نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
غرب به طور مستقیم از اغتشاشات در ایران حمایت کرده است و این در حالی است که حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران باز هم درس عبرت نگرفته است و باز هم به دنبال برجام و مذاکرات وین است شرم آور تاسف بار است.
آمریکا و کشور‌های غربی به طور مستقیم و از روزهای نخستین از اغتشاشات حمایت کرده اند. و این در حالی است که حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران باز هم درس عبرت نگرفته است و باز هم به دنبال برجام و مذاکرات وین است شرم آور تاسف بار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور سگ دست نشانده مدعیان دروغین حقوق بشر در جنگ تحمیلی 8 ساله از انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای و سلاح های شیمیایی ساخت آمریکا جنایتکار و کشورهای غربی جنایتکار و کمک های مالی کشورهای عربی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار علیه ایرانی ها استفاده کرده است متاسفانه دنیا تاکنون سکوت کرده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
مخالفان ایران (اغتشاشگران) از طریق کردستان عراق توسط آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات و اسرائیل و مسئولان اقلیم کردستان عراق و مزدورانشان مسلح می‌شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
از سال 1945 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار جنگی است و هم نقض حقوق بشراست و هم بزرگترین متجاوز به حقوق بشر در سراسر جهان بوده است.
از سال 1945 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که انگلیس جنایتکار جنگی است و هم نقض حقوق بشراست و هم بزرگترین متجاوز به حقوق بشر در سراسر جهان بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار دیگر حق حرف زدن در مورد برجام و غیره را ندارد آمریکا و 3 کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان به همراه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکنون بیش از 999 هزار در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین وغیره به ایران خیانت کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
منافقین که در طول پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بیش از 18 هزار نفر از مردم بیگناه ایران را ترور کرده اند و در فرانسه آلبانی و کشورهای دیگر حضور دارند.
حضور منافقین در کشور فرانسه و فعالیت آزادانه و ضد مردمی آنها نشان می دهد که فرانسه حامی تروریسم بین الملل است.
و این در حالی است که اقلیم کردستان عراق جنایتکار از سال 1359 تاکنون؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟
اعتمادی به سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان نداریم/آنان آشکارا از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین حمایت می کنند.
اعتمادی به سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان نداریم/آنان آشکارا از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی حمایت می کنند.
اعتمادی به سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان نداریم/آنان آشکارا از رژیم کودک کش صهیونیستی و رژیم کودک کش صهیونیستی و مزدورانشان حمایت می کنند.
و ما از ادامه حمله به اقلیم کردستان عراق تا خلع سلاح گروه‌های تروریستی استقبال می کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
4 کشور عربی مانند عربستان سعودی، امارات، قطر واردن 70 هزار خودرو برای داعش خریده اند نتایج تحقیقات شرکت ژاپنی تویوتا حاکی از آن است که کشورهای عربی 70 هزار دستگاه خودروی تویوتا از این شرکت خریداری کرده و در اختیار گروه تروریستی داعش قرار داده اند.براساس گزارش شرکت تویوتا، چهار کشور عربی این خودروها را خریداری کرده و به داعش تحویل داده اند.این تحقیقات زمانی شروع شد که ارتش روسیه تصاویری از دهها خودرو تویوتای این شرکت را که در اختیار داعش بود و مورد استفاده این گروه تروریستی در سوریه قرار میگرفت در اختیار این شرکت ژاپنی قرار داد.براساس این گزارش، 22 هزار و 500 دستگاه تویوتا توسط عربستان سعودی، 32 هزار دستگاه توسط قطر، 11هزار و 650 دستگاه توسط امارات و 4500 دستگاه نیز توسط ارتش اردن به اعتبار بانکهای عربستانی خریداری شده اند که همه این خودروها در اختیار گروه تروریستی داعش قرار گرفته اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
اروپا به همراه آمریکا و اسرائیل، گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را در منطقه اقلیم کردستان عراق آموزش می‌دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
مجروحان داعش درفلسطین اشغالی درمان می شوند + عکس
مجروجان داعش و دیگرگروهای تروریستی درمدت 13 سال است درفلسطین اشغالی درمان می شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
تروریسم را شما ایجاد کردید.
تروریسم را شما به جود آورید.
القاعده را شما ایجاد کردید.
القاعده را شما به جود آورید.
داعش را شما ایحاد کردید.
داعش را شما به جود آورید.
جبهه النصره را شما ایجاد کردید.
جبهه النصره را شما به جود آورید.
ارتش آزاد سوریه را شما ایجاد کردید.
ارتش آزاد سوریه را شما به جود آورید.
مخالفان سوریه را شما ایجاد کردید.
مخالفان سوریه را شما به جود آوردید.
شوریشان سوریه را شما ایجاد کردید.
شوریشان سوریه را شما به جود آورید.
تکفتری ها منطقه را شما ایجاد کردید.
تکفیری ها را شما به جود آورید.
تروریست ها خارجی را شما ایجاد کردید.
تروریست ها خارجی را شما به جود آورید.
تروریست های سوریه را دراین مدت 13 سال است شما ایجاد کردید.
تروریست های سوریه را دراین مدت 13 سال است شما به جود آورید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
ناتو جنایتکار هم به اوکراین کمک میکند سوال اینجاست پس چرا ناتو بابت کمک به اوکراین تحریم نمی شود
اسرائیل جنایتکار هم به اوکراین کمک میکند سوال اینجاست پس چرا ناتو بابت کمک به اوکراین تحریم نمی شود

همانطور که غرب به اوکراین کمک میکند
و این در حالی است که اوکراین هم از سال 1400 تاکنون علیه روسیه از سلاح های ساخت آمریکایی و اروپایی و اسرائیلی استفاده کرده است و هنوز استفاده می کند چرا؟

عربستان سعودی از سال 1394 تاکنون در جنگ یمن از سلاح های آمریکایی استفاده می کند چرا؟
عربستان سعودی از سال 1394 تاکنون در جنگ یمن از سلاح های کشورهای اروپایی استفاده می کند چرا؟
عربستان سعودی از سال 1394 تاکنون در جنگ یمن از سلاح های اسرائیلی استفاده می کند چرا؟
دیگر هیچ کس در اروپا و منطقه و جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی عربستان سعودی و متحدانش سرپوش بگذارد.
همانطور که غرب به ائتلاف متجاوز سعودی کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی میکند
و این در حالی است که ائتلاف متجاوز سعودی هم از سال 2015 تاکنون علیه یمن از سلاح های ساخت آمریکایی و اروپایی و اسرائیلی استفاده کرده است و هنوز استفاده می کند چرا؟
کشورهای غربی جنایتکار با کدام مجوز و قطعنامه به ائتلاف متجاوز سعودی سلاح می دهند و هم کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند.
آمریکا جنایتکار به همراه قطعنامه 2231 شورای امنیت تسلیحات ائتلاف متجاوز سعودی را هشت سال است در جنگ یمن تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
کشورهای اروپایی جنایتکار به همراه قطعنامه 2231 شورای امنیت تسلیحات ائتلاف متجاوز سعودی را هشت سال است در جنگ یمن تامین می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
جای بسی تاسف است در شرایطی که مقامات کشورهای اروپایی داعیه حقوق بشر و به طور خاص، حقوق زنان را سر می دهند،در کشوری اروپایی، یک بانوی ایرانی در جایگاه یک مقام عالی دیپلماتیک مورد حمله سلاح سرد قرار گرفته و البته همزمان در داخل کشور ایران این گروه های تروریستی مورد حمایت برخی کشورهای اروپایی با توزیع سلاح و ساماندهی اراذل و اوباش جان آحاد ملت ایران و جوانان و زنان این مرز و بوم را مورد حمله قرار داده اند و همان مقامات اروپایی علیرغم ادعاهای دروغین، سکوت اختیار کرده اند!
این اقدامات به رهبری گروه تروریستی سازمان مجاهدین خلق که بیش از این سبب سلب حیات از بیش از 18 هزار هموطن ایرانی ما شده اند، صورت گرفته و بنابر سوابق این گروه تروریستی ،این عمل حرکت جدیدی از سوی آنها نیست و جای تعجب ندارد! تعجب اینجاست که این گروه تروریستی در مامنی که مقامات اروپایی مدعی حقوق بشر برایشان فراهم کرده اند، دست به اقدامات ضد حقوق بشری می زنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
به آمریکا جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
به اروپا جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
به فرانسه جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
حضور آمریکا جنایتکار در منطقه از سال 2001 تاکنون دستاوردی جز گسترش تروریسم درپی ندارد.
حضور اروپا جنایتکار در منطقه از سال 2001 تاکنون دستاوردی جز گسترش تروریسم درپی ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
بهترین گزینه و پاسخ مردم ایران، ارتش و سپاه 100 درصد فقط نابودی پایگاه های آمریکا در عراق، سوریه و خاورمیانه است.
در زمان که انگلیس جنایتکار و فرانسه جنایتکار و آمریکا جنایتکار و اروپا همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه و منطقه خاورمیانه حمایت می کردند و متاسفانه ظریف و عراقچی وغیره هم با انگلیس، جنایتکار، فرانسه و آمریکا جنایتکار و اروپا جنایتکار مذاکره و همه جانبه همکاری می کردند چرا؟
سه کشور اروپایی جنایتکارعضو برجام، همه جانبه از اغتشاشگران حمایت کردند شرم آور و تاسف بار است.
سه کشور اروپایی عضو برجام، آتش بیار معرکه اغتشاشات
انگلیس، فرانسه و آلمان سه کشور اروپایی عضو برجام در این روزها با صدور بیانیه‌های مداخله جویانه درباره اغتشاشات اخیر در ایران و تهدید به تحریم و اعمال آن، آتش بیار معرکه اغتشاشات شده‌اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
سازمان های بین المللی خیانتکار باید در این مورد پاسخ و جواب و توضیح به دهند آمریکایی ها جنایتکار به کدام مجوز و قطعنامه به افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن تجاوز و حمله کردند.
سازمان های بین المللی خیانتکار باید در این مورد پاسخ و جواب و توضیح به دهند انگلیسی ها جنایتکار به کدام مجوز و قطعنامه به افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن تجاوز و حمله کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
ادامه حملات ترکیه به شمال سوریه برای جامعه جهانی شرم آور و تاسف بار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
حمایت سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه جنایتکار از رژِیم کودک کش صهیونیستی حمایت از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
از سال 1945 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که در هر جای دنیا جنایت رخ می دهد دست اتحادیه اروپا جنایتکار در کار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
خوب شد ایران آمریکا نشد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
قابل توجه غرب گدایان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
آلمان منتظر پاسخ به اقداماتش باشد
ایران موضع انفعالی در قبال مداخلات آلمان ندارد و به‌یقین متناسب با وضعیت موجود در جهت حمایت از منافع مردم اقداماتی را اتخاذ خواهد کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
آمریکا و تروریست‌های اروپایی ازجمله آلمان، بزرگ‌ترین کشورهای ناقض حقوق‌بشر در جهان هستند. امروز جانبازان شیمیایی ما نمی‌توانند به‌راحتی تنفس کنند و بسیاری از بیماری‌های خونی ناشی از عوارض شیمیایی دوران جنگ تحمیلی به فرزندان ایثارگران ما منتقل‌شده است که مسبب اصلی آن کشور آلمان است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
در دوران جنگ تحمیلی در اثر ارسال جنگ‌افزارهای شیمیایی به رژیم بعث عراق بسیاری از رزمندگان مدافع میهن اسلامی شیمیایی و دچار عوارض ناشی از آن شده‌اند و شهر سردشت و ساکنان آن نمونه عینی جنایت صدام و شریک آن آلمان است.
با انتقاد از رفتار دوگانه سیاست‌مداران آلمانی در حمایت از اغتشاشگران و مداخله در امور کشور ما یادآور شد
کشور آلمان که در حال حاضر خود را داعیه‌دار حمایت از مردم ایران و حقوق‌بشر می‌داند؛ فراموش کرده‌ که در دوران هشت سال دفاع مقدس با ارسال بمب‌های شیمیایی چه بر سر ملت ایران آورده‌است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
آلمان با فروش سلاح‌های خود و استمرار آن در سال‌های بعد، خود را شریک جنایت‌های رژیم صدام کرد و این حق جانبازان و ایثارگران است که جنایات و مداخله‌های آن‌ها را محکوم کنند.
در حقیقت در این تجمع، ایثارگران ما این مطالبه را از آلمان و سیاستمداران آن در نقض حقوق ملت ایران داشتند و اعتراض خود را از آثاری که هنوز جانبازان شیمیایی از سلاح های اهدایی آنها به صدام پیدا کردند، اعلام می کنند.
به تناسب وضعیتی که آن ها اتخاد می کنند، جمهوری اسلامی ایران مسلما در موقعیت انفعالی نخواهد بود. یقینا" جمهوری اسلامی اقداماتی که منافع ملتش را تامین کند، در دستور کار خود خواهد داشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
باید جنایت اروپا را به دنیا معرفی کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
مروری بر جنایت‌های امریکا، انگلیس و فرانسه در طول تاریخ
جنگ آمریکا در افغانستان از ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۴، دوره‌ای از جنگ است که به بهانه آمریکا مبنی بر حمله القاعده به نیویورک و واشنگتن در ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ آغاز شد. این جنگ ده‌ها هزار تلفات مستقیم غیرنظامی برجا گذاشت. بیش از ۴۰۰۰ سرباز آیساف و پیمانکاران غیرنظامی، ۱۵۰۰۰ نیروهای امنیت ملی افغانستان و همچنین بیش از ۲۰هزار غیرنظامی کشته‌شدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
اقا ی بار منو بفرستید اونور بگم به اینا ته تحریمتون چیه الان همشو یکجا انجام بدید. لوسش کردن دیگه هر چند روز یبار میگن تحریم، ما که دیگه عادت کردیم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۳۳ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
این اتم کی رونمایی میشه ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
حمایت اروپا جنایتکار از رژِیم کودک کش صهیونیستی حمایت از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
فرانسه، اروپا، آمریکا، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل همچنان حامی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
هرگز اجازه فعالیت گروه‌های تروریستی مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و مزدورانشان در منطقه را نخواهیم داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
واشنگتن بزرگترین تامین کننده تسلیحات برای تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ه و سایر گروه های تروریستی بوده است.
غرب بزرگترین تامین کننده تسلیحات برای تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ه و سایر گروه های تروریستی بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
دیگرهیچ کس در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
فرانسه و آمریکا هر دو از سال 2015 تاکنون شریک جرم جنایت های عربستان سعودی و امارات در جنگ یمن هستند.
آمریکا و اروپا از سال 2003 تاکنون در عراق چه غلطی می کنند؟ آمریکا و انگلیس از سال 2003 تاکنون از تروریسم، القاعده و سایر گروه های تروریستی در عراق حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند!
آمریکا و اروپا همراه با چند کشور دیگر و با کمک مالی عربستان سعودی و امارات و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده ، داعش و سایر گروه های تروریستی در عراق حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند!
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۲:۲۱ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
آهای دولت فرانسه آهای آقای مکرون هر چند در آن زمان طفلی بیش نبودی شاید هم نبودی. ولی در آن زمان که شما خیانتکاران از جنگنده های سوپر اتاندارد گرفته تا توپهای دور برد و مهمات فرانسوی گرفته تا ماهواره های کرایه ای به عراق رو یاد ندارید. دارید؟ حتی سوئد از کمک کردن به عراق دریغ نکرد. کشور آلمان چقدر مواد شیمیایی به عراق داد. آیا این کار ظلم نیست؟ الان هم بعداز چند دهه باز هم انسانیت نداشته خودتون را ما نشان میدهید . مگر کشور سوئد به کودکان ما خیانت نکرده؟ دریغ از پانسمان برای کودکان پروانه ای. پس انسانیت کجاست؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
فرانسه و آمریکا هر دو از سال 2015 تاکنون شریک جرم جنایت های عربستان سعودی و امارات در جنگ یمن هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار 100 درصد در ناآرامی‌های اخیر ایران؛ نقش دارد.
اروپا جنایتکار 100 درصد در ناآرامی‌های اخیر ایران؛ نقش دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار از سال 1332 تاکنون ثابت کرد که قابل اعتماد نیست و تاکنون هم نبوده است.
اروپا جنایتکار از سال 1332 تاکنون ثابت کرد که قابل اعتماد نیست و تاکنون هم نبوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
یک بام و دو هوای غربی‌ها جنایتکار در برابر اعتراضات؛ سرکوب در کشور‌های خودشان حمایت در ایران
کشور‌های غربی جنایتکار این روز‌ها در حالی از ناآرامی ها در ایران حمایت می‌کنند که خودشان در حال سرکوب اعتراضات در کشورهایشان هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
مذاکره با آمریکا جنایتکار و هم اروپا جنایتکار هیچ فایده‌ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی ندارد و تاکنون هم نداشته است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
دخالت و مداخله آمریکا جنایتکار در امور داخلی ایران در سال 1332 شروع و آغاز شده است و از سال 1332 تاکنون هم نیزادامه می دهد شرم آور تاسف بار است.
دخالت و مداخله اروپا جنایتکار در امور داخلی ایران در سال 1332 شروع و آغاز شده است و از سال 1332 تاکنون هم نیزادامه می دهد شرم آور تاسف بار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
اگر سفیر انگلیس را اخراج می‌کردیم امروز دولت آلمان غلط زیادی نمی‌کرد. باید سفرای این دو کشور به عنوان عنصر فاسد اخراج شوند.
اگر سفیر فرانسه را اخراج می‌کردیم امروز دولت آلمان غلط زیادی نمی‌کرد. باید سفرای این دو کشور به عنوان عنصر فاسد اخراج شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
بیش از 20 هزار داعشی مورد حمایت اروپا و متحدانش در سوریه و عراق حضور دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
هرگاه اعمال تروریستی در کشورمان رخ داده ردپای دشمنان خارجی ملت در آن مشهود است. ان‌شاءالله دستگاه‌های اطلاعاتی امنیتی با رصد دقیق توطئه‌ها، این جانیان را قبل از ارتکاب جنایت دستگیر و به سزای اعمال ننگینشان برسانند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
چرا باید گروهک‌های تروریست‌ کومله‌ و دموکرات بتوانند در شهرهای مرزی ما عملیات تروریستی انجام بدهند؟ این جماعت تجزیه‌طلب و وطن‌فروش باید به شدت سرکوب بشوند. درخصوص امنیت نباید کوتاه آمد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
سه برابر شدن کشفیات سلاح جنگی وارد شده از کشورهای همسایه و اعتراف جان بولتون مبنی بر کمک‌های تسلیحاتی و مشاوره‌های جنگ روانی به آشوبگران جای هیچ تردیدی را باقی نمی‌گذارد که بعضی از کشورها از جمله آمریکا، برخی کشورهای اروپایی‌، رژیم جعلی و کودک‌کش و آل‌سعود بر تشدید اختلافات و به خیال خام خود تجزیه ایران متمرکز شده‌اند. البته این خوابشان هرگز تعبیر نخواهد شد و همانند اسلافشان این آرزو را به گور خواهند برد. اما مسئولین امر نباید به سادگی از کنار شیطنت‌ها و خباثت‌های دشمنان داخلی و خارجی عبور کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
تحرکات تروریستی گروهک‌های تروریست در چند شهر مرزی در غرب کشور فرصتی ایجاد کرد تا یگان‌های موشکی و پهپادی سپاه پاسداران مناطق آلوده به گروهک‌های تجزیه‌طلب کومله و دموکرات را به صورت کامل پاک‌سازی کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
رسانه‌های معاند هر حادثه و فوتی را به اعتراضات و اغتشاشات ربط می‌دهند و به تکرار دروغ‌‌ها مشغولند. اولا لازم است با این بوق‌های شیطان مقابله شود در ثانی راه نفوذ دشمنان به اذهان افراد زودباور و فاقد تشخیص درست مسائل از طریق فضای مجازی سد شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
برخی روزنامه‌های زنجیره‌ای به همان میزانی که در طول روز نفس می‌کشند و نان و آب می‌خورند به همان میزان نیز سنگ برجام بی‌خاصیت را به سینه می‌زنند و هنوز حل مشکلات کشور را به آن گره می‌زنند! در حالی که حتی به اقرار برخی از مدیران ارشد دولت قبل که اینها حامی آنها بودند برجام هیچ سودی برای کشور نداشته است جز شناخت بیشتر مردم از نیرنگ و کینه و بدعهدی چند ده باره غربی‌ها از آمریکای جنایتکار گرفته تا اروپای مکار و بد عهد. انسان عاقل وقتی از سوی دشمنی بارها گزیده شده چگونه باز هم به سمت او غلت می‌خورد؟! واقعا باید در عقل برخی شک کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
حوادث نشان می‌دهد هر ‌اندازه که زمان می‌گذرد نگاه غربی‌ها نسبت به زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین و غرب‌گرایان این کشور کم‌رنگ‌تر می‌شود. البته این کمدین بازی خورده چاره‌ای جز مواجهه با واقعیت‌ها را ندارد و نباید بابت آن دیگران را سرزنش کند. شاید بهتر بود او به عرصه سیاست پا نمی‌گذاشت و امروز چنین سرنوشت محتومی را برای خود و کشورش رقم نمی‌زد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
ملت ایران برای حفظ اقتدار کشور تا پای جان ایستاده‌اند
گروه‌هایی در خارج از کشور با برافراشتن پرچم‌های ضدایرانی علیه کشورمان تظاهرات می‌کنند و با فرستادن دست نشاندگان خود به میان مردم معترض و با دادن شعارهای تجزیه طلبانه باعث برهم زدن نظم و آرامش آنان می‌شوند و به این ترتیب مطالبات به حق مردم و نسل جوان را به اغتشاشات بدل می‌کنند. از دستگاه قضا انتظار می‌رود که برای شناسایی و مقابله با این افراد و جداسازی آشوب طلبان از مردم عادی و ایران دوست اقدام کنند تا صدای مطالبات معقول مردم و مشکلات آنان بهتر به گوش مسئولان و حکمرانان برسد. فتنه ‌گران مطمئن باشند که مردم ایران برای حفظ تمامیت اراضی و اقتدار کشورشان تا پای جان ایستاده‌اند در هر شرایطی به پیشرفت و آبادانی ایران فکر می‌کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
هیچکس در ایران بر اثر شلیک پلیس و یا نیروهای امنیتی کشته نشد/ آمریکا جنایتکار هم باید رعایت حقوق بشر را از سگ کره شمالی یاد بگیرد!
هیچکس در ایران بر اثر شلیک پلیس و یا نیروهای امنیتی کشته نشد/ اروپا جنایتکار هم باید رعایت حقوق بشر را از سگ کره شمالی یاد بگیرد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
کشور فرانسه جنایتکار حق صلاحیت مبارزه با تروریسم را ندارد چون به خاطر که کشور فرانسه جنایتکار خودش یکی از حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش و گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
حضور نظامی آمریکا جنایتکار در عراق و سوریه 100 درصد فقط به خاطر حمایت از تروریسم، القاعده، داعش و سایر گروه های تروریستی است و هم غارت نفت بوده است.
حضور نظامی اروپا جنایتکار در عراق و سوریه 100 درصد فقط به خاطر حمایت از تروریسم، القاعده، داعش و سایر گروه های تروریستی است و هم غارت نفت بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار باید به دلیل جنایات جنگی در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن پاسخگو باشد.
اروپا جنایتکار باید به دلیل جنایات جنگی در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن پاسخگو باشد.
انگلیس جنایتکار باید به دلیل جنایات جنگی در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن پاسخگو باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
رئیس جمهور فرانسه را یک منبع آلوده سازمان سیا هدایت می‌کند
رئیس جمهور کنونی فرانسه دیگر لازم نیست رئیس جمهور آمریکا به او خط کاری دهد، بلکه یک منبع آلوده دست چندم اطلاعاتی سازمان سیا به او دیکته می‌کند که چه بگوید و چه موضعی بگیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
انتظار ما از وزارت امور خارجه و قوه قضائیه این است که در خصوص مداخله آلمان در امور داخلی کشورمان و حمایت از اغتشاشگران لایحه ای را تنظیم و از سوی جانبازان شیمیایی به دادگاه بین المللی لاهه ارسال کند.
ما اسناد و مدارک دقیقی در دست داریم که دولتمران آلمانی در دوران جنگ تحمیلی، جنگ افزارهای شیمیایی در اختیار رژیم صدام قرار داده اند. بنابر این باید آنها در مقابل این جنایات، به ملت ایران و جهانیان پاسخگو باشند‌.
دولت آلمان باید خسارت های ناشی از استفاده رژیم بعث عراق از جنگ افزارهای شیمیایی بر علیه مردم کشورمان در جنگ تحمیلی و بمباران شهر مرزی سردشت را جبران کند و در این خصوص پاسخگو باشد.
متاسفانه کشور آلمان و دولتمردان آن از رافت اسلامی مسئولان کشورمان سوءاستفاده و به اقدامات خبیثانه خود در حمایت از اغتشاشگران ادامه می دهند. اما اگر ما در گذشته در این مورد مماشات نکرده و پیگیر موضوع جانبازان شیمیایی جنگ تحمیلی بودیم، دولتمردان آلمانی امروز این رفتار زننده را با جمهوری اسلامی ایران نداشتند.
متاسفانه دولت آلمان از گذشته و در دوران جنگ تحمیلی از جمله تولید کنندگان و تامین کنندگان سلاح های شیمیایی رژیم بعث عراق بود و صدام از این سلاح ها در جهت قتل عام مردم حلبچه و سردشت استفاده فراوانی کرد. به نظر من اگر رحم و مروت و احترامی به قوانین بین المللی در دنیا وجود داشته باشد باید مقصران ارسال سلاح به رژیم صدام محاکمه و در دادگاه عادله به سزای اعمال خود برسند.
دولت آلمان باید خسارت های ناشی از بکارگیری سلاح های شیمیایی در دوران جنگ تحمیلی بر علیه ملت ایران و مردم حلبچه را جبران کند تا بلکه گام کوچکی در جبران اعمال ننگین خود برداشته باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
سوال اینجاست که چرا رافائل گروسی بی ادب رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با بمب اتمی آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل هیچ مشکل ندارد ولی فقط با افزایش اورانیوم ۶۰ درصد ایران مشکل دارد شرم آور و تاسف بار است.
آمریکا جنایتکارغنی‌سازی ایران را نمی‌خواهد؛ اما زیردریایی اتمی می‌فروشد
آمريکا جنایتکار با غني‌سازي ايران مشکل دارد اما با زيردريايي اتمي استراليا نه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.
دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
اروپا حق حرف زدن از تسلیحات ما را ندارد
اروپایی که به دشمن ما اسلحه می‌داد حق ندارد درباره تسلیحات ما حرف بزند
اروپا در جنگ تحمیلی 8 ساله شریک جرم جنایات رژیم صدام دیکتاتور بوده است.
اروپا به همراه آمریکا و با کمک مالی کشورهای عربی در جنگ تحمیلی 8 سال انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، تسلیحات و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار از سال 1982 تاکنون همدست با گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین است.
آمریکا جنایتکار از سال 2001 تاکنون همدست با تروریسم و القاعده است.
آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون همدست با داعش است.
تروریست‌ها مورد مورد حمایت 3 کشور اروپایی انگلیس، آلمان و فرانسه و مزدورانشان از عراق، ایران را تهدید می‌کنند
کشورهای غربی به همراه رژیم صهیونیستی و با کمک مالی عربستان سعودی و امارات و به سرکردگی آمریکا داعش را به جان جهان اسلام انداختند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
کشور‌های ائتلاف بین المللی از سال 1393 تاکنون به سرکردگی کاخ سفید از تروریسم، القاعده، داعش و سایر گروه های تروریستی در سوریه و عراق حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
شبکه اینترنشنال سعودی دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
موشک هایپرسونیک ایران نگران‌کننده است یا کلاهک هسته‌ای رژیم صهیونیستی
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بجای ابراز نگرانی از ساخت موشک هایپرسونیک توسط ایران، نسبت به کلاهک های هسته ای دیگر کشورها موضع گیری کند.
تولید تجهیزات نظامی مربوط به حوزه دفاعی است لذا گروسی نمی تواند تقویت بنیه دفاعی ایران را زیرسوال ببرد و موجب نگرانی بداند.
امروزه کشورهای متعددی در دنیا هستند که کلاهک های هسته‌ای دارند اما هیچگاه مشاهده نشده که مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نسبت به آنها موضع گیری کند که بیانگر رویکرد متناقض گروسی است.
همچنین رژیم غاصب صهیونیستی نیز هیچگاه تعهدات آژانس را نپذیرفته و دارای کلاهک های هسته ای است که این اقدام انها سبب ایجاد ناامنی در منطقه شده است؛ چرا گروسی نسبت به این موضوع ابراز نگرانی نمی کند؟.
متاسفانه غربی ها از هر موضوعی استفاده سوء می کنند تا روند گفتگوها را به بن بست بکشانند و در این راستا مدیر کل آژانس نیز یکی از این بازیگران است.
هر چند باید یادآور شد کشورمان در مسیر توسعه و تقویت حوزه دفاعی خودش هیچگاه کوتاه نیامده زیرا خط قرمز است و بر پایه داشن بومی در این راستا حرکت کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
پارلمان اروپا روسیه را کشور حامی تروریست معرفی کرد/ و این درحالی است که اروپا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و به سرکردگی آمریکا جنایتکار از سال 2001 تاکنون از تروریسم، القاعده و سایر گروه های تروریستی حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
اروپا و مزدورانشان همچنان حامی اصلی تروریسم هستند.
و این در حالی است که روسیه از سال 2011 تاکنون به همراه ارتش سوریه با تروریست ها مورد حمایت آمریکا و متحدانش مبارزه می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
۸۰۰۰ کودک یمنی در حملات سعودی کشته یا زخمی شده اند
سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱
سازمان حقوقی «انتصاف» یمن در گزارشی اعلام کرد:شمار قربانیان کودک جنگ و تجاوز ائتلاف متجاوز سعودی علیه یمن به بیش از ۸  هزار نفر رسیده است.
این نهاد حقوقی که در زمینه حقوق زنان و کودکان یمنی فعال است، گزارش جدیدی از جنایات ائتلاف متجاوز سعودی- اماراتی به رهبری آمریکا منتشر کرد که بیش از هشت هزار کودک قربانی این جنگ شده اند.نهاد حقوقی مذکور با اعلام اینکه، طی هشت سال از آغاز این تجاوز تا به امروز ۸۱۱۶ کودک در یمن کشته و زخمی شده اند، افزود: حملات این ائتلاف متجاوز به معلولیت شش هزار غیر نظامی منجر شده است که ۵۵۵۹ نفر از آنان، کودک بوده‌ اند. نهاد حقوقی مذکور ادامه داد: یک میلیون و ۴۰۰ هزار کودک یمنی نیز از ساده‌ترین حقوق خود محروم هستند و بیش از دو میلیون و ۳۰۰ هزار کوذک زیر پنج سال سال از سو تغذیه رنج می برند.در این حال، «محمد ناصر العاطفی»، وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن اعلام کرد: نیروهای یمنی برای مقابله با تجاوزات ائتلاف سعودی و دشمنان در آمادگی کامل قرار دارند. در این حال منابع از حمله مجدد پهپادی انصارالله یمن به بندر «الضبه» در استان حضر موت در زمان نزدیک شدن یک نفتکش ائتلاف سعودی به این بندر خبر دادند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
دونالد ترامپ بی ادب رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار 100 درصد فقط و با کمک مالی آل سعود، بن سلمان، سردار سلیمانی را در فرودگاه بین المللی بغداد ترور کرده است.
چرا از سال 1398 تاکنون جنایت جنگی دونالد ترامپ پیگیر و بررسی و رسیدگی نمی شود.
ترامپ در فرودگاه بین المللی بغداد مرتکب جنایت جنگی و جنایات علیه ضدبشری شده است و باید در دادگاه لاهه محاکمه شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
مذاکره از سال 1392 تاکنون جز هزینه دستاورد دیگری برای ایران نداشته است.
برجام از سال 1394 تاکنون جز هزینه دستاورد دیگری برای ایران نداشته است.
مذاکرات وین از سال 1399 تاکنون جز هزینه دستاورد دیگری برای ایران نداشته است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین و دوحه پژوپارس ۵۰۰ میلیون تومان شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم کودک کش سعودی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
فرانسه جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد پس مذاکره ایران با فرانسه جنایتکار از همان ابتدا غلط و اشتباه بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
آمریکا در بخش رسانه ۵۵ هزار میلیارد دلار علیه ایران هزینه کرده‌ است!
آمریکا ۵۵ هزار میلیارد دلار هزینه رسانه علیه ایران کرده‌اند. این در حالی است که این رقم با واقعیت اقتصادی دنیا تطبیق ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
اتحادیه اروپا جنایتکار از سال 2015 تاکنون به همراه آمریکا به عربستان سعودی و امارات تسلیحات نظامی ارسال می‌کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار پ ک ک را در شمال سوریه و هم شمال عراق مسلح می‌کند.
اروپا جنایتکار پ ک ک را در شمال سوریه و هم شمال عراق مسلح می‌کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار از حمایت تروریست‌ها در سوریه دست بکشد.
اروپا جنایتکار از حمایت تروریست‌ها در سوریه دست بکشد.
فرانسه جنایتکار از حمایت تروریست‌ها در سوریه دست بکشد.
اسرائیل جنایتکار از حمایت تروریست‌ها در سوریه دست بکشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
ارسال سلاح‌های اروپایی و آمریکایی، شرایط اوکراین را پیچیده‌تر کرده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
فرانسه و اتحادیه اروپا همچنان حامی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
فرانسه جنایتکار به همراه اتحادیه اروپا جنایتکار از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
کشورهای مستقل باید یک اتحادیه تشکیل دهد و در مقابل اتحادیه اروپا و امریکا تسلیم و مستعمره نباسند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
اتحادیه اروپا جنایتکار رعایت حقوق بشر را باید از سگ کره شمالی یاد بگیرد!‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
اتحادیه اروپا تحریم‌های جدیدی علیه ایران تصویب می‌کند باز هم غلطی نمی تواند بکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
آمریکا و متحدانش و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی از سال 1359 تاکنون از سازمان تروریستی منافقین حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
آنکارا و واشنگتن همراه با چند کشور دیگر از سال 2011 تاکنون با جان مردم سوریه و عراق بازی می کنند.
آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا جنایتکار از سال 1400 تاکنون بیش از 999 هزار بار در باره ایران دروغ گفته است.
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۲۱:۲۶ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
حفظ اکراین در برابر روسیه حقه دول اروپایی برای چاپبدن منابع مالی کشورهایشان و احمقانه ترین نوع توجیه برای غارت اموال مردم اروپا. اروپا بپا خیز. انقلاب کن. حقت را از این دزدهای سر گردنه بگیر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
اونوقت چرا تحریم کنه عوضیا؟؟؟؟؟ مهسا امینی ک رو شد کار نیروی انتظامی نبوده مشخص شد ک پهپاد ب روسیه ندادیم ای بدبختای بیچاره تحریم‌ کنید ی مش وطن فروش غربگدام از این داخل حمایتتون کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
امریکای جنایتکار، توسعه تروریسم را در سطح بین‌المللی و دولتی پیگیری می‌کند و با باز گذاشتن دستان کسانی که از آنها حمایت مالی و نظامی و بی قید می‌کند، ریشه ناامنی را دوانده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
مدعیان حقوق بشر در ایران جنایت علیه حقوق بشر کردند
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۲۱:۱۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
کافیست ما هم تنگه هرمز را ببندیم
خودتان طناب دار را به گردن خود انداختید غربیان پست فطرت و بد ذات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
تنگه هرمز مال بابات شد که میخوا ببندیش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
رسانه آمریکایی در قبال جنایات واشنگتن سکوت می‌کند چرا؟
رسانه آمریکایی در قبال جنایات اروپا سکوت می‌کند چرا؟
رسانه آمریکایی در قبال جنایات عربستان سعودی سکوت می‌کند چرا؟
رسانه آمریکایی در قبال جنایات امارات سکوت می‌کند چرا؟
رسانه آمریکایی در قبال جنایات ائتلاف متجاوز سعودی سکوت می‌کند چرا؟
رسانه آمریکایی در قبال جنایات ترکیه سکوت می‌کند چرا؟
رسانه آمریکایی در قبال جنایات اسرائیل سکوت می‌کند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
فرانسه معلوم هست خیلی خوشش از جنگ آمده باید رگبار موشکی را روی تاسیسات فرانسه قفل کنیم که در 18ثانیه برخورد انجام دهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
آمریکا بدنبال ادامه جنگ اوکراین تا ۳ سال دیگر است.
اروپا بدنبال ادامه جنگ اوکراین تا ۳ سال دیگر است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
ارجاع پرونده حقوق بشری ایران به دیوان کیفری لاهه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
دستشون درد نکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
مرگ بر فرانسه، مرگ بر مکرون میکروب مرگ بر تمام دشمنان داخلی و خارجی ایران عزیزم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
خوب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
اتحادیه اروپا عجب رویی دارند خودشون به اوکراین تسلیحات نظامی ارسال می‌کنند و به ادامه جنگ کمک می‌کنند اونوقت ایران تحریم می‌کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
که چی بشه...؟ اروپا بیشتر یخ بزنه؟...همین مختون یخ زده که گفتگو و صلح بلد نیستید...بیچاره مردم اروپا که باید پای ندونم کاری سران ابله اروپا بسوزن
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۰:۲۲ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
یه چیز جدید بگید کهنه وقدیمی شده حوصله سر بر شدید قاتلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
واقعا غربیان جز قنل و غارت سابقه ایی ندارند حالا هم تروریسم اقتصادی
۱۲