دبير هيئت اتومبيل راني و موتور سواري قم گفت: پيست موتور كراس ورزشگاه يادگار امام به احتمال زياد تا پايان دي ماه آماده بهره برداري مي شود و تاكنون 90 درصد كارها و اقدامات راه اندازي آن انجام شده است.

سيدمهدي صالحي با اعلام اين مطلب در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: با احداث اين پيست از اين پس بانوان مي توانند به راحتي به تمرين بپردازند به خصوص در رشته موتوركراس كه به هر حال بانوان نسبت به آقايان از آزادي كمتري در اين رشته به دليل محدوديت ها برخوردارند.

وي افزود: آقايان در هر شرايط كه پيست ها داشته باشند مي تواند تمرني كنند و از اين جهت مشكلي نيز پيش نمي آيد.

صالحي تصريح كرد: ورزش بانوان با توجه به اسلامي بودن كشورمان و اهميت توجه ويژه به حفظ ارزش ها و همچنين ايجاد زمينه حضور پررنگ بانوان در عرصه هاي ورزشي بايد پيش از پيش مورد توجه قرار گيرد.

خوشبختانه در عرصه هاي ملي و بين المللي شاهد حضور موفق بانوان كشورمان هستيم كه با حفظ حجاب اسلامي مقتدرانه در عرصه هاي مسابقات حضور مي يابند و بدون مشكلي به رقابت مي پردازند.

حضور بانوان با حجاب اسلامي نه تنها آسايش بانوان را به همراه دارد بلكه باعث سرافرازي ايران در عرصه ورزش بين المللي و جهاني مي شود.

دبير هيئت اتومبيل راني و موتورسواري قم سايبان اينكه احداث پيست موتور كراس يادگار امام نيز مي تواند گامي مؤثر براي پيشرفت بانوان در اين رشته باشد، اظهار داشت: اين پيست در داخل مجموعه يادگار امام واقع شده است و با توجه به سرپوشيده بودن آن با پيست هاي ديگر متمايز است.

صالحي در خصوص زمان احداث و راه اندازي پيست كراس يادگار امام اذعان داشت: مراحل احداث پيست از دو ماه پيش آغاز شده است و در حال حاضر ماشين آلات شهرداري در حال تكميل مراحل راه اندازي آن هستند اما زمان دقيق بهره برداري از آن منوط به اتمام كامل كارهاي عمراني پيست مي باشد.

دبير هيئت اتومبيل راني و موتورسواري قم در اعلام وضعيت و برنامه هاي پيش رو هيئت تهران نيز افزود: در حال حاضر مسئولان هيئت سعي دارند تا مسابقاتي را براي گراميداشت دهه فجر برنامه ريزي كنند كه قرار است مسابقاتي همچون رالي داخلي شهري، موتوركراس و موتور ريس را داشته باشيم.

وي گفت: هم اكنون براي برگزاري اين مسابقات در حال رايزني هستيم و بايد با فرمانداري، نيروي انتظامي، مسئولان اداره كل ورزش و جوانان استان و ساير مسئولين ارشد استان هماهنگي هاي لازم را انجام مسئولين ارشد استان هماهنگي هاي لازم را انجام دهيم و پس از انجام هماهنگي ها اين مسابقات با شكوه هر چه تمام برگزار خواهد شد./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار