همه شبکه ها هر روزه ساعتی رو با کارشناسان خبره و به روز بذارند و فلسفه حکم حجاب را برای مردم توضیح بدند تا مردم قانع بشند و آمادگی ذهنی و فکری پیدا کنند و بعد از چند ماه اقدام به برخورد جدی با خاطیان هم صورت بگیره. البته در مورد کار فرهنگی که اینهمه سال کم کاری شد باید بگم که این مشکل، مشکل عمیقیه و از همان ابتدای انقلاب که امام خمینی با اینکه جنگ شروع شده بود، اما با تفسیر عرفانی سوره حمد می خاستند سطح معرفت مردم رو بالا ببرند و معرفت عمیق رو که هدف اصلی انقلاب بود رو برای مردم به ارث بگذارند متاسفانه برخی نگذاشتند و درس امام رو تعطیل کردند و حالا باید مسئولین فرهنگی بدونند که تنها زبان به روزی که هیچ روزی هم کهنه نمیشه و فطرت انسانها فقط با اون انس می گیره همون زبان عرفانی امام خمینی بود که کسانی مثل آیت الله حسن زاده آملی، آیت الله بهجت، حسن رمضانی، سید یدالله یزدان پناه، استاد طاهرزاده و ... دنباله راه اونند.
تو مملکت ما اقازاده ها کارهاشون حلال هست بقیه کارهاشون حرام هست
ناشناس
۰۰:۵۱ ۲۰ تير ۱۴۰۱
دزدی دزدی است و اول و دوم ندارد اما به لحاظ اهمیت و اولویت و تاثیر گذاری بر جامعه و آیندگان خود قضاوت کنید توجه به کدام اولویت دارد و شیطان و دشمنان بیشتر کدام را می پسندند و هدف قرار داده اند؟ شاید مطالعه تاریخ اندلس ( اسپانیا) در این راه کمک تان کند
بله امام جمعه که تریبون دارد ، سواد دارد ، جرات دارد
ناشناس
۱۶:۵۸ ۱۹ تير ۱۴۰۱
آیت الله طالقانی: میترسم روزی برسد که غارت بیت المال و فقر عادی شود و موضوع حساس جامعه بشود دو تار موی زنان که زیر روسری باشد یا روی آن.
از شهید بهشتی و طالقانی و غیره رسیدیم به امثال آقای اکبری.
ملت این همه مشکلات دارن که تو نماز جمعه بهش پرداخته بشه اما ایشون مشکلش موی سر چهارتا بد حجاب است. والا تو لبنان حجاب آزاده ولی حزب اللهی های لبنان به ناموس ملت نگاه نمیکنن. هر وقت مثل اونا تو اون شرایط مسلمان بودی کارت درسته.
کشور ما یک کشور اسلامی است و باید احکام اسلام رعایت شود اما ایت الله طالقانی سالها قبل حرفی زد که الان شاهد ان هستیم:می ترسم از روزی که غارت بیت المال و فقر و فلاکت در جامعه عادی شود و موضوع حساس جامعه دو تار موی زن باشد و...
فقر و بدبختی در جامعه هم باز نتیجه سیاستهای مسئولین تصمیم گیر و دارای اختیار در جامعه هست.
دوستانی که مخلف زدید اگر خدای نا خواسته مشکلات ناموسی برای اطرافیان درجه اولتان پیش بیاید باز تورم را بدتر می دانید ؟ لطفا قر آن و تاریخ ملل و وصیت نامه شهدا را بخوانید تا معلوم شود نادان کیست
ناشناس
۱۶:۳۶ ۱۹ تير ۱۴۰۱
مطالبه مجلس انقلابی هم طرح صیانت از فضای مجازی است
ایا برای مبارزه با اختلاس و یا رشوه فرهنگسازی می شد؟
آیا برای مبازه با اختلاس و یا رشوه دروغ هنگام انتخابات قانون مبارزه با ان درست می شد؟
ایا برای سو استفاده از دین و مذهب قانونی هست؟
خودرو صفر گرفتم از سایپا رو پلاکش 60هزار بدهی عوارض ازادراهه.سایپا میگه به راهور مربوطه.موقعی که فک پلاک میکردن عوارضو صفر نکردن.
این معلومه تو تعویض پلاک یه خبراییه.معلوم نیست طرف اشنا داشته عوارضم نداده
جز بخش های ظاهری اسلام دیگر چیزی برای اینها نمانده فقط روی آن زوم کردن که بگن ما شکست نخوردیم در اجرای اسلام
عدالت اسلامی(اظهر من الشمس)=0 اقتصاد اسلامی(بانک های رباخوار) =0 سیاست اسلامی(عدم توجه به زندگی مردم) =0 اجرای مناسبت های اسلامی =20 حجاب=20
ناشناس
۰۱:۱۴ ۲۰ تير ۱۴۰۱
شما هم از انسانیت و کمالات فقط چسبیدید به عریان بودن ناموس خود تا از این طریق بهکسب حلال برسید؟
ناشناس
۱۶:۰۰ ۱۹ تير ۱۴۰۱
خودتون از خودتون مطالبه میکنین،مردمم که این وسط هیچی/:
این سخن وطرزفکر شما توهین هست به زنان شاغل ایران که شاید خانواده خودت هم باشه عذر خواهی کنید
ناشناس
۱۹:۲۳ ۱۹ تير ۱۴۰۱
اون خانم با عفت و پاکدامنی که داره برای یه لقمه نون حلال واسه خانواده اش کار میکنه پیش خدا اجرش در حد جهاد در راه خداست مثل همان مردانی که کار میکنند ! چطور به خود جرئت میدین برای کار کردن در کنار مردان بهشون توهین کنید؟ تهمت گناه بزرگی است! فقط بخاطر همکار بودن در سر کار باید اینطوری یه خانم مورد اهانت قرار بگیره؟ کدام ائمه یا روایت و آیه به شما چنین اجاره ای داده که به مسلمانی که داره در کنار مردان با رعایت موازین شرعی کار حلال انجام میده توهین بکنید و تهمت بزنید؟ از خدا بترسید که آن دنیا به شما بگویند بخاطر حرف شما زنان ایرانی زیادی آزرده شدن و باید تاوان بدهید همان حسی که یه زن با حرف شما این دنیا پیدا کرده را آن دنیا درک میکنید !
ناشناس
۲۱:۱۰ ۱۹ تير ۱۴۰۱
بی غیرت خودتی. زنی که کار میکنه هزار بار از تو بی شرف که بهش وصله میزنی با ارزشتر. طالبانی متحجر
ناشناس
۰۱:۲۷ ۲۰ تير ۱۴۰۱
خدا وکیلی طالبان و داعش هم ساخته و پرداخته اربابانت یعنی عرعرستان و انگل لستان و غربستان و قبرستان و . . نبودند؟ و بودند و اگر این بازیچه های غرب نبودند شما چیزی برای نشخوار گوشت مسلمین و دستورات خدا داشتید ؟ این اسلام هراسی را رواج می دهید تا به منافع غرب برسید ؟ غافلید که غربی ها کنونی در زباله های خود می لولند و فقط تصاویر ظاهر پسند خود را برایتان نمایش می دهند نه 70 درصد واقعیات موجود مانند قتل و غارت ، سر در زباله کردن ، هملت ها ، و تبعیض ها ،
ساده لوح نباشید و با دیدن چند سلبریتی غرب و غربگدا حکم تطهیر دشمنان ندهید
ناشناس
۱۵:۵۷ ۱۹ تير ۱۴۰۱
امام جمعه ها ،فقط درد مردمو امام جمعه ها میدانند،با قدرت به راهتون ادامه بدید،راستی من ایرانیم پرچم پاکستان برام نزارید،مرد باشید
عزیزم دین اختیاری هست،
اما حجاب قانون هست، باید اجرا شود
ناشناس
۱۷:۲۷ ۱۹ تير ۱۴۰۱
دین اختیاری است اما وسط جنگل هم که بروید قوانین خودش را دارد...
کمی ادب داشته باشید بد نیست... چیزی که شما لچک می نامید برای حفظش خون ها ریخته شده است...
امر خدا برای حفظ بیشتر ارزش و جایگاه زن است...
در ضمن دین یک امر اختیاری است اما وقتی یک دینی را انتخاب می کنیم و برای مثال مسلمان هستیم دیگر نمی توانیم بگوییم عمل به دستورات واجب آن هم اختیاری است، نمی توانیم بگوییم نماز، زکات، خمس و حجاب و غیره اختیاری است!!!
رز
۱۵:۳۳ ۱۹ تير ۱۴۰۱
حجاب خودش درست میشه شما به درد مردم برسید ،همه چی مملکت درسته فقط مونده مسئله حجاب
من خانوادم همگی چادری هستند. ولی اجبار کردن و فشار سبب پس زدن میشه. به عنوان مثال در یکی از بیمارستانهای نظامی که پوشش حجاب برای ورود به بیمارستان لازم است بارها دیده ام برخی بعد از ورود به داخل بیمارستان جلوی چادرش را باز می کند و با پوششی که اگر آن اجبار نبود هرگز نمی پوشید خودنمایی کرده و عقده های دلش را خالی می کند.
همچنین اگر به رفاه زندگی مردم رسیدگی شود و جوانان امکان ازدواج داشته باشند و خانه جزئ ضروریات مردم حساب شود!! و قیمت آن کنترل گردد مشکل حجاب هم به خودی خود حل می شود.
چطوره شما با اجباری کردن قوانین راهنمایی رانندگی هم مخالفت کنی آخه بعضیا عقده سرعت دارند دوربین های مدار بسته را جمع کنند پلیس راهنمایی رانندگی نباشه تا مردم بهتر قوانین را رعایت کنند آیا شما مسوولیت عواقب این مدل آزادیها را قبول می کنید؟؟آیا همه ظرفیت این آزادی را دارند وباتفکر به نتیجه معقول می رسند؟؟؟؟
ناشناس
۱۵:۲۷ ۱۹ تير ۱۴۰۱
بد حجابی جرمه و عین سرقت میمونه و عفت جامعه رو به باد میده و باید عین سرقت باهاش برخورد بشه و شلاق و قطع ید داشته باشه
آیت الله طالقانی: میترسم روزی برسد که غارت بیت المال و فقر عادی شود و موضوع حساس جامعه بشود دو تار موی زنان که زیر روسری باشد یا روی آن.
ناشناس
۱۷:۰۱ ۱۹ تير ۱۴۰۱
به شرطی که اختلاس گران و کسانی که در این چهل و سه سال به این نظام خیانت کردند را قطع ید کنند.
ناشناس
۱۸:۰۵ ۱۹ تير ۱۴۰۱
ناشناس 16:59 که چندبار این مطلب را به آیت الله طالقانی نسبت داده ای!!!!
لطف کن و منبع وتاریخ آن راهم بگو و یا تحریف نکن و حرف نا مربوط را به بزرگان نسبت نده...
ایمان
۱۹:۱۱ ۱۹ تير ۱۴۰۱
ببخشید تفاوت طرز فکر شما با داعش چیه؟
ناشناس
۲۱:۰۳ ۱۹ تير ۱۴۰۱
ما مدافع حجابیم:شماسرخود با حکم کدوم مرجع تقلیدی چنین فتوایی صادر کردی؛لعنت به افراط وتفریط
ناشناس
۲۳:۳۸ ۱۹ تير ۱۴۰۱
معلومه یه چیزی ازین موضوع گیرت میات ،اشتباه نکنم توتاجر چادر سیاهی!
اینها همه نتیجه اهمیت ندادن به آموزش و پرورش در طول چند دهه هست که دیگه نمیشه کاری کرد اگه میخوای درست بشه باید چند ده سال طول بکشه تا درست بشه وگرنه بدتر میشه
حیا با حجاب فرق می کته، مرد وزن باید حیا داشته باشند. سوره نور آیه های 30 و31
حجاب بدون حیا معنایی نداره!؟؟؟ اینقدربا مسیله حجاب بازی نکنید وشرایط رابدتر ازاین نکنید!؟!
نمی شه که به خاطر گناه نکردن قوم شما، یک جامعه راازحقوق خود محروم کرد!!! شماها رو جای گناهکار توگور نمی ذارن، نگران نباشید
چرا در گور سوال جواب خواهند کرد که چرا از دین خدا دفاع ننمودی و امر به معروف نکردی و با معاندان دین خدا همبستر و هم رای بودید ؟ در اسلام به همان اندازه که جهاد برای حفظ وطن و مال حلال خود واجب و توصیه شده است حفظ ناموس خود و مسلمین هم واجب می باشد و این نه تنها در تمام ادیان الهی بیان شده است بلکه مورد تایید عقلانیت و وجدان و مسلحت جامعه هم می باشد الا شیاطین و شهوت پرستان
شما که چیزی از اسلام و دیانت و تفاوت انسان و حیوان نی دانید خواهشا سکوت کنید نمی شود برای گناه کردن شما احکام خدا و منافع انسان را زیر پا گذاشت
ناشناس
۱۵:۱۳ ۱۹ تير ۱۴۰۱
فکری به حال سگ گردانی تو خیابان و پارکها کنید، ما که آسایش نداریم
راست میگی؛ بادست فروش به جرم مزاحمت برخورد میشه ولی با اینطور آدمها که مزاحمت ایجاد می کننداونقدر برخورد نمیشه که کمتر کسی از قانون ممنوعیت سگ گردانی باخبره حالا غربزده ها که نسبت به حکومت نکته سنجند در این مورد دوگانگی را کلا نمی بینند!
ناشناس
۰۱:۴۶ ۲۰ تير ۱۴۰۱
سگ گردانی به دلیل فقر و اختلاس ها است ! خخخخخخخخخخ
hid
۱۵:۰۹ ۱۹ تير ۱۴۰۱
بی حجابی خیانت و بی احترامی به هیچکس نیست.یک زن چه با حجاب و بی حجاب اگر خودش نخواست احدی نمیتواند به او دست بزند. پس خواهشمندیم با این ادبیات خیلی خطرناک برای جامعه مشکل دیگری درست نکنید مگر اینکه دسیسههای دیگری در پشت آن باشد.که خدا داند خائنین همه جا هستند.درود به رهبری.
مزدوران مجازی منافقین و آمریکا و اسرائیل و انگلیس خبیث در نظرات، خوب دارن کار میکنن ولی فایده نداره.
ناشناس
۰۱:۵۴ ۲۰ تير ۱۴۰۱
بی حجاب مشکلی برای کسی درست نمی کند اما همواره بیحجاب ها و یا کم حجاب ها در مراکز می تو نامنویسی میکنند و شاکی از دستدرازی مردان هستند و باز مردان چشمشان به دنبال خانم های بی حجاب بیشتر میگردد تا خانم های با حجاب و بر همین اساس مردان از ظاهر عریان زنان برانگیخته می شوند نه از دیدن چادر و یا حجاب کامل ؛ و اگر مردی چنین نباشد باید در جنسیت خود به شدت شک کند
ناشناس
۱۵:۰۹ ۱۹ تير ۱۴۰۱
دراین خصوص باید رای گیری شود ومردم نظر بدهندچیزی که رای مردم دران نباشد ارزش ندارد
اول از خواهر و مادر و همسرت و دخترت بپرس که آیا دوس دارند بدون حجاب باشند بعد بیا اینجا نظر بده.
ناشناس
۱۶:۵۳ ۱۹ تير ۱۴۰۱
میخواهید در مورد دستور و کلام صریح خدا نظر بدهی که قبول می کنی یا نه؟!!!
ناشناس
۱۸:۰۱ ۱۹ تير ۱۴۰۱
چرا اون موقع که به جمهوری اسلامی رای دادین فکر این چیزا نبودین. حالا یادتون افتاده باید برای تمام قوانین اسلام رای گیری کنن ببینن کی راضیه کی ناراضی؟
ناشناس
۲۰:۲۷ ۱۹ تير ۱۴۰۱
16:57
مهم نیست که خانواده ایکس و یا ایگرگ موافق یا مخالف است
مهم این است که اکثریت ان را قبول کنند.
پس همه پرسی شود در غیر این صورت زمین تخت است نه کروی!
حالا فکرکن
ناشناس
۰۱:۵۶ ۲۰ تير ۱۴۰۱
رای گیری برای مخالفت با احکام الهی ؟ رای برای عریان کردن ناموس ملت ؟ رای برای حیوان شدن ؟
ناشناس
۰۲:۰۵ ۲۰ تير ۱۴۰۱
جناب 20:27 مهم حقیقت و عقل و شعور و خواست الهی است نه رای گیری که ادعای دروغین غرب و نظام غلط دموکراسی است ، که حتا خود نیز به درستی رعایت نمی کنند و اگر دقت کنید اکثریت در تاریخ چه مسیر های اشتباهی رفته اند و اکثریت اکثرا در جهل و نادانی و خود خواهی و شهوت پرستی به سر می برند انتخابات الکترال آمریکا موئید این سخن است پس دموکراسی فقط کلامی دهان پر کن و عوام فریب است
آیا بزرگترین مشکل مملکت بد و بی حجابی هست؟ آن هم خیر
اما آیا بد و بی حجابی مشکل هست؟ قطعاً
آیا مشکلات دیگر مملکت مانع اصلاح این مشکل هست؟ خیر
پس مشکل شما چیه آن موقع ؟
اختلاس
دزدی
اعتیاد
بیکاری
و تورم شدید رو ول کردی چسبیدی به دوتا تار مو؟!!
همه مشکلات باید حل فصل شوند بد حجابی و بی حجابی هم در جامعه اسلامی یک مشکل است که باید قانونی و پیگیری شود و رسیدگی و حل فصل شود اختلاس و دزدی و اعتیاد به مواد مخدر عفیونی و مشروبات الکلی و بیکاری و گرانی و تورم و مشکلات ازدواجهای جوانان و مسکنشان و دیگر ضعفها و مشکلات هر کدام به جای خودش باید رسیدگی پیگیری و حل فصل شوند و بی حجابی و بد حجابی چه زنان دختران چه پسران جوان چه مردان ربطی به دیگر مشکلات در جامعه اسلامی ندارد اینها همه بهانه تراشیست برای به چالش کشیدن و فروپاشی نظام اسلامیست که باید با مافیای قدرت ثروت نفوذیها که در همه جا رسوخ نفوذ کردند مبارزه در خورش را کرد تا نظم امنیت عدالت اجتماعی به هرجو مرج بی بندباری ولنگاری نا امنی تبدیل نشود . والسلام و صلوات التماس دعا .
دوست عزیز دیگه اغراق نکن.
بله همیشه یک افراط همراه با یک تفریط هم خواهد بود. دقیقاً ما از این دست افراد لطمه میخوریم. دوره ای به اسم انقلاب و اسلام سلیقه های بسته خودشون رو اعمال کردند و دوره ای هم کلاً به ولنگاری و هرج و مرج دامن زدند. در صورتیکه شما اگر توجه کنید کشورهای پیشرفته سعی میکنند چارچوب های عاقلانه رو در قالب قانون تصویب و مهمتر از اون اجرا کنند ولی مملکت ما تازه اول راهه. خیلی کار داریم تا نظام اجتماعی و فرهنگی رو سر و سامان بدیم که به این شکل فعلی بی مدیریت نباشه. من متأسفم بابت بی توجهی هایی که در این مدت به خصوص در فضای مجازی رخ داد و ما رو به اینجا رسونده که تبدیل شدیم به یک جامعه مستهجن. یعنی ساعت ها زندگی افراد در یک فضای ولنگار و بی حیا است و بعد توقع داریم این انسان از صفت حیا و وقار برخوردار باشه و در جامعه به اینها توجه کنه. نه عزیزم اصلاً بحث این حواشی که مطرح میشه نیست. اون کسی که باید کارش رو بکنه میکنه.
تازه بعد از چهل سه سال که از انقلب اسلامی گذشته می گویید قانون حجاب مطالبه ماست این قانون باید از روز اول در قوانین کشور ثبت و اجرایی و عملیاتی می شد چرا که هر کشوری در جهان قوانین مقررات خاص خودش را دارد و باید مردم جامعه در همه سطوح به قوانین مقررات خاص کشورهاشون احترام بگذارند و رعایت کنند و پلیس هم باید با متخلفان هنجار شکنان نظم امنیت ملی جامعه اسلامی برخوردهای قانونی مجدانه صورت دهد حتی کسانی که به هر عنوانی به کشور ایران اسلامی می آیند باید قبلش قوانین مقررات خاص ایران اسلامی را مطالعه کنند و زمانی که وارد مملکت اسلامی ایران شدند باید به قوانین ایران اسلامی احترام بگذارند و رعایت کنند در غیر این صورت پلیس می تواند با همان هنجار شکنان خارجی هم اعمال قانون در خورش را انجام دهد مثل این می ماند که شما بروید به یک کشور خارجی و قوانین مقررات آن کشور را در مسائل مختلف رعایت نکنید خب مشخص است که پلیس آن کشور با شما برخورد قانونی درخورش را اعمال می کند بنابراین اصل اصول اساسی قانون پوشش و حجاب اسلامی باید در ایران از همان اولش صفت محکم رعایت می شد تا به این نقطه ولنگارانه بسیار وخیم هنجارشکنان بدحجابان و بی حجابان بر نمی خوردید بدحجابان و بی حجابان باید بدانند که دارند قانون شکنی می کنند در جامعه اسلامی پلیس اخلاقی نظم امنیت ایران اسلامی باید برخوردهای لازم قانونی را قاطعانه و مقتدرانه و قدرتمندانه را با این هنجارشکنان اعمال قانون خاص خودش را انجام دهند و اگر نیاز هم باشد باید به قوه قضائیه این مجرمان قانون شکن را انتقالشان دهند تا قاضیان محترم حکم عادلانه خردمنانه مجازاتهای در خور این جرم را بهشون ابلاغ کنند حال یا جریمه های مختلف نقدی است و یا هر حکم دیگر اسلامی که بازدارنده باشد باید اعمال قانون شوند ع ندارد در جامعه اسلای که قانون حجاب در آن موجود است این همه بدحاب ی حجب در جامعه هنجارشکانه و قانون شکنانه رفتار کنند خیلیشون از این هنجار شکنانونگار به ممورن امر به معروف نه از منکر میگوند هرم اینگون دوست داد من بگرم یا پرم اینگونهوست دارد من بگردم ا رادرم و مادرم اینگون دلشانمی خاهد من از خانه بیرون بیام و بگردم آخه مگه مملکت انو اسلامی بای م کشف حج بد حجابی نداشته که هکی به رکی شه مگر شوهر و پدر و ماد و برادر قانون جمعه اسلامی را تعیین می کنند یا خیلیاشون می گویند برویدمشکلات اقتصادی مالی مردم را درست کنید الان ربطی به هم ندارند ثانیا هر چیز به جای خود نیکوست و باید به همه مشکلات رسیدگی شود طبق قانون . و من الله توفیق . والسلام و صلوات التماس دعا .
آیات و روایات بسیاری در قرآن کریم در مورد زن، ارزش آن، حجاب و غیره آمده تا جایی که یک سوره به نام نساء (زنان) آمده و عجیب است که هنوز بعد از گذشت 1400 اندی سال از ظهور اسلام می گذرد و هنوز عده ای بر سر آن بحث می کنند که به جای پذریش امر واجب ازآن فرار می کنند و میگویند اجبار است و نمیخواهیم و. ...!!!!
مشکل این جاست که دین گریز شدیم، مسلمان تحقیقی نیستیم، تحقیق ومطالعه در قرآن و امر دین نداریم و فقط نظریات بی پایه و اساس یک عده را تکرار می کنیم؛ چون به مذاقمان خوش می شاید مدام تکرارش می کنیم...
به جای توهین با عقل و منطق و استدلال بحث کنید و نظر بدهید...
اختلاس ها و دوزدی ها خلاف ادعای شما را ثابت می کنند
تمایل به بی حجاب ریشه در غرایز حیوانی دارد و مانند اعتیاد به مواد مخدر است که در صورت یکی دو بار استفاده نه تنها قابل کنترل نیست بلکه هر بار مقدار مصرف و خود نمایی هم بیشتر شده و باعث گرفتار شدن سایرین هم می شود و البته باید به خاطر داشت که اعتیاد ابتدا بیماری روانی است اما در دراز مدت جسم و روح انسان نابود می شود دقیقا مانند بی حجابی که سن ابتلا آن اکثرا نیز همان اوان نوجوانی می باشد
در ثانی بحث از حجاب است نه چادر ، یعنی اگر خانم ها همان مانتو و روسریشان را درست رعایت کنند نیازی به ولخرجی برای چادر خریدن نیست
آمریکایی
شما چادر رایگان به خانما بده نا زنه هرکس سرش نکنه
این آدرس غلط دادن معلومه از کجا آب میخوره
یک مشت منافق و سعودی نشتن توی ریاض و آلبانی عقده دهه شصت رو دارن با ساز مخالف زدن در فضای مجازی پیاده میکنن. بچرخ تا بچرخیم
خوب بخوان و در معنی آن فکر کنی خودت متوجه می شوی که داری اشتباه برداشت می کنی...
در انتخاب دین اجبار نیست چون خدا به انسان عقل واختیار داده، حق و باطل را مشخص کرده و انتخاب دین رابه عهده انسان گذاشته ...
اما نکته اینجاست که حجاب دین نیست، حیا که حجاب یا ستر جزئی از آن است، یک امر واجب دینی است مثل دیگر دستورات یا واجبات دین...
یعنی وقتی دین را پذیرفته ایم ملزم به انجام تمام دستورات آن هستیم و نه اینکه اختیار داشته باشیم و دل بخواهی روزه بگیریم، نماز نخوانیم، یا نماز بخوانیم ولی حیا و حجاب نداشته باشیم، کار خیر بکنیم اما دروغ و دزدی هم بکنیم... آیا می شود؟ معنی فرمایش شما این است، آیا می شود؟
خدا کجای قران گفته مردم را با کتک و زور حجاب سرشون کنید ؟
و ناشناس 20:16 خدا برای هیچکدام از احکام فردی دین نفرموده است که با کتک و زور اجرا شوند ولی توصیه به اجرا نموده است و حتی فریضه امر به معروف و نهی از منکر را بیان نموده است که در صورت اجرا نه تنها در قیامت اجر خواهید داشت بلکه در نظم و رفتار های دنیوی نیز به شدت تاثیر مثبت و تکاملی خواهند داشت چنانکه فرد نماز خوان واقعی هم دروغ و دزدیش را کنترل می کند و هم غرایض حیوانی و چشمان خود را و در نتیجه قابل اعتماد تر از کسی است که با رفتار های حیوانیش حال می کند
موندم شما چجوری با صدای زن و بازوهاشون تحریک میشید؟:/
خخخخخخخ
خدا کی و کجا اجبار کرده!!! یک واجب است که در صورت عدم انجام شخص گناه کرده و عقوبتش با خداست نه با یه مشت آدم بیشعور متوهم!
شما از کشورهای عربی هم که خواستگاه تمدنی اسلام و پیغمبره داغ تری!!!
یک مشت اقلیت بیسواد حق ندارند خرافات ذهنی شونو به یک ملت بزرگ چند ده ملیونی تحمیل کنن.
بهتره برید افغانستان پیش برادران طالبانی تون. ایران جای مفت خورهای بی مصرف نیست
از فردا هر یک ساعت همه پرسی برقرار کنیم
و مگر در جوامع اربابانتان هر روزه برای هر اقدام دقیقا چند بار همه پرسی می کنند ؟ بیدار شوید روئیا دیدن بس است واقعیات را ببینید
ببین تا کجا پیش رفتی که مقابل دستور خدا می ایستی و از حرف ناحق دفاع می کنی!!!!! و چقدر سوختی که اینطور داری بی ادبی و نفهمی و گستاخی خودت را نشان می دهدی و فحاشی می کنی...
بزرگترین میراث یک پدر ادب است ولی فکر کنم شما از ارث محروم شدی...
هم کلام شدن با شما اسراف در وقتاست واسراف هم حرام است اگر البته آن را هم قبول داشته باشید که امر خداست و گرنه که هیچ...
کدوم خیر و برکت رو برای مردم داشتید؟
فقطمطالبه؟
هزار جور سالروز و سالگرد و مراسم داریم هفته ای یکبار همنماز جمعه.
بالاخره مجبورن یه ده دقیقه ای تو هر مراسمی حرف بزنن هر حرفی هم بزنن برای کشور و رسانه ها و داخل و خارج کشور معضل میشه
بهترین کار اینه یکسال روزه سکوت بگیرن و هیچکاری نکنن
بخدا اگر مسئولین کشور برای یکسال حرف نزنن و هیچکاری نکنن اوضاع بهتر میشه
جوونها هم دستشون برسه لز ایران میرند.
شما بمون با نسل آینده افغانی
هر چی دوست داشتی مطالبه کن.
نماز ،نماز ،نماز
نماز ستون دین است
نماز به پا داریم ،زیرا نماز ما را از همه
گناهان باز می دارد و از کجیها و
کاستیها می کاهد .
(اگر همین الآن نمی گویید طالبان )
اسلام ما اسلام ناب محمدی (ص) است .
آیا این همه جوانان زمان انقلاب و زمان جنگ شهید شدند که ما از فرهنگ غربی
تقلید کنیم و روسریهای خود را برداریم و
و حجاب را کنار بگذاریم و دین و ایمان خود را به تاراج بگذاریم و به اسلام و
انقلاب و شهدا دهن کجی کنیم ؟؟؟
آیا بهتر نیست و تا دیر نشده که ما در
رفتار و کردار مان تجدید نظر کنیم و باهم
بگو ،مگو نکنیم .
چون ایجاد تفرقه و اختلاف میان ایرانیان
از نقشه های شوم استعمارگران است.
ببخشید چرا خو.دمان رابه آن راه زده ایم...
هرچند نتیجه دین گریزی و دنیا طلبی همین می شود دیگر...
ازخداکه دوربشویم دنیا بیشتر جلوه گری میکند تا جایی که ارزش ها بی ارزش و بی ارزش ها ارش می شوند...
کوچک شمردن گناه خود بزرگترین گناه است، عزیزان اختلاس و دزدی و غیره و بی حجابی و بی عفتی همه گناه است... چرا فرافکنی می کنیم و در هر مشکلی بهانه می آوریم که مشکلات دیگر حل شده که به این گیر می دهید... مشکل مشکلاست، گناه گناه است، شاخ و دم ندارد...
امر خدا مهم است یا مردم= اول تخم مرغ بود یا مرغ؟
حجاب چه رابطی به اختلاس شما ها دارد
هرچند مشخص است که داری مدام لجن پراکنی می کنی و به نفاق دامن می زنی چون جیره خوار اربابات هستی دیگر، نون شبت از آن در می آید لابد...
همه جوونهای خوب و تحصیل کرده دارند فرار میکنند.
شما قانون طالبانیت رو مطالبه کن.
بی کفایتی مسئولین
دزدی و اختلاس
شایسته سالاری
حیف و میل کردن بودجه کشور و هزار تا مشکل مهم تر اونا هیچ فقط حجااااب آبرو دین هم شما بردین
هیچکس با حجاب اجباری موافق نیست.
مثل اینکه شکمت پر است به فکر ملت گرسنه نیستی
بیا ایران و بعد باهم حرف بزنیم...
امثال شماها سال هاست منطقان قتل و غارت این مردم و مملکت است، مادلسوز مثل شماها نمی خواهیم...
خواهشا آن بانویی که توان خرید روسری ندارد را معرفی کنید تا برایشان بفرستم ، چون مشکل سر حفظ آبرو نیست بلکه سر حفظ چادر است سر حفظ چشم هم چشمی ها است ، سر حفظ منافع دنیوی و منافع دشمنان خدا است
اگر خالق هستی که یک زن را در کمال زیبایی آفریده است، به شما بانوی با شخصیت و باوقار ایرانی یک گوهر گرانقدر و بسیار با ارزشی که در جهان آفرینش مانند و قیمتی برای فروش ندارد به امانت بدهند، برای حفظ آن چه کار خواهید کرد؟
آیا آن را در دید همه انسان ها قرار می دهید یا برای خود و خانواده خود حفظ و از دید دیگران پنهان می کنید تا در روز معلوم امانت را به سلامتی به خالق خویش برگردانید و جاودانه شوید؟
یقینا عاقلانه این است که آن را به روش های مختلف از دید بیگانه پنهان کنیم؟
عزیزان من، خواهر و هموطن مسلمان و غیره من، وجود پاک، با حیا، با شخصیت والا و با وقار و ... شما، همان گوهر گرانقدر و بسیار با ارزشی است که در جهان آفرینش مانند و قیمتی ندارد... پس آیا زیبنده نیست که در حفظ آن بیشتر مراقبت و محافظت شود؟
بیایم کمی بیشتر بیاندیشیم... کمی بیشتر مطالعه و تحقیق کنیم...
بی غیرتی مردان در وحله اول، بی حیایی، بی حجابی و بی عفتی مردان و زنان در یک جامعه تاثیرات بسیار سنگین وناگواری بر خانواده و جامعه دارد که چه بخواهیم و چه نخواهیم این تاثیرات منفی به خود ما بازخواهد گشت...
اگر شخصی با بی حجابی و عشوه گری و غیره دل مردی را لرزاند و نسبت به زن خود سرد نمود و زندگی آنها را از هم پاشید، یقین بداند فرد دیگری این کار را با همسر و زندگی او خواهد کرد...
شما بانوان سرزمینم با هر شکلی که در جامعه حاضر شوید باز عزیزان و نور چشمان ما هستید و بدانید که جوان های بسیاری جانشان را فدا نمودند که دست و نگاه بیگانه ای به شما نیافتد، چون شأن و مقام و منزلت والاتی را برای شما متصور بودند، پس برای خدا کمی بیشتر بیاندیشیم و مطالعه کنیم و روش درست را انتخاب کنیم...
زن کالا نیست، زن محور و ریشه خانه و خانواده است...
ظاهر ما ازبین رفتنی و فانی است، مهم این سیرت ماست که خواهد ماند...
خدا ما را ببخشیاد و عاقبت همه ما را ختم به خیر کند ان شاءالله
حضرت آدم وحوادر بهشت هم پوشش داشتند.
خدا وند به انسان عقل و اختیار داد و آن را اشرف مخلوقات خواند.
اگر اجبار بود، دینش و غیره را هم اجبار می کرد... آن موقع دلیل اختیار دادن به انسان چه می شد؟
خداوند به انسان عقل و اختیار داد، برای هدایتش پیامبران و کتب آسمانی را فرستاد و درنهایت دین خود یعنی اسلام را با قرآن و آقا رسول الله ص و جانشینان ایشان ائمه معصومین علهم السلام تکمیل کرد (بخوان ماجرای وحی و امر الهی در غدیرخم را...)...
برای هدایت انسان دین را به عنوان راه و رسم زندگی و رسیدن به سعادت و کمال بندگی قرار داد... دردین حق و باطل، نور و ظمت را مشخص کرد...
اما انسان را در انتخاب دین مخیر گذاشت...
هر که خواست میتواند دین را بپذرید و با عمل به آن هدایت و سعادتمند شوند و هر که از آن دوری کرد و اهل دنیا و غیره شد اهل ظلمت و تاریکی است...
پس فرمایش شمااز اساس اشتباه و غلط است.
اگر میخواست می توانست به انسان عقل و اختیار ندهد و آن را برتر از فرشته ها و حیوانات نکند ... می توانست ما را هم مثل فرشته ها بیافریند که همیشه در اطاعت پروردگار باشیم... آنوقت چه تفاوتی بین انسان، فرشته و حیوان است...
البته که اگر انسان به امرخدا تسلیم باشد از فرشته ها بالاتر و اگر تسلیم امر شیطان باشد، از حیوان نیز پست تر است...
در خانه اگر کس است یک حرف بس است.
پس اگر اختیاری چرا
زور یش می کنید
چرا زن باشه؟
یه نگا به وضعیت زن و مرد تو اسلام بنداز بعد بگو چرا؟
قانون باید اجرا شود
حجاب اجباری مثل اینکه یه بچه صلاح خوش نمیدونه باید بهش اجازه هر رفتار خطر بکنه ؟؟
حجاب چه اختیاری چه اجباری سودش به خود زنان ها میرسه
فاسد
متحجر
پول ملی را حذف کنید و به جای اون از دلار و پولهای دیگر جهانی استفاده کنید .
در این صورت دزدها از بین میرن .
اقتصاد ترمیم میشه . فقر ازبین میره . وراج ها کم میشن چون با وراجی پولی بدست نمیاد .
نفت جایگاهش رو از دست میده و کشور دو تکه میشه . دزدها که در بخش نفتی زندگی میکنن و آدم حسابی ها
که از دسترنج خود می خورند . نگران حجاب و ... هم نباشید چون خود به خود حل میشه طوری که همه راضی باشن.
علم همه چیز رو حل کرده تلاش کنیم علم را باور کنیم . فقر بیاد دین میره (این همه چیز رو گفته ! )
هییییییچ کسی تو ایران جز دولت ها نمیتونند دستوری پوول بدون پشتوانه چاپ بکنن و مردم را فقیر بکنند مسئول تمامی مشکلات دولت بزرگ و ناکارآمد ماست باید دولت کوچک شود و افراد زیادی اخراج شوند تا مخارج دولت تصحیح گردد
۱۵ درصد مردها یا زیر ۱۵ سال هستن یا پیرن
۵۰ درصد جمعیت هم که زنها هست
میمونه ۳۵ درصد جمعیت کشور که نصف اینا هم علاف و سرباز و دانشجو و دلال و زندانی و کارمند مازاد هستن
خودتون حساب کنید ببینید ایران چقدر نیروی فعال اقتصادی داره
مخالفین حجاب دوبرابر موافقینش هستن
خدا خودش گفته لااکره فی الدین به پیامبرش آنوقت اینان دارن از اجبار حرف میزنند یعنی اینا دارند راه درست میرن؟
اگر آزادانه همه نظرات و دلایل ابرازی پخش میشد شاید میشد نتیجه گرفت
کمی چشم باز کنید بهتر مسئله را می بینید..
حجاب که یکی از شاخه های حیا است، امر الهی یعنی امر واجب الهی است...
یعنی اینقدر جرأت دارید و از خدا و قبر و قیامت نمی ترسید که علنا با امر خدا مخالفت می کنید؟
دزدها، مفسدان اقتصادی و خلافکار و غیره هم که مدام مبازره با آن ها را مطرح می کنید و حق است، امر واجب ودستورات الهی، قبر وقیامت و غیره را فراموش کرده اند و علنا با امر خدا مخالف می کنند....
هر دو عدم اطاعت از دستورات الهی است؛ آن وقت فرق شما با آنها چیست؟ آیا نباید فرق داشته باشید؟
قد افلح من تزکی و ذکر اسم ربه فصلی بل تؤثرون حیاه الدنیا والاخره خیر و ابقی
انا انذرناکم عذابا قریبا یوم ینظر المرء ما قدمت یداه و یقول الکافر یا لیتنی کنت ترابا
کافیست مروری بر برخی آیات قرآن داشته باشید. اگر فقط به دنبال دنیا هدنبالبه دنبال آزادی از نوع غربی اش باشید.
امیدوارم کامنتم منتشر بشه.
یکسری مشکلات در پی اهمیت ندادن، سهل انگاری، کوتاهی، بی مسئولیتی، اشتباه و ضربه دشمنان داخلی و خارجی وغیره به وجود آمده است که همه ما باید تلاش کنیم تا برطرف شود.
اما اگر در مقابل این مشکل بزرگی که ریشه خانه و خانواده یعنی غیرت مردان و عفت و پاکدامنی زنان را هدف گرفته نیز کوتاهی و سهل انگاری کنیم و نادیده بگیریم، نتیجه آن بسیار بدتر از شرایط حاضر خواهد شد، اگر این بنیان خانواده را از دست بدهیم دیگر چگونه می خواهیم با مشکلات مقالبه و آنها را برطرف کنیم، آن وقت آیا جامعه ای وجود خواهد داشت...
در ضمن بزرگوار آیا شما آمار علمی و تحقیقاتی آنجام داده اید؟ شما یک پیش بینی را دارید نتیجه گیری می کنید؟!!!
این موارد نیاز به مطالعات اجتماعی علمی و تجربی دارد...
خواهشا کمی فکر کنیم و بعد حرفی بزنیم، ما در مقابل حرف هایمان مسئولیم زیرا می توانند بار منفی یا مثبت به دنبال داشته باشند...
همچنین وقتی مشکلاتی وجود دارد باید برای رفع همه آنها تلاش کنیم و نمی شود یکی را بگذاریم برای بعداً، زیرا ممکن است بزرگتر شود و رفع آن نیاز به هزینه های بسیار بیشتری داشته باشد...
یک سوراخ میخ کوچک در یک کشتی یا سد بزرگ هم با سهل انگاری و کوتاهی باعث غرق شدن و تخریب و سیل عظیم خواهد شد...
ما باید بزرگتر فکر کنیم، باید بدانیم که اسلام در تمام دنیا با هجمه های سنگین دین ستیزی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و غیره دشمنان مواجه است و باید در تمام این جبهه ها با آنها مقابله کنیم، نباید اجازه ضربه زدن در هیچ کدام ازاین جبهه ها را بدهیم زیرا همه به هم وابسته اند... همه در هر جایگاهی فردی واجتماعی که هستیمباید به وظایف خود عمل کنیم...
اکثر انسان های آزده دنیا به دنبال و منتظر یک منجی هستند، در ادیان مختلف، نام های مختلفی برای ایشان ذکر شده است...
ما که مسلمان و اگر مسملان تحقیقی نیستیم حداقل مسلمان زاده ایم و مهر و عشق آقا صاحب الزمان (عج) را در دل داریم، باید به وظایف یک منتظر واقعی عمل کنیم و جهان را برای ظهور و حضور و حکومت ایشان مهیا کنیم و تا ما ظهور نکنیم و به خود ناییم و با دل و عمل خویش نخواهیم امر ظهور ولی و حجت خدا محقق نخواهد شد...
باید با امید و توکل به خدا، تعقل و تعهد عمل کنیم ، باید با هم باشیم و تلاش کنیم تا به سعادت و موفقیت دست پیدا کنیم...
ما همه در یک کشتی و همسفر هستیم ...
اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب کبری (س)
با این طرز تفکر و مدام انتقاد و انتقاد و ندیدن موارد مثبت هر چند کوچک اطرافمان هیچ مشکلی حل نمی شود...
متأسفانه داریم مسیر را بی راهه می رویم...
سلام الله علیها سلام الله علیها سلام الله علیها
بدحجابی هم فساد است و محیط رو آلوده می کنه
از هشتاد میلیون مردم ایران بپرس.
همه میدونن وضع چیه و چقدر نگاه ها با گذشته متفاوت شده
خدایا آخر عاقبت همه ما را ختم به خیر کن!
مگه میشه،ادم خونشو بفروشه
روچه حسابی
حجاب در دین واجب هست دستور خدا هست
در تمدن ایران زنان همیشه باحجاب بودند چه قبل اسلام و چه بعدش
زن با حجاب در تمام تاریخ ایران دارای ارزش و احترام بوده
نمیدونم چی شده که این روزگار بعضی از زنان ملتم ارزششون رو پایین آوردند
خدا بیشتر علم و آگاهی داره یا بنده حقیر و شما
خواهش میکنم یکم فکر کنید
و سیسمونی احتیاجی به پرواز به ترکیهو پرداخت این همه هزینه برای اضافه بار نداشتند
ولی من یه سوالی از دوستانی که میگن مشکل اقتصاد داریم پس اینو بذاریم کنار دارم
بنظرتون اگه اینهمه پولی که خرج بی حیایی ها ، لوازم آرایش ، جراحی های زیبایی ، مد بازی ، دور دور کردن های نامناسب و ... میشه ، وارد چرخه مفید اقتصاد میشد الان وضع اقتصاد مردم بهتر نبود ؟
همیشه باید ریشه معضلات رو در فرهنگ جوامع دید
اخلاقیات فقط برا بهشت و جهنم نیست ، ضرر و منفعتش تو همین دنیا هم هست
زندگی می کنیم و همه در برابر قانون
مساوی هستیم و همه ما موظفیم
حقوق اجتماعی همدیگر را رعایت کنیم
آخه این چه معنی می دهد که یه عده
هر طور دلشان خواست تو جامعه ظاهر
می شوند و حقوق شهروندی دیگران را زیر پا می گذارند همانطور که یک سارق و یا فاسد و یا یک اختلاصگر حقوق دیگران را نادیده و تصرف می کنند یک بد حجاب هم که بدون حجاب در جامعه ظاهر می شود هم همان قدر که یک سارق و فاسد و جایتکار و ظالم گناه کار است بد حجاب هم به همان اندازه گناهکار است
چون او هم با دلبری دل و روح و ایمان پیر و جوان را به سرقت می برد آیا شما می دانید که چرا طلاق و جرم و جنایت بیشتر شده ، و غیرت و ازدواج و حیا رنگ باخته
و چقدر خانواده ها از هم پاشیده شده و چقدر فرزندان خیابانی و یتیم و زنان بیوه در جامعه زیاد شده ، چقدر مردان هوسران در جامعه افزایش یافته طرف نان شب ندارد اما به زن و بچه خودش خیانت می کنه و بعد از مدتی همان خانم جدیدی را هم که گرفته دلش را میزنه و بی بهانه اقدام به قتل او می کنه و بعد می گوید نفهمیدم چی شد ، عصبی شدم .
آیا شما همان خانم بد حجاب یا آن خانمی که تو خیابان روسریش را بر می دارد و کنار شوهرش با ناز راه می رود دوست دارد که همسرش هم در غیاب او بهش خیانت به کند و با زن دیگری ارتباط داشته باشه ،قطعنأ همینطور که تو دوست داری بگردی , دیگران هم از تو و امثال تو تقلید می کنند و قطعأ همسر تو هم چشمش را به روی گناه نمی بندد و تو هم برایش تکراری می شوی و او هم از تو زده می شود و او هم مرتکب گناه می شود و یک روز می فهمی که خیلی دیر شده و از کرده خود پشیمان می شوی و آنوقت پشیمانی دگر سودی ندارد.
پس بنابر این تو هم برای دیگران الگوی خوبی باش تا زندگیت پایدار باشد.
اگر خدا گفته زنان و مردان پوششان را
رعایت کنند ونگاه به نا محرم نکنندو رعایت حقوق دیگران بکنند برای همین است .
از قدیم گفتند:
(نزن به در کسی که می زنند به درت یا خواهرت یا مادرت یا حلال همسرت)
هیچ دینی بهتر از اسلام نیست و بدان که خدا عادل و مهربان و حکیم است و همه ما بندگانش را دوست دارد .
و خداوند به خاطر خودمان گفته گناه نکنید.
ارامش میخوام . کور که نمیتونم بشم
شما کور هستی که فقط بد حجابی رو میبینی
هر ۴ نفرشون
شما؟
از شهید بهشتی و طالقانی و غیره رسیدیم به امثال آقای اکبری.
ملت این همه مشکلات دارن که تو نماز جمعه بهش پرداخته بشه اما ایشون مشکلش موی سر چهارتا بد حجاب است. والا تو لبنان حجاب آزاده ولی حزب اللهی های لبنان به ناموس ملت نگاه نمیکنن. هر وقت مثل اونا تو اون شرایط مسلمان بودی کارت درسته.
فقر و بدبختی در جامعه هم باز نتیجه سیاستهای مسئولین تصمیم گیر و دارای اختیار در جامعه هست.
ضرری که بدحجابی میزنه تورم نمیزنه
آزادیهای اجتماعی مطالبه مردماست
آیا برای مبازه با اختلاس و یا رشوه دروغ هنگام انتخابات قانون مبارزه با ان درست می شد؟
ایا برای سو استفاده از دین و مذهب قانونی هست؟
این معلومه تو تعویض پلاک یه خبراییه.معلوم نیست طرف اشنا داشته عوارضم نداده
عدالت اسلامی(اظهر من الشمس)=0 اقتصاد اسلامی(بانک های رباخوار) =0 سیاست اسلامی(عدم توجه به زندگی مردم) =0 اجرای مناسبت های اسلامی =20 حجاب=20
ساده لوح نباشید و با دیدن چند سلبریتی غرب و غربگدا حکم تطهیر دشمنان ندهید
اما حجاب قانون هست، باید اجرا شود
کمی ادب داشته باشید بد نیست... چیزی که شما لچک می نامید برای حفظش خون ها ریخته شده است...
امر خدا برای حفظ بیشتر ارزش و جایگاه زن است...
در ضمن دین یک امر اختیاری است اما وقتی یک دینی را انتخاب می کنیم و برای مثال مسلمان هستیم دیگر نمی توانیم بگوییم عمل به دستورات واجب آن هم اختیاری است، نمی توانیم بگوییم نماز، زکات، خمس و حجاب و غیره اختیاری است!!!
همچنین اگر به رفاه زندگی مردم رسیدگی شود و جوانان امکان ازدواج داشته باشند و خانه جزئ ضروریات مردم حساب شود!! و قیمت آن کنترل گردد مشکل حجاب هم به خودی خود حل می شود.
لطف کن و منبع وتاریخ آن راهم بگو و یا تحریف نکن و حرف نا مربوط را به بزرگان نسبت نده...
حجاب بدون حیا معنایی نداره!؟؟؟ اینقدربا مسیله حجاب بازی نکنید وشرایط رابدتر ازاین نکنید!؟!
نمی شه که به خاطر گناه نکردن قوم شما، یک جامعه راازحقوق خود محروم کرد!!! شماها رو جای گناهکار توگور نمی ذارن، نگران نباشید
شما که چیزی از اسلام و دیانت و تفاوت انسان و حیوان نی دانید خواهشا سکوت کنید نمی شود برای گناه کردن شما احکام خدا و منافع انسان را زیر پا گذاشت
مهم نیست که خانواده ایکس و یا ایگرگ موافق یا مخالف است
مهم این است که اکثریت ان را قبول کنند.
پس همه پرسی شود در غیر این صورت زمین تخت است نه کروی!
حالا فکرکن