جشنواره هنري ايران 1404 در بخش موسيقي به دليل عدم سنخيت آثار ارسال شده با موضوع جشنواره نفرات برتري نداشته و تنها منتخبان در اين بخش معرفي مي‌شوند.

رضا مهدوي دبير بخش موسيقي جشنواره هنري ايران 1404 در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص آثار ارسال شده در بخش موسيقي اين جشنواره گفت: آثار ارسال شده براساس فراخوان به دبيرخانه جشنواره به دليل تبليغات كم تعداد بالايي نداشت و از آنجا كه اين جشنواره نخستين دوره خود را پشت سر مي‌گذارد و تعداد زيادي از هنرمندان كشور به دليل عدم آگاهي از برگزاري چنين جشنواره اي از حضور در آن جا ماندند.

مدير مركز موسيقي حوزه هنري ادامه داد: به دليل عدم سنخيت آثار ارسال شده به دبيرخانه جشنواره با موضوع جشنواره هنري ايران 1404 در بخش موسيقي نفرات اول تا سوم نداشتيم اما براي تشويق هنرمندان براي حضور در دوره هاي بعدي آ‌ثار تعدادي از شركت كنندگان به عنوان آثار و نفرات منتخب شناخته شده و معرفي مي شوند.

مهدوي اظهار داشت: اگرچه برخي از آثار ارسال شده به دبيرخانه جشنواره آثاري خوب و مناسب بود اما به دليل عدم سنخيت با موضوع جشنواره از دور داوري حذف شدند، بنابراين با برگزاري نشست هاي تخصصي در جهت ايجاد آگاهي در هنرمندان نسبت به موضوع جشنواره تلاش مي‌كنيم كه در دوره هاي آينده آثار فرستاده شده با موضوع جشنواره همخواني داشته باشد.

دبير بخش موسيقي جشنواره هنري ايران 1404 در خصوص لزوم برگزاري اين جشنواره گفت: جشنواره هنري ايران 1404 راهي براي نمايش پيشرفت فعاليت هاي فرهنگي و هنري هنرمندان ايران در عرصه هاي جهاني است كه بر همين اساس هنرمندان بايد براي نمايش پيشرفت هاي علمي و فرهنگي كشورمان با ديدگاهي هنري و زباني امروزي تلاش كنند./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار