همزمان با دهه مبارک فجر نمایشگاه محصولات و پروژه‌های کارآموزی در مرکز آموزشی خواهران اراک در محل نمایشگاه صنایع دستی استاد واشقانی اراک گشایش یافت.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره کل فنی و حرفه‌ای استان مرکزی، همزمان با دهه مبارک فجر نمایشگاه محصولات و پروژه‌های کارآموزی در مرکزآموزشی خواهران اراک در محل نمایشگاه صنایع دستی استاد واشقانی اراک گشایش یافت.

در این نمایشگاه که به منظور آشنایی اقشار مختلف مردم با فعالیت‌های کارآموزان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران اراک بر پا شده، آثار قلم‌زنی کارآموزان در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفته است.

این نمایشگاه در طول دهه مبارک فجر برای بازدید علاقه‌مندان باز است.

روابط عمومی اداره کل فنی و حرفه‌ای استان مرکزی همچنین از برگزاری دوره آموزشی نظام آموزش مهارت و فناوری در اراک خبر داد.

بر اساس این گزارش دوره آموزشی نظام آموزش مهارت و فناوری با حضور 168 نفر از کارکنان، کارشناسان و مربیان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی در اراک برگزار شد.

در این دوره آموزشی که با هدف آشنایی با راهبردها، سیاست‌ها، عناوین، برنامه‌ها، اهداف و الزامات این نظام آموزشی برگزار شد، مدیرکل امور اداری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور اظهار داشت: نظام جامع آموزش مهارت و فناوری مبتنی بر اصولی از جمله جامعیت و انسجام در سیاستگذاری، برنامه‌ریزی،گسترش نظارت و پشتیبانی، انعطاف و پویایی در حوزه‌های مختلف شغلی و هماهنگی با سیاست‌های کلانٰ سند چشم انداز کشور و... تدارک دیده شده است.

بهرام نجفی‌زاده مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی نیز گفت: نظام آموزش مهارت و فناوری به استناد اصل 138 قانون اساسی و در اجرای ماده 21 قانون برنامه پنجم مورد تصویب قرار گرفته و ابلاغ شده است.

وی اجرای این سند را تحول در ارائه آموزش‌های مهارتی دانست و گفت: با استفاده از فناوری‌های آموزشی و ظرفیت‌های مناسب صلاحیت‌های شغلی با تاکید بر اخلاق حرفه‌ای تا سطح مطلوب در جامعه ارائه می‌شود.

بر اساس این گزارش به کلیه شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی از سوی اداره کل امور اداری سازمان گواهینامه اعطا خواهد شد./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.