در عرصه های فرهنگی و هنری در منطقه برتر هستیم و در سال 1404 در عرصه های بالاتری برتر می شویم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، احمد مسجد جامعی –عضو شورای شهر تهران- در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری حوزه هنری با اشاره به اینكه داشتن سند چشم انداز توسعه مهم است، گفت: در خیلی از زمینه ها هنوز سند چشم انداز را تنظیم نكرده ایم و جا دارد كه بیشتر بر روی آن كار شود.

وی با تاكید بر این كه در حوزه فرهنگ و هنر ظرفیت كشورمان فراتر از سند چشم انداز توسعه است، افزود: همان زمانی كه سند چشم انداز توسعه تنظیم می شد اشاره كردم كه ظرفیت های فرهنگی كشورمان بالاست و چیزی كه در سال 1404 اتفاق می افتد فراتر از چیزی است كه در سند چشم انداز توسعه پیش بینی شده است و البته به دلیل آن كه سند می خواست شعاری واحد در تمام بخش ها داشته باشد برتر بودن در منطقه را مدنظر قرار داد.

مسجد جامعی ادامه داد: در حال حاضر فرهنگ و هنر كشورمان فراتر از منطقه است و می بینیم كه به طور مثال در سینما در سطح جهانی جوایزی دریافت می كنیم و این نشان از سطح كیفی بالای عرصه فرهنگی در كشور دارد و معتقدم در سال 1404 در عرصه های فرهنگی و هنری برتر می شویم.

این عضو شورای شهر تهران مزیت نسبی ایران را برای حضور در جهان از حوزه فرهنگ و نرم افزار دانست و عنوان كرد: در سال 1404 فرهنگ و هنر كشورمان می تواند باعث به وجود آمدن ظرفیت های بالاتری برای تاثیر گزاری و ارتباط با دیگر كشورها شود.

احمد مسجد جامعی، عضو شورای شهر تهران شنبه 8 بهمن ماه از بخش های مختلف جشنواره هنری ایران 1404 از جمله پخش فیلم سینمایی "خیلی دور خیلی نزدیك" ،نمایشگاه پوستر در گالری ابولفضل عالی و نمایشگاه كاریكاتور در گالری شماره 2 خانه عكاسان ایران بازدید كرد./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار