نشست هم‌انديشي مديران استاني جشنواره فيلم فجر با حضور محمود زنده نام مدير بخش استاني جشنوراه فيلم فجر در تالار اسوه برگزار شد.

به گزارش

باشگاه خبرنگاران

و به نقل از روابط عمومي سي‌امين جشنواره فيلم فجر، محمود زنده‌نام مدير بخش استان‌هاي جشنواره فيلم فجر با تاكيد بر ايجاد فضایی با حال و هواي جشن و جشنواره در استان‌ها حين برگزاري اين جشنواره اظهار داشت: اين فضا خود به خود باعث طراوت و شادابي فرهنگي مي‌شود. همچنين تقارن اين جشنواره با هفته وحدت نويدبخش جشن پرشوري است.

وي از اجراي ويژه برنامه «سيمرغ سي» به مدت 12 شب از شبكه شما خبر داد وافزود: اين ويژه برنامه در 12 قسمت از ساعت 20 الي 21 از تاريخ 15 بهمن ماه از شبكه شما پخش مي‌شود كه ارتباط مستقيم نيز با استان‌ها برقرار خواهد شد تا اين رويداد به‌طور فراگيرتر و گسترده‌تر انجام شود.

وي با اشاره به اهميت اطلاع رساني در استان‌ها افزود: امسال در حوزه روابط عمومي و اطلاع‌رساني توجه ويژه‌اي به بخش استان‌ها شده است. اين بخش به صورت مستقل و زير نظر روابط عمومي فعاليت مي‌كند و بهتر است هر كدام از استان‌ها يك رابط خبري را به دفتر جشنواره در تهران معرفي كنند.

زنده‌نام از انجام داوري در استان‌ها به صورت جداگانه خبر داد و افزود: داوران فيلم‌ها در استان‌ها با حضور هنرمندان مناطق مختلف انجام مي‌شود و در مراسم اختتاميه از فيلمسازان و عوامل فيلم‌هاي منتخب تقدير خواهد شد.

وي ادامه داد : مراسم افتتاحیه در استان‌های لرستان، فارس و خراسان رضوی ۱۵ بهمن ماه و در استان‌های کرمان، البرز، اصفهان، سیستان و بلوچستان ۱۷ بهمن ماه برگزار می‌شود.

همچنین بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر در استان لرستان ۲۰ بهمن ، استان کرمان ۲۱ بهمن، استان البرز و اصفهان ۲۴ بهمن ،استان فارس ۲۵ بهمن ، استان خراسان رضوی ۲۶ بهمن ، استان قزوین ۲۸ بهمن ، استان سیستان و بلوچستان 29 بهمن و استان خوزستان ۳۰ بهمن، به صورت جداگانه برگزار می‌شود.

در ادامه اين نشست دبيران 9 استان برگزاركننده جشنواره فيلم فجر به ارائه نقطه نظرات خود پيرامون اين رويداد سينمايي پرداختند و برتخصيص اعتبارات مجزا از سوي معاونت سينمايي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي براي برگزاري اين جشنواره در سراسر كشور تاكيد كردند.

سي‌امين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر از 12 بهمن ماه در تهران و از نیمه بهمن در استان‌ها آغاز خواهد شد./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار