چندي قبل دنيا پوريونس، بازيكن سابق تيم ملي تكواندو بانوان به دليل اختلاف با سرمربي كره اي تيم ملي و كتك كاري اين مربي در تمرينات از وي به كميته انضباطي فدراسيون شكايت كرد. وي به تازگي در مسابقات قهرماني آزاد كشوري كه حكم مرحله نخست اننتخابي تيم ملي را داشت مقام اول را كسب كرده است.

زيبا دودانگه، مربي و مادر دنيا پوريونس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، در اين رابطه افزود: دنيا پوريونس براي ورود به مسابقات آزاد انتخابي كشور جوانان و بزرگسالان مشكلي نداشته و خوشبختانه ممانعتي براي ورود وي به مسابقات انجام نشد و همه چيز خوب بود.

وي گفت: داوران حاضر در مسابقات آزاد كشوري نشان دادند وجدان كاري را در اولويت فعاليتشان قرار داده اند و از اين نظر مشكلي براي دنيا به وجود نيامد و همه امتيازات وي محسوب شد.

دودانگه تصريح كرد: با مديريت توانمند زهرا سروي به عنوان نايب رئيس فدراسيون دنيا پوريونس در همه رقابت هاي ليگ بانوان و انتخابي ها بدون مشكل حضور يافته است.

وي در مورد آنكه در صورت انتخاب پوريونس در مرحله آخر انتخابي تيم ملي آيا اجازه حضور وي در اردوي تيم ملي زير نظر سرمربي خارجي تيم ملي را مي دهد، گفت: با حضور سروي نايب رئيس فدراسيون اجازه مي دهم دخترم در اردوي تيم ملي حضور يابد و قطعا سروي نظارت بر روند اردوها را خواهد داشت. دنيا پوريونس به فكر حضور در تيم ملي است و براي پوشيدن لباس تيم ملي لحظه شماري مي كند تا بتواند براي كشورش افتخار آفريني كند. از هدف وي حمايت كرده و از نايب رئيس فدراسيون هم همين تقاضا را دارم.

دودانگه در مورد سرمربي كره اي تيم ملي و اختلاف اين مربي با پوريونس، تصريح كرد: به هر حال مربي كه فكر فرا ملي دارد و به فكر كسب نتايج خوب است، نبايد اختلافات فرهنگي را در كارش دخالت دهد، ضمن آنكه در مورد حضور پوريونس در تمرنيات تيم ملي، تذكرات لازم از سوي نايب رئيس فدراسيون هم داده مي شود./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار