قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه مردم بايد با درك موقعيت حضور در راهپيمايي 22بهمن پاسخي دندان شكن به دشمن بدهند گفت :اين حضور نقش مهمي در بازدارندگي توطئه هاي دشمن دارد .

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، اسد الله بادامچیان، در پایان نشست دبیران حزب موتلفه اسلامی ، با اشاره به ايام الله دهه فجر و با تبريك سي و سومین بهار انقلاب اسلامی اظهار داشت : 22 بهمن و ايام دهه فجر فرصتي براي بازخواني دستاوردهاي انقلاب اسلامي است تا در استمرار انقلاب اسلامي از آنها استفاده شده و تكامل يابند.
بادامچیان تصریح کرد: ‌نيروهاي انقلاب بايد همه توان خود را براي جامعه سازي اسلامی بسيج كنند تا نظام ما به عنوان يك جامعه نمونه اسلامي الگو براي كشورهاي اسلامی باشد كه با بيداري اسلامي در حال خروج از حاكميت طاغوت هستند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: بسط و توسعه مناسبات اسلامي ،‌تحقق عدالت، مبارزه و پيشگيري از فساد ، فقر و تبعيض از مهمترين مولفه هاي جامعه نمونه اسلامی است كه به بركت قيام الهي ملت ايران و رهبري هاي هوشمندانه امام(ره) و رهبر معظم انقلاب طي سه دهه گذشته نصيب جمهوري اسلامي شده است.
بادامچیان با اشاره به توطئه هاي آمريكا و غرب گفت :‌تمام همت دشمن طي سه دهه گذشته اين بوده است كه ما به استانداردهاي يك جامعه اسلامي نرسيم و الگو قرار نگيريم.
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی حضور در جشنهاي دهه فجر و راهپيمايي 22 بهمن را پايبندي به راه امام (ره) و خون شهيدان سر افراز ايران اسلامي دانست و تاکید کرد:‌ ايام الله دهه فجر فرصتي است كه همه دستاوردهاي انقلاب را احصاء كنيم هم به تحليل اين مهم بپردازيم که كجا بوديم ،‌الان كجا هستيم و در آينده به كجا مي خواهيم برسيم .
وي برگزاري اجلاس بيداري اسلامي و جوانان را در تهران يك گام بزرگ براي معرفي انقلاب و الگو جامعه نمونه اسلامي دانست و افزود: ايران امروز تكيه گاه قدرتمندانه مستضعفان جهان است و ما امرو ز افتخار مي كنيم که الهام بخش نهضت هاي رهايي در منطقه و جهان هستيم. امروز اميد نسل جوان كشورهاي اسلامي كه موتور اصلي حركت بيداري اسلامي هستند به ملت ايران و رفتار حاكمان انقلاب اسلامي است .

 

 

 

 

بادامچیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع انتخابات آينده تصریح کرد: ملت ما با روحیه بدري و خيبري، خود را آماده حضور در انتخابات مي كنند، از سويي دشمن تمام تلاش خود را براي كاهش مشاركت مردم در انتخابات بكار گرفته است. مردم بايد با درك چنين موقعيتي در ایام الله دهه فجر با حضور در راهپيمايي 22بهمن پاسخي دندان شكن به دشمن بدهند. اين حضور نقش مهمي در بازدارندگي توطئه هاي دشمن دارد .
رئیس فراکسیون موتلفه اسلامی در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد :‌بزودي فهرست جبهه متحد اصولگرايان پس از بررسي هاي دقيق بيرون خواهد آمد، اميدواريم ما در اين انتخابات يك رقابت اخلاقي رابه منظور افزايش مشاركت سياسي مردم براي هميشه در اين انتخابات و انتخابات های ديگر نهادينه كنيم .
وي ادامه داد :‌حزب موتلفه اسلامي وظيفه خود مي داند از فهرست جبهه متحد اصولگرايي حمايت وآن را ترويج و تبليغ نمايد .
بادامچیان در بخش دیگری از این گفت و گو با اشاره به ورود دولت به موضوع بازار سكه و ارز اظهار داشت: هفته گذشته خواستيم سخنگوي اقتصادی دولت براي اينكه فرصت را از دشمن بگيرد وارد ميدان شود، خوشبختانه آمدند و اكنون بازار يك آرامش نسبي دارد.
وي افزود : ‌دشمن مي خواهد در آستانه انتخابات بازار را ملتهب نگه دارد تا مردم دغدغه معيشت داشته باشند و از مشاركت در اين امر الهي باز بمانند.خوشبختانه اهرم هاي زيادي در دست دولت هست كه مي تواند بازار را آرام نگه دارد، ما اميدواريم دولت ، مجلس و همه مردم دست به دست هم دهند و جلوي التهاب را بگيرند .
قائم مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در ادامه گفت :‌اين التهاب در بازار اروپا و آمريكا و اقتصاد جهاني است. آنها مي خواهند ما را در بحران خود شريك كنند و از آسيبهاي جنبش ضد سرمايه داري خلاصی يابند .
وي با اشاره به اقدام اروپا در تحريم نفت ايران تصریح کرد :‌اظهارات وزير امور خارجه آلمان نشان مي دهد آنها با اين اقدام خود را تحريم كرده اند .
بادامچیان در پایان ورود ماموران آژانس به تهران را يك اقدام بيهوده توصيف كرد و گفت : تا كنون ملت ايران گامهاي بزرگي براي اعتماد سازي برداشته اما غرب همواره بر طبل خصومت ورزي كوبيده است و هيچ يك از اقدامات اعتماد ساز ما را بر نيافته است، نتيجه گزارشات ماموران آژانس جاسوسي و دادن اطلاعات به جوخه ها تروریستی براي اقدامات خرابكارانه بوده است. ما بايد يك روز به اين اهانت و خيانت غرب پاسخ روشن دهيم و آن روز اگر همين امروز نباشد خيلي دير است.

/ع2

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار