رئيس سازمان نظام كاردان‌هاي فني ساختمان استان تهران گفت: كاردان‌هاي كشور بايد در تمامي عرصه‌ ساخت و ساز حضور پيدا كنند تا اين صنعت متجلي شود.


به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، مهدي موذن در دهمين مجمع ساليانه سازمان نظام مهندسي ساختمان استان تهران با بيان اينكه اين سازمان در سال 80 فعاليت‌هاي خود را در عرصه ساختمان آغاز كرده است، گفت:‌ يكي از افتخارات اين سازمان در سال جاري تغيير از كانون به سازمان است كه با همسويي و همگرايي وزارت راه و شهرسازي صورت گرفت.
وي يكي از مشكلات اين سازمان را عدم كسب پروانه اشتغال در طي ده سا ل گذشته دانست و گفت:‌ تاكنون بسياري از اعضاي اين سازمان بعد از پيگيري‌هاي بسيار از طريق وزارت راه و شهرسازي هنوز پروانه اشتغال كسب نكرده‌اند.
موذن در ادامه تصريح كرد:‌ تمامي اعضاي سازمان نظام كاردان‌هاي فني ساختمان استان تهران در چارچوب قانون وظايف و فعاليت‌هاي خود را انجام مي دهند ولي متاسفانه نتوانستند به صورت كارآمد در جامعه و صنعت ساختمان فعاليت داشته باشند.
وي در ادامه خاطر نشان كرد:اين سازمان تاكنون بيش از 100 ساعت با مسئولان وزارت راه و شهرسازي، سازمان نظام مهندسي و بنياد مسكن كشور جلسه داشته اند ولي متاسفانه بسياري از مشكلات اين سازمان هنوز برطرف نشده است./ک
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار