رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به موفقيت‌هاي ايران در عرصه‌هاي مختلف و شكست سياست‌هاي آمريكا گفت:‌ مبارزه ايران و آمريكا به مرحله نهايي رسيده است.

به گزارش خبرنگار دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار محمدرضا نقدي در حاشيه همايش تجليل از پيشكسوتان، خيرين و بسيجيان نمونه قشر اصناف با تبريك ايام‌الله دهه فجر و ميلاد پيامبر اكرم (ص) اظهار داشت: هر كه انقلاب را مي‌شناسد با اين واقعيت آشناست كه اصناف و بازار نقش محوري در انقلاب اسلامي داشته و دوشادوش روحانيت در مقابل طاغوت مبارزه كردند.

وي با اشاره به اعتصاب 13 ماهه بازار قم و اعتصاب 5 ماهه بازار تهران براي مبارزه با رژيم ستم‌شاهي خاطرنشان كرد: با نگاه به تاريخ انقلاب نام 15 خرداد را در كنار بازار مي‌بينيم يعني جايي كه حماسه بزرگ حضور مردم دراعتراض به دستگيري امام در سال 1342 اتفاق افتاد.

سردار نقدي تصريح كرد: ما امروز صاحب انقلابي هستيم كه پس از 33 سال حتي يك كلمه و بلكه يك حرف نيز از شعار‌هاي اساسي خود عقب ننشسته است.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينكه هر جمله از صحيفه نور را بنگريم حرف روز است افزود: امروز شعارهاي انقلاب و شعارهاي فجر سال 1357 هنوز هم شعار ماست.

سردار نقدي گفت:‌ همه ابرقدرتها طي 33 سال باتمام قدرت و تمامي جبهه گرد هم جمع شدند و در مقابل انقلاب ما ايستادند اما ما توانستيم همه ارزش‌هاي خود را حفظ كنيم و كدام ملت ا ست كه چنين افتخاري داشته باشد.

وي با مقايسه ايران سال 57 و ايران امسال گفت:‌ درعلم،‌فناوري، اقتصاد،‌قدرت نظامي،‌ قدرت سياسي و نفوذ بين‌المللي پيشرفتهاي بسيار داشته‌ايم كه قابل مقايسه با دوران پيش از انقلاب نيست.

سردار نقدي همچنين آمريكاي سالهاي 1979 ميلادي و 2012 ميلادي را با هم مقايسه كرد و اظهار داشت: آمريكا ماه‌هاست كه به علت اعتراض‌هاي مردم به فقر و گرسنگي روي آرامش را نديده است. اين كشور در حال سقوط است و به عكس آن ايران در حال صعود.

وي با اشاره به استفاده آمريكا از ابزاري مانند صدام،‌منافقين،‌كوموله و دموكرات و فتنه‌گران عليه نظام اسلامي تصريح كرد: اكنون مبارزه ايران و آمريكا به مرحله نهايي خود رسيده است.

سردار نقدي در ادامه با اشاره به بحث تحريم‌ها عنوان كرد:‌ موضوع تحريم يك موضوع بروكراتيك است و اينگونه تحريم‌ها شكست خورده هستند چرا كه انقلابي با اين عظمت تسليم يك بروكراسي اداري نمي‌شود.

وي با تاكيد بر كاهش واردات گفت: اين حد واردات در شأن مردم انقلابي ما نيست.

سردار نقدي در ادامه افزود: مشكل اصلي ما بيكاري است و اگر واردات كمتر شود اين مشكل حل خواهد شد.

وي تحريم‌ را بهترين فرصت براي پيشرفت ايران دانست و خاطرنشان كرد:‌ همانگونه كه امام فرمودند انقلاب اسلامي ما مقدمه انقلاب جهاني به پرچم‌داري امام زمان (عج) است.

سردار نقدي در پايان سخنان خود با اشاره به انتخابات آتي تاكيد كرد:‌ ملت ما در روز دوازدهم اسفند سيلي محكمي به گوش آمريكا و اروپا خواهند زد.
همچنين در اين مراسم از پيشکسوتان، خيرين و بسيجيان نمونه اصناف کشور در تالار سياره تهران تجليل به عمل آمد.

در اين مراسم، سردار نقدي‌ رئيس سازمان بسيج مستضعفين، مفتح معاون وزير صنعت، معدن و تجارت و نوده فراهاني رئيس شوراي اصناف کشور حضور داشتند.

/ع2

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار