محمد حسين جعفري درباره شرايط تيم در بعد از ديدار مقابل استقلال و همچنين بازي هفته 24 اظهار داشت: با وجود اتفاقات ديدار مقابل استقلال،‌ بازيكنان تراكتور از لحاظ روحي- رواني در شرايط ايده‌الي قرار دارند، آماده مصاف با نفت تهران مي‌شويم.

محمدحسين جعفري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: مقابل استقلال تهران عملكرد قابل قبولي را ارائه داديم و بازي با كيفيتي را به نمايش گذاشتيم اما جهت اتفاقات بازي، به نفع تيم تراكتور نبود كه متاسفانه سه اميتاز با ارزش را از دست داديم.

وي ادامه داد: بازيكنان تراكتور از لحاظ جسماني و روحي- رواني آماده مصاف با تيم نفت تهران هستند و مشكلي در تيم وجود ندارد و بازكينان با روحيه‌اي شاد در تمرينات به تمرين مي‌پردازند.

جعفري افزود: هيچ گونه اعترافي نسبت به قضاوت حسن تركي در ديدار مقابل استقلال نداريم و شكايت نيز انجام نخواهيم داد و با آرامشي كه در تيم محاكم است به ديدارهاي بعدي متمركز شده‌ايم.

وي تصريح كرد: بازيكنان پس از يك جلسه ريكاوري تمرينات را از سه شنبه آغاز مي‌كنند و پس از دو روز انجام تمرين در تبريز، پنج شنبه سيزدهم بهمن براي مصاف با تيم نفت عازم تهران مي‌شوند.

مدير عامل تراكتورسازي خاطر نشان كرد: نفت تهران تيم قدرتمند و جواني است كه فركي با توجه به تجربه مربيگري خود موفق شده است كه نفت تهران را به يكي از تيم‌هاي قدرتمند تبديل كند و كسب نتايج مطلوب نيز حاكي از همين موضوع است.

جعفري ادامه داد: تيم نفت در بازي رفت مقابل ما موفق شده است كه در تبريز و مقابل هواداران تراكتور تيم ما را شكست دهد كه از اين رو بازي سختي را خواهيم داشت اما بازيكنان تراكتور به جبران نتيجه بازي رفت و همچنين امتيازات از دست داده تلاش مي كنند و هدفشان نيز كسب سه امتياز ديدار است.

وي افزود: تا پايان ليگ بازي‌هاي متعددي را پيش رو داريم و به طور حتم توانايي كسب امتيازات بسياري را داريم و با باخت مقابل استقلال اتفاق خاصي نيافتاده است و همچنان تيم تراكتور به عنوان يكي از مدعيان اصلي قهرماني محسوب مي‌شود.

مدير عامل تراكتورسازي خاطر نشان كرد: باشگاه تراكتورسازي تصميم به تاسيس مدرسهاي غيرانتفاعي گرفته است دبيرستان تراكتورسازي قصد دارد علاوه بر تدرسي دروس فيزيك، علوم تجربي-رياضي، علوم انساني،‌فوتبال را نيز به صورت علمي آموزش دهد.

وي ادامه داد:‌با تاسيس چنين مدارس و دبيرستان‌هايي مي توانيم به پيشرفت فوتبال در آينده اميدورا باشيم، فوتباليست‌ها از لحاظ فني و سطح آمادگي شرايطي به مراتب مناسب‌تر از وضعيت كنوني خواهند داشت.

جعفري افزود: براي تاسيس دبيرستان غيرانتفاعي مجوز گرفته‌ايم و در سال آينده برنامه‌هاي خودمان را عملي مي‌كنيم و با شروع و آغاز فعاليت دبيرستان هدفمان را پيگيري خواهيم كرد.

مدير عامل تراكتورسازي افزود: براي پيروزي درمقابل نفت تهران ظاهر مي شويم و از آن جايي كه رقابت بين دو تيم بالاي جدولي است و هر دو تيم براي حفظ جايگاه فعلي و صعود به رتبه‌هاي بالاتر نياز به سه امتياز دارند،‌رقابت سنگيني خواهد بود.

جعفري ادامه داد: با توجه به اينكه بازي در تهران برگزار مي‌شود فشار براي كسب سه امتياز براي بازيكنان نفت پيش از ما است چرا كه آنها در خانه بازي مي‌كنند و قصد كسب سه امتياز خانگي را دارند./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار