همزمان با ايام دهه مبارک فجر،شهرستان نيشابور ميزبان جشنواره هشتمين جشنواره داستان نيشابور مي‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛رمضانعلي بيات مسئول امور فرهنگي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نيشابور اظهار داشت: هنر يک نعمت الهي است و هنرمند با هنر خود نعمت الهي را نشان مي‌دهد و نويسندگي در تمام هنرها داراي جايگاه ويژه‌اي است و بهترين شکل منتقل‌کردن ارزش‌ها، معرفت، آداب و رسوم يک جامعه، هنر است.

وي افزود:داستان‌نويسان،هنرمندان کم هزينه‌اي هستند و تنها هزينه آن‌ها قلم،دفتر و جايگاهي براي نوشتن و خواندن آثار خود است و فقط نيازمند استاداني هستند که آنان را کمک کنند.
مسئول امور فرهنگي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نيشابور افزود: اينک در سالروز بهار آزادي، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نيشابور و انجمن ادبيات داستاني با برپايي جشنواره هشتمين جشنواره داستان نو آوري‌هاي قلمي خويش را به جامعه ادبي ميهن اسلامي تقديم مي‌کنند.
وي گفت:نويسندگان مي‌توانند دو اثر خويش را با مشخصات کامل و به صورت تايپ شده تا 20 بهمن 90 به دبيرخانه جشنواره مستقر در امور فرهنگي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نيشابور ارسال دارند.
بيات خاطر نشان کرد:امسال جشنواره همزمان با سالروز پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي در 22بهمن 1390 ساعت 18 در محل تالار اديب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نيشابور برگزار مي‌شود.
مسئول امور فرهنگي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نيشابور يادآور شد:پس از داوري به 10 نفر برگزيده جوايز نفيس و ارزنده‌اي در مراسم اختتاميه تقديم مي‌شود.
وي تصريح کرد:اين جشنواره با حضور رضا اميرخاني داستان‌نويس برجسته کشور برگزار مي‌شود. /ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار