فرهنگ و قانون باهم کارساز است . وقتی فرهنگ ضعیف است و قانون اجرا نمیشه و.... اوضاع این است که حریمی وجود ندارد زن و مرد خیابان را با اتاق خواب اشتباه گرفته اند طوری در خیابان لباس میپوشند و رفتار زننده دارند که فکر میکنی تو اشتباه آمدی و اینها در خانه خودشان هستند و....
چرا برای مقرارت راهنمایی و رانندگی دم از فرهنگ نمی زنید ، جریمه رد شدن از چراغ قرمز و کمربند نیستن و.... هم با فرهنگ قابل حل است ؟!
ناشناس
۱۷:۳۴ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
از دامن زن پاک مرد بالا میره، همون مردایی که اگر از دامن مادر پاک باشند این همه دزدی و اختلاس نمیشد. پس منشا خیلی فساد ها از همین دامن پاک و ناپاکه. زن پاک جامعه آینده را پاک میکند و این همان منزلت زن در اسلام است و همین برای بزرگی و ارزش زن کافی است
مگه پسرنوح با بدان نشست مادر ش باعثش بود این چه حرفیه، خیلی از آدم های خلافکار برخلاف این که فرزندان بدی داشتند زنان زحمت کشیده هستند یعنی دامن این مادر ناپاک بوده
خواهر و مادرت را از فردا برهنه بفرست تو خیابان و بگو نه به حجاب اجباری. واضح و مشخص هست که تو ایران نیستی و از خارج این مزخرفات را می نویسی .
ناشناس
۲۳:۲۳ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
نه به فساد اجباری نه به فحشا اجباری نه به بی غیرتی اجباری نه به وقاحت اجباری
از مرگهای ناگهانی بترسید نمیتونید جواب خون شهدا رو که برای اجرای دین واحکام خدا ومخصوصا حفظ ناموس وعفت خود رافدا کردند بدید.
زندگی زود گذره و بعد از مرگ هم داریم
ناشناس
۰۲:۱۶ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
غربزده های بدبخت
عاشق
۰۵:۲۴ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
.اگه مادر و خواهر و غیرت می داشتی دنبال ناموس مردم نمیفتادی و دنبال لخت کردن ناموس مردم توی خیابون نمی بودی.
ناشناس
۰۸:۲۱ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
اجباری نیست توتوهم زدی قانون خیلی هم خوبیها بدحجابی ازبین بره بهتره
ناشناس
۱۷:۰۳ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
پس خواهشن در مراسم های ۲۲بهمن و رای گزاری هم از خانم بی حجاب مصاحبه نکنید فقط جمله شهید سلیمانی رو هم فراموش نکید که فرمودن این دختر بد حجاب خیابون دختر من شماست
تا دلیل و مدرک میاد میشه سو استفاده . به خدا که بد جور شاموتی بازی در میارین شما به اصطلاح با غیرتا و با حجابا
ل
۱۷:۰۱ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
در اینکه بی حجابی و بد حجابی پدیده ای ناپسند است شک نباید کرد علت آن هم اینست که این بی حجاب و بدحجاب عقل و شرع را نادیده می گیرد که اگر این دو را از زندگی حذف کنیم دیگر باید هر فاجعه ای را پذیرفت اما به نظرم نوع برخورد با موضوع مورد نظر بسیار مهم است و باید عالمانه تر و آگاهانه تر به آن پرداخت ریشه و عوامل را شناخت علاوه براین از آن بهره برداری مثبت کرد زنان بد حجاب و بی حجاب شهوت را در جامعه پخش می کنند کاری که از عهده قشر و گروه خاصی از زنان بر می آید ن وهمه به دلایلی شهوت پراکنی فی نفسه بد نیست و بسیار هم خوب است اول اینکه می توان از آن در جهت رشد جمعت و نوسازی آن کمک کرد و این مشکل را حل نمود زنان بی حجاب و بد حجاب بطور مستقیم و غیر مستقیم باعث تحریک قوای جنسی مردان می شوند ومردان هم در جهت رفع نیازشان وارد عمل جنسی با زنان که همسرانشان هست می شوند و زنها بارور شده و بعد از نه ماه فرزندی را به دنیا می آورند و وقتی در زور هزاران نفر تحریک جنسی شده و زنان را حامله می کنند هم مشکلات روحی و روانی آنها برطرف شده و هم به ازدیاد نسل کمک می کنند در شرایطی که بحث کاهش جمعیت مطرح می باشد باید سازمان یا وزارتخانه ای در دولت مخصوص این کار راه اندازی شود شودو با هدایت آن موجی که در کشور به راه افتاده استفاده و بهره برداری مثبت صورت گیرد اگر چنین شود هیچ ناهنجاری وجود نخواهد داشت و جامعه و کشور را نباید از نشاط و شاداب جمعی محروم کرد این به معنای پذیرش بدحجاب و بی حجابی نیست که جهت دهی این پدیده به سمت و سوی مثبت و سرمایه گذاری برلی حال و آینده جامعه می باشد و از این ظرفیت و انرژی موجود باید بهره گرفت و اصل را فدای فرع ننمود این خود فرصتی بسیار عالی و مفید برلی گره گشایی های فراوان بویژه افزایش جمعیت است بشرط اینکه صحیح هدایت شود .
آنقدر به این جوان ها فشار بیارید که از اون سر جهنم بزنن بیرون کاری نکنید که مردم در دینشان تجدید نظر کنند دیگر دنیای دروغ های بزرگ بسر آمده شخصی که دین و ایمانش آنقدر ضعیف است که به یک تار مو بند است ودینی که لااکراه است همان یک رنگی انسانیت بهترین دین است
امثال شماها دین ندارید غیرت ندارید. بی حجابی زنها از بی غیرتی مردان روی ناموسشان است
ناشناس
۱۶:۴۶ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
غربیها از طریق جنگ سخت نتونستن حریف ایران بشن چند سالی هست که رو آوردن به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی . پوشاک و البسه واقعا نمونه بارز تهاجم فرهنگی غرب هست، هم فروشنده هم تولید کننده ها انواع و اقسام لباسهای زننده رو دارن تولید میکنن ، بنظرم اول باید بفکر اشتغال و کار جووونا باشید ، وقتی مشغول بشن مطمئن باشید شرایط کاری در پوشش هم تاثیر خواهد گذاشت.
به نظر بنده این بی حجابی یا بهتر بگیم بد حجابی، ناسا از یک فرهنگ سازی هست که پشتش اتاق فکری حسابگر وجود داره و هدفش هم معلومه. اگر ما قبول داریم این هجوم فرهنگی یه نول جنگ علیه ارزش های ما هست پس باید حربه مناسب در مقابلش بدست بگیریم و از ارزشهامون دفاع کنیم. باید ریشه ای فرهنگ سازی کنیم. باید اتاق فکر بسیار قوی و متخصص تشکیل بدیم. و حتما از افراط و تفریط خودداری کنیم
به نظر بنده این بی حجابی یا بهتر بگیم بد حجابی، ناسا از یک فرهنگ سازی هست که پشتش اتاق فکری حسابگر وجود داره و هدفش هم معلومه. اگر ما قبول داریم این هجوم فرهنگی یه نول جنگ علیه ارزش های ما هست پس باید حربه مناسب در مقابلش بدست بگیریم و از ارزشهامون دفاع کنیم. باید ریشه ای فرهنگ سازی کنیم. باید اتاق فکر بسیار قوی و متخصص تشکیل بدیم. و حتما از افراط و تفریط خودداری کنیم
معایب چادر و پوشش زیاد و رنگ مشکی
۱)جلوگیری از تحرک و چابکی خصوصا در بین نیروهای زن پلیس
۲)بالابردن احتمال تصادف .خصوصا در شب و تاریکی
۳)بالابردن احتمال سرقت.ترور.مخفی کردن سلاح و مواد زیر چادر
۴)بالابردن درجه حرارت جذب شده در گرما و افزایش تشنگی.بی حالی و سردرد
۵)بالا بردن هزینه های پوشش و زندگی در این وانفسای اقتصادی و گرانی
۶)افزایش تظاهر.ریا و فریب با چادر در هنگام استخدام.انتخاب و خواسگاری.تقلب
میدونم پیامم پخش نمیشه فقط خواستم گوشه ای از معایب حجاب زیاد رو هم بگم.هیچی مطلق نیس همونجوری که بی حجابی زیاد ایراد داره باحجابی زیاد هم ایراده
در جواب حرفهای آبکی شما
پس کفش هم نپوشید در این کانفسای گرانی
داخل کفش هم میشه مواد و...جاسازی کرد
کفش رو میشه بطرف کسی پرت کرد وآسیب رساند پس شما پای برهنه راه برو
افزایش عرق پا وبوی زننده پا بااستفاده از کفش هم یکی از معایب پوشیدن کفش هست
وچرندیات دیگر طبق منطق شما
ناشناس
۰۰:۴۰ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
اینجوری که میگی قاتل بروسلی هم چادری بوده. بی غیرتی امثال شماها روی ناموستون باعث بی حجابی شده. بی غیرتی زیاد شده. باید با مردان بی غیرت برخورد بشه
ناشناس
۰۱:۰۱ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
شمالطفانگران ماچادریهانباش.معیب بی حجابی ازهم پاشیدگی خانواده ها.افزایش آمارطلاق.چشم وهم چشمی .وبالارفتن توقعات وهزارعیب دیگه.که اصلا قابل مقایسه نیست.باافتخارچادری ام.# حجاب فاطمی
ناشناس
۰۱:۲۱ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
درست مانتو یی هستم ولی چادر ی هم در جای خودش محترم ولی این توهم در مورد چادر از کجا نشأت گرفته
ناشناس
۰۲:۲۰ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
شما بشین عیب خودت رو مرور کن صد در صد باید به عقل شما شک کرد که انقدر بدون دلیل و منتقل مواردی رو بیان میکنی خوب البته این معایب برای امثال شما که لحظه ای از چادر استفاده میکنید و فقط در مواقع نیازتون به کارتون میاد هست وگرنه باید گفت اسلام به ذات خود ندارد عیبی عیب اگر هست از مسلمانی ماست
ناشناس
۲۱:۵۴ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
عیب می جمله بگفتی هنرش نیز بگوی/دفع حکمت مکن از بهر دل عامی چند
ناشناس
۱۶:۴۱ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
خوب مردم رو سر گرم کردین گرونی اختلاس و فروش مملکت رو فراموش کردن اگه مردی منتشر کن
ای کاش بیشتر متوجه میشدیم که اگه زیبایی های نهفته مون رو با تلاش های بیوقفه بیدار کنیم و به عمل نزدیک کنیم چقدر زیبا میشویم و به تبع آن جامعه مون هم به شکوفایی اصالت دار خودش نزدیک میشه،
متاسفانه برخی ماها از زیبایی های طبیعی خدادادی داریم بد استفاده میکنیم و دشمن هم برنامه ها دارد همچون اندلس اسلامی:
ابن عسّال (یکی از شاعران اندلس) در این باره چنین سروده است:
لَو لا ذُنُوبُ المُسلِمِینَ وَ أنَّهُم * رَکِبُوا الکَبَائِرَ ما لَهُم خَفَاءُ
«اگر گناه مسلمانان و اینکه آنان مرتکب گناهان کبیره آشکاری شدند، نبود؛ هرگز مسیحیان بر آنان غلبه نکرده و هیچ جنگجویی از میان مسیحیان بر آنان پیروز نمیشد. آری گناهان درد و بیماری است.»
من معترض هستم آقا این لباس ها رو جمع کنین از بازار توروخدا به وضع حجاب جامعه رسیدگی کنین بیایین شهر ارومیه ببینین چه خبره؟انگار یه کشور سواحلی اونور هست حجاب زیر صفر
برید زابل ویا کل سیستان وبلوچستان ببینید مردم چطور اصالتشون رو حفظ کردن وتوی دمای بالای ۵۰درجه چادر ها از سر خانم های نجیب نیوفتاده .نجیب زاده هستن این زنان باغیرت .مرداشونم غیرت دارن
احسنت به ایرانی های اصیل و با غیرت که مثل اجداد بزرگوارشون که حتی پیش از اسلام هم نجیب و اصیل بودند همچنان پای اصالتهای انسانی خودشون وایسادن
ناشناس
۱۶:۳۵ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
تو اون گرما چادر جنایته
ناشناس
۱۶:۴۴ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
به غیرت و نجیبی ربطی نداره
خب طبیعیه هرجا مردمش مذهبی و سنتی و کم سواد و کم درآمد و متحجر باشن حجاب هم بیشتره
ت
۱۶:۴۵ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
با این نظر کاملا موافقم در آن مناطق و دیگر جاهایی از کشور اصالت با حجاب و پوشش است نقش مردان با غیرت در این فرهنگ ریشه دار و عمیق را نمی توان نادیده گرفت .
ناشناس
۱۶:۵۴ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
من خودم چادریم ولی دوست عزیز قضاوت نکن چون ربطی نداره کسی چادر نداره ینی نجیب نیست و داره ینی نجیبه؟
هیچوقت نمیشه با پوشش افراد رو قضاوت کرد دوستانی دارم که حجاب ندارن اما خیلی باهم خوب کنار میایم و خیلی اوقات از اونا من یاد گرفتم یکاری نکنید این دوتا قشر از هم فاصله بگیرن با این حرف ها و تفکرات
هر پوششی بسته به عقاید افراد داره اگرم الان بحثی هست بخاطر قانون پوششیه که در ایران هست و باید رعایت کنیم اما چادر یه انتخابه که من به این شکل راحتم نه نشانه خاص بودن و قدیس بودن ما
ناشناس
۱۷:۱۰ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
اگه یادت باشه سران اونجا اولین کسایی بودن از حکومت طالبان حمایت کردن
ناشناس
۱۷:۵۲ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
فقیر اما اصیل، گشنه اما نجیب، زیر سقف آسمون بی ادعا
ناشناس
۱۸:۱۱ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
البته اگه حجاب اجباری بشه دیگه نمیشه فهمید کی اصالتش را حفظ کرده، رفتن ما هم فایده نداره
ناشناس
۲۰:۲۸ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
متحجر و بیسواد تویی عقب موندگی و غرب زدگی عقل و ازتون گرفته
ا
۲۰:۴۷ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
تحجر و عقب ماندگی فقط مال بی حجابها ست به اعتبار ظاهر نمی توان فردی را پیشرفته نامید و این تصور کاملا غلط است
ناشناس
۲۱:۰۰ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
اون دو نفری که چرت و پرت نوشتن راجبه کم سوادی اینو بدونید اولین شهری که جراحی چشم و پلاستیک توش اتفاق افتاد شهر سوخته زابل بوده ، اولین انیمیشن دنیا شهر سوخته زابل بوده اونم پنج هزارسال پیش و خیلی چیزای دیگه اونم پنج هزار سال پیش حالا امثال شماها که بی ریشه هستید راجبه فرهنگ و سواد حرف میزنید ؟
گناه این مردم چیه که همسایه پاکستان و افغانستان شدن
ناشناس
۲۳:۳۰ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
پزشک هم از نظر شما متحجر وبی سواده؟!
ولی امثال شما که نه ادب داره نه اخلاق داره و اخلاقش در اثر همنشینی باسگ شده مثل سگش خیلی باسواد وپیشرفته هست؟
اتفاقا متحجر شمایی که عقلت داره میگه حجاب وحیا زندگی سالم باخودش داره و آرامش بیشتری داره ولی داری عناد میورزی ولج میکنی.
اتفاقا شما متحجر ولجبازی
ناشناس
۰۱:۲۲ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
فکرکنم بیشتر حالت سنتی
ناشناس
۱۴:۲۷ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
سلام
لطفا از عواقب بی حجابی و بد حجابی گزارس تهیه بفرمایید.
گشت ارشادی که به خانمها تذکر میده باید صرفا خانم باشه به نظرمن آقایی که درمورد ظاهریه خانم تذکر میده ضایع است چون خود این کار مستلزم برانداز کردن و دقت کردن در ظاهر و لباس اون خانمه!!!
آفرین و نوعی بی غیرتی برای جامعه اسلامی و ایرانی و باید مسلح باشند
یا با مامور باشند زیرا ممکنه شگرد اشرار باشه
داود
۱۳:۴۲ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
سلام باشگاه خبرنگاران لطفا پیگیر شوید که این جور لباس ها تولید نشه تو بازار لباس خوب پیدا نمیشه همه لباس ها ناجور و جلف هستن خیلی ها مجبورن بخرن چون نیست
اگر ممکن است لباسهای غربی و خارجی را به عنوان کالای خوب وارد نکنید و از تولیدات داخلی حمایت کنید خیلی عالی است و گر نه بعداً پشیمان خواهید شد تا وقت است اقدام خدا پسندانه و زیبا و دیدنی از این موضوع را برای ملت دلیر ایران نمایید باتشکر فراوان از زحمات شما
8سال روحانی نه اینکه خیلی شاد بودیم و نتیجه اختلاط زن ومرد و هزاران گناه شد وضع موجود و....
شادی لزوما گناه کردن نیست
چرا نمیفهمید ما در خود جبهه جنگ باهم شوخی میکردیم وکلی بهجت وسرور داشتیم گناه هم در کار نبود.
چکنیم که اینقدری که ادعا هست سواد ومطالعه وسیلقه نیست
باباجون شادی بدون گناه هم ممکنه
مهنا
۱۳:۲۰ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
شما تشریف ببر بازار یکم پوشاک رو نگاه کن
من تموم بازارو میگردم از بالا تا پایین و کل اینستا رو میگردم یه مانتو خوب پیدا نمیشه که بپوشم و همه هم این مواردو داشته باشه که نوشتین
شما بگو کجا میفروشن مام با کله میریم میخریم داداش
انقدر سخت نگیرید خانماااااا وقتی می بینید تو بازار لباس مناسب پیدا نمیشه فقط کافیه پیش خیاط برید به همین راحتی. خودم اکثر مواقع پیش خیاط میرم و چیزی که به دلم هست رو برام میدوزه. چون من برای خود شخص خودم مانتو جلوی باز یا خیلی خیلی کوتاه رو نمی پسندم واسه همین پیش خیاط خيلي خوب میرم و همیشه از این بابت راضی ام.
ناشناس
۱۷:۵۰ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
این مشکل منم هست .تازه شلوار مناسب هم نیست متاسفانه
ناشناس
۱۷:۵۵ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
اونایی که بجای لباس حاضری خریدن ، مراجعه به خیاط رو تجویز میکنن نفسشون از جای گرم درمیاد
ناشناس
۱۸:۱۸ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
چرا سخت نگیریم؟ مگه جمهوری اسلامی نیست؟ مگه حجاب قانون نیست؟ پس باید البسه مناسب تولید بشه
وقتی ادعای اسلامی ترین کشور در جهان رو دارن
ناشناس
۲۰:۲۴ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
ناشناس ۱۷:۵۵ شما که میگی نفسم از جای گرم بلند میشه؟! مگه مابهالتفاوت لباس خریدن آماده با پارچه خریدن و دوخت و دوزش چقدر هست که این حرف رو میزنی؟ یعنی شما حتی نمی تونی لباس آماده بخری؟
ناشناس
۲۲:۴۰ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
بهتره با کله بری خیاطی یاد بگیری
ناشناس
۱۳:۱۸ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
خارجیا لباس های جدید با مد های جدید میسازن و رواته بازار میکنن شماهم یه خورده به طراحان لباس بها بدید چند نفر از نخبه هاشونو بیارید تو زمینه حجاب مد قشنگ بسازه که اونا از ما تقلید کنن ن ما از اونا.
ای داد از سران مملکتی که با کتک زدن مردم می خواهند به اجبار حجاب بر سر مردم کنند و کاری با دزدان و اختلاس گران ندارند و حکم های راحت برای آن ها صادر می کنند ولی نمی دانند که این کارها فقط تنفر مردم را از حکومت بیشتر می کند در انتخابات های بعدی خواهید دید که طرفدارانتان کم و کم و کمتر خواهند شد و این نظام دیگر مشارکت بالای 30 درصدی مردم را نخواهد دید که مهری محکم بر عدم مشروعیت این نظام است.
ناشناس
۱۹:۵۵ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
یک مقدار از ماهواره نگاه کردنت کم کن اخبار خودمان راببین متوجه میشی که قوه قضائیه داره کار میکنه ضمنا" جناب ناشناس ۱۷:۰۷ کتک زدن مردم هم دروغ فضای مجازی رها شده است
ناشناس
۱۱:۵۳ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
اگر دین اسلام را انتخاب کردیم و شیعه حضرت امیر مؤمنان علی (ع) هستیم باید پایبند به اعتقادات و آموزه های دینی خودمان باشیم!
همانطوریکه پیروان سایر ادیان الهی پایبند به اعتقادات خود هستند!
برهنگی رو هیچ دینی تایید نمیکنه و نمی پسنده.. اگر برگردیم به صد سال قبل میبینیم ادیان دیگه هم زنان پوشیده داشتن.. حجاب مسلمان و غیرمسلمان نداره..مثل اینکه بگیم دروغ برا مسلمان بده ولی برا غیرمسلمان اشکال نداره
ناشناس
۱۷:۱۰ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
اونایی که انتخاب نکردن چی ؟ از این کشور برن ؟ حقی ندارن ؟
ناشناس
۱۹:۰۱ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
بله
ناشناس
۱۹:۴۰ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
دوست عزیز و بزرگواری که حرف از رفتن می زنید!
کسی حرفی از رفتن نزده همانطور که برای خودتان حق قائل هستید دیگران هم حق دارند!
اما اون حق را چطور برای خودمان قائل میشیم؟
خودمان قانون می گذاریم یا قانون گزاران قانونی؟
اگر قرار باشد هر فردی خودش قانون وضع کند مطمئنآ زندگی دیگری را تجربه خواهیم کرد!
در ایران هم هموطن غیر مسلمان داریم و همه عزیز و بزرگ و سرور هستند، آنچه باید به آن احترام گذاشت قانون هست.
قانون اون فضای سالم همزیستی را برای همه عقاید و صلایق فراهم می کنه تا در امنیت و آرامش در کنار هم زندگی کنند!
ادیان رسمی ،همه در کشور محترم هستند!
در فرانسه مهد باصطلاح دمکراسی چه برخوردی با بانوان محجبه دارند،حتمآ شنیده و در اخبار دیده اید!
مگر آنجا دمکراسی نیست؟
چرا استاندارد دمکراسی آنجا دوگانه است؟
به قانون رسمی باید گردن نهاد!!!
ناشناس
۱۱:۳۶ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
همه مانتوهای بازار از همیناس مردمم مجبور میشن بپوشن شما تولیدو درست کن وقتی مانتو خوب نیست مجبوریم بپوشیم
حجاب حکم خداست و برای حفظ خانمها و جامعه است و خالق انسان که مهربانترین به انسان است آنچه برای انسان خوب و مفید بوده است را واجب کرده و آنچه ضرر داشته را حرام. کسانی که در مورد حجاب اشکال می گیرند در حقیقت به خدا و قیامت اعتقادی ندارند و کسی هم که به خدا اعتقادی ندارد طبیعیست که به هر زشتی عمل کرده و دعوت می کند.
حجاب واجبه . این قانون هست ما در مملکت اسلامی زندگی میکنیم و فعلا داریم در مورد حجاب حرف میزنم . خواهرانم حجاب باعث میشه شما وسیله بازی و لذت نباشی . حجاب باعث وقار میشه . حجاب امنیت روانی میاره . حجاب یعنی این زن کم ارزش نیست که هر کس نگاهش کنه . مرد ها باید غیرت داشته باشند . خواهرم ۲۲۰ هزار نفر برای تو جان دادن در دفاع مقدس . با چادرت پاسدار خونشان باش ...
این نظام جمهوری است . جمهوری یعنی مردمی. وقتی دارید از قانون حرف می زنید اولین سوالی که مطرح میشه اینه که این نظام مردمی و جمهوری است واقعا؟ آیا این تصمیماتی که گرفته می شود خواست اکثریت مردم است یا اقلیت جامعه؟؟ پس با قانون کارهایتان را توجیه نکنید. اگر به قانون پایبند هستید یک رفراندوم برگزار کنید ببنیم مردم این نظام و این نحوه مدیریت را می خواهند یا خیر تا بعد راجع به تصمیمات خودسرانه اقلیت حاکم بر جامعه صحبت کنیم! هروقت رفراندوم برگزار کردید دم از قانون بزنید . اسم این دیکتاتوری هست نه قانون و جمهوری!
ناشناس
۱۰:۱۲ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
هر وقت نظام سلطنتی انگلیس که به قول غربزده ها جهان اولی هست رفراندوم برگزار کرد ما هم برگزار میکنیم
در مورد مردمی بودن اولا همه مردم با نظام هستند تو از طرف اون اقلیت حرف بزن . ۹۸ درصد مردم رای دادن .
آمریکا آخرین بار ۲۰۰ سال قبل رفراندوم برگزار کرد در حالی یا ۱۱ ایالت وجود نداشت یا در آن برگزار نشد
مرگ بر وطن فروش
مثل اینکه بگی ماسک زدن لازمه ولی اجباری نیست، دیگران مریض شدن کی مقصره؟؟؟؟ خیلی احساسی و بی پایه بود
ناشناس
۱۲:۵۶ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
دستور دین است و ربطی به اجبار و اختیار ندارد.
ناشناس
۱۴:۱۱ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
شما تو خونت لخت بشین ولی بیرون از خونه متعلق به همه مردمه و نمیشه که هر جور دلت خواست رفتار کنی، اونوقت سنگ روی سنگ بند نمیشه. رفتار شما روی بقیه هم تاثیر میزاره و به بقیه هم آسیب میزنه.
ناشناس
۱۵:۱۲ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
با14:11موافقم
تو خونت هرجوری می خوای باش
ناشناس
۲۲:۴۲ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
هرکشوری قانونی داره و هرکس می خواد اونجا زندگی کنه باید قوانینش رو رعایت کنه حالا اگه کسی این قانونا رو دوست نداره بزنه به چاک
ناشناس
۲۳:۳۷ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
مثل اینه که بگی داشتن گواهینامه لازم واجباره ولی اجباری برای رعایت قوانین آئین نامه نیست!!
ناشناس
۰۹:۴۳ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
مگه مبشه شیعه علی اینقدر بی غیدت باشه خون به دل امام زمان بکنه .بی حجابی رن از بی غیرتی مرد میاد .خاک برسر مرد بی غیرت
ما در دفاع مقدس جون دادیم وسط خمپاره و جنگ اونوقت داری گرما رو بهانه میکنی . یعنی جان ۲۲۰ هزار نفر با این کار برابر نیست
ناشناس
۱۰:۵۱ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
دمای ۴۵ درجه چادر بپوشی بهتره یا دمای جهنم ؟دمای جهنم چند درجه هست؟؟
ناشناس
۱۱:۰۲ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
گرمای هوا بهانه است چون در گرمترین مناطق ایران یعنی مناطق جنوبی مردم از کاملترین حجاب یعنی چادر و عبا استفاده می کنند.
ناشناس
۱۱:۰۳ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
چادر نپوش،اما مانتو کوتاه جلوباز هم نپوش،یه چیزی هم رو سرت بنداز که بگن شال یا روسری هست نه که شالت رو سر نیزه کنی
ناشناس
۱۱:۱۳ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
منظور از رعایت حجاب الزاما پوشیدن چادر نیست ، پوشاندن حجم بدنه که با یه لباس مناسب امکانش هست
ناشناس
۱۱:۲۵ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
در پاسخ به کسی که گفته ببین طاقتشو داری توی دمای 45 درجه چادر بپوشی. اولا مانتو و وروسری مناسب و روشن بپوشد. دوم در دمای 45 درجه خانمی بیرون نمی آید و نباید بیرون بیاید. سوم شما طاقت داری آتش جهنم که این آتش دنیا در برابرش هیچ است را تحمل کنی؟
ناشناس
۱۱:۳۴ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
چ ربطی داره کسی ک نظر الکی دادی. اینجا شهر ما 41درجه، بلطف خدا چادر هم می پوشیم. در ضمن مگ آدم مجبوره ۱ظهر بزنه بیرون ک اذیت بشه. اگ احیانا واجب بشه رفتن ب بیرون ماشین بگیره... بهانه بنی اسرائیلی نگیرین لطفا، واجبه الهی تو هر مقوله ای اقتصاد، فرهنگی، اجتماعی سیاسی باید رعایت بشه
هدی
۱۱:۳۴ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
خیلی از خانوم ها هستن که تو همین دمای بالا چادر میپوشن پس سهم اونا چی اونا آدم نیستن
ناشناس
۱۳:۴۶ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
خانم شما اصلا تو تابستون چادر نپوش ، تو زمستون و بهار و پاییز که میتونی بپوشی
اگه نپوشیدی پس ایراد جای دیگه ست
قنبری اهواز
۱۳:۵۷ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
قرار نیست تو دمای 45 درجه چادر بپوشی. پوشاک مناسب و درست باشه نیازی به چادر نیست
ناشناس
۱۴:۲۵ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
متاسفانه بخشی از خانم ها تابع دین خدا و خانواده و غیرت مرد هایشان نیستند و فقط تابع امیال و خواست خود هستند.و مرد نمی تواند که کل شبانه روز اسکورت خانم یاغی باشد و یا همیشه خانه پر از آشوب داشته باشد
Saran
۱۵:۱۴ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
عزیزم تو نمیخوای حجاب داشته باشی گرما رو بهانه نکن
ناشناس
۱۵:۲۰ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
خدا همه رو هدایت کنه ان شاالله،شرم باد بر زن ومرد مسلمان که اینطور بی حیا به کوچه و خیابون میان
ناشناس
۱۵:۲۲ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
اینجا دما گاهی از 45هم بالاتر میره ،ما چادر می پوشیم،شما نمی تونی بپوشی لااقل با حیا باش
ا
۱۸:۰۰ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
درود بر شما من ندیده ام مردی که با غیرت است خانم یا دخترش بی حجاب باشد درود بر مردان با غیرت
ناشناس
۰۹:۲۹ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
یارانه های مسدودی کی و تا کجا باید صبر کنیم که آزاد شود
سلام، لطفاً تیزرهایی تحت عنوان حجاب قابل قبول و قانونی، و حجاب غیر قابل قبول و غیر قانونی (هم برای خانمها و هم برای آقایان) دایما در شبکه های صدا و سیما پخش کنید (مانند تیزرهای بهداشتی کرونا) تا مردم بدانند چگونه رفتار کنند. با تشکر
چرا برای مقرارت راهنمایی و رانندگی دم از فرهنگ نمی زنید ، جریمه رد شدن از چراغ قرمز و کمربند نیستن و.... هم با فرهنگ قابل حل است ؟!
از مرگهای ناگهانی بترسید نمیتونید جواب خون شهدا رو که برای اجرای دین واحکام خدا ومخصوصا حفظ ناموس وعفت خود رافدا کردند بدید.
زندگی زود گذره و بعد از مرگ هم داریم
۱)جلوگیری از تحرک و چابکی خصوصا در بین نیروهای زن پلیس
۲)بالابردن احتمال تصادف .خصوصا در شب و تاریکی
۳)بالابردن احتمال سرقت.ترور.مخفی کردن سلاح و مواد زیر چادر
۴)بالابردن درجه حرارت جذب شده در گرما و افزایش تشنگی.بی حالی و سردرد
۵)بالا بردن هزینه های پوشش و زندگی در این وانفسای اقتصادی و گرانی
۶)افزایش تظاهر.ریا و فریب با چادر در هنگام استخدام.انتخاب و خواسگاری.تقلب
میدونم پیامم پخش نمیشه فقط خواستم گوشه ای از معایب حجاب زیاد رو هم بگم.هیچی مطلق نیس همونجوری که بی حجابی زیاد ایراد داره باحجابی زیاد هم ایراده
پس کفش هم نپوشید در این کانفسای گرانی
داخل کفش هم میشه مواد و...جاسازی کرد
کفش رو میشه بطرف کسی پرت کرد وآسیب رساند پس شما پای برهنه راه برو
افزایش عرق پا وبوی زننده پا بااستفاده از کفش هم یکی از معایب پوشیدن کفش هست
وچرندیات دیگر طبق منطق شما
متاسفانه برخی ماها از زیبایی های طبیعی خدادادی داریم بد استفاده میکنیم و دشمن هم برنامه ها دارد همچون اندلس اسلامی:
ابن عسّال (یکی از شاعران اندلس) در این باره چنین سروده است:
لَو لا ذُنُوبُ المُسلِمِینَ وَ أنَّهُم * رَکِبُوا الکَبَائِرَ ما لَهُم خَفَاءُ
مَا کَانَ یَنصُرُ للنَّصَارَی فَارِسٌ * أبداً عَلَیهِم فَالذُّنُوبُ الدَّاءُ
«اگر گناه مسلمانان و اینکه آنان مرتکب گناهان کبیره آشکاری شدند، نبود؛ هرگز مسیحیان بر آنان غلبه نکرده و هیچ جنگجویی از میان مسیحیان بر آنان پیروز نمیشد. آری گناهان درد و بیماری است.»
چون ممکن است زنهای خارجی ببینند
خب طبیعیه هرجا مردمش مذهبی و سنتی و کم سواد و کم درآمد و متحجر باشن حجاب هم بیشتره
هیچوقت نمیشه با پوشش افراد رو قضاوت کرد دوستانی دارم که حجاب ندارن اما خیلی باهم خوب کنار میایم و خیلی اوقات از اونا من یاد گرفتم یکاری نکنید این دوتا قشر از هم فاصله بگیرن با این حرف ها و تفکرات
هر پوششی بسته به عقاید افراد داره اگرم الان بحثی هست بخاطر قانون پوششیه که در ایران هست و باید رعایت کنیم اما چادر یه انتخابه که من به این شکل راحتم نه نشانه خاص بودن و قدیس بودن ما
گناه این مردم چیه که همسایه پاکستان و افغانستان شدن
ولی امثال شما که نه ادب داره نه اخلاق داره و اخلاقش در اثر همنشینی باسگ شده مثل سگش خیلی باسواد وپیشرفته هست؟
اتفاقا متحجر شمایی که عقلت داره میگه حجاب وحیا زندگی سالم باخودش داره و آرامش بیشتری داره ولی داری عناد میورزی ولج میکنی.
اتفاقا شما متحجر ولجبازی
لطفا از عواقب بی حجابی و بد حجابی گزارس تهیه بفرمایید.
یا با مامور باشند زیرا ممکنه شگرد اشرار باشه
شادی لزوما گناه کردن نیست
چرا نمیفهمید ما در خود جبهه جنگ باهم شوخی میکردیم وکلی بهجت وسرور داشتیم گناه هم در کار نبود.
چکنیم که اینقدری که ادعا هست سواد ومطالعه وسیلقه نیست
باباجون شادی بدون گناه هم ممکنه
من تموم بازارو میگردم از بالا تا پایین و کل اینستا رو میگردم یه مانتو خوب پیدا نمیشه که بپوشم و همه هم این مواردو داشته باشه که نوشتین
شما بگو کجا میفروشن مام با کله میریم میخریم داداش
وقتی ادعای اسلامی ترین کشور در جهان رو دارن
همانطوریکه پیروان سایر ادیان الهی پایبند به اعتقادات خود هستند!
" برهنگی " زیبنده مسلمان نیست!
کسی حرفی از رفتن نزده همانطور که برای خودتان حق قائل هستید دیگران هم حق دارند!
اما اون حق را چطور برای خودمان قائل میشیم؟
خودمان قانون می گذاریم یا قانون گزاران قانونی؟
اگر قرار باشد هر فردی خودش قانون وضع کند مطمئنآ زندگی دیگری را تجربه خواهیم کرد!
در ایران هم هموطن غیر مسلمان داریم و همه عزیز و بزرگ و سرور هستند، آنچه باید به آن احترام گذاشت قانون هست.
قانون اون فضای سالم همزیستی را برای همه عقاید و صلایق فراهم می کنه تا در امنیت و آرامش در کنار هم زندگی کنند!
ادیان رسمی ،همه در کشور محترم هستند!
در فرانسه مهد باصطلاح دمکراسی چه برخوردی با بانوان محجبه دارند،حتمآ شنیده و در اخبار دیده اید!
مگر آنجا دمکراسی نیست؟
چرا استاندارد دمکراسی آنجا دوگانه است؟
به قانون رسمی باید گردن نهاد!!!
در مورد مردمی بودن اولا همه مردم با نظام هستند تو از طرف اون اقلیت حرف بزن . ۹۸ درصد مردم رای دادن .
آمریکا آخرین بار ۲۰۰ سال قبل رفراندوم برگزار کرد در حالی یا ۱۱ ایالت وجود نداشت یا در آن برگزار نشد
مرگ بر وطن فروش
تو خونت هرجوری می خوای باش
خاک بر سر مرد بی غیرت
اگه نپوشیدی پس ایراد جای دیگه ست