در حالي كه چهار از دربي سرخابي ها گذشته و همه منتظر معرفي متخلفان اين بازي هستند كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در تازه ترین احكام خود باشگاه پرسپولیس و نیز ' كیانوش رحمتی' و ' میلاد میداووی' از استقلال را به دليل تخلف در ديدارهاي گذشته جریمه نقدی كرد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران ،به موجب این احكام ، باشگاه پرسپولیس به دلیل تخلف تماشاگران در دیدار این تیم با مس سرچشمه در روز 30 دی در تهران و با توجه به تكرار این تخلف به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محكوم شد.

كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همچنین اعلام كرد : در دیدار فجر شهید سپاسی و استقلال در تاریخ 29 دی در شیراز ، 'كیانوش رحمتی' و ' میلاد میداوودی ' مرتكب تخلفاتی شدند.

بر همین اساس كمیته انضباطی 'كیانوش رحمتی' را به دلیل ارتكاب به عمل غیرورزشی به توبیخ و درج در پرونده و 'میلاد میداوودی' را هم به دلیل ارتكاب به عمل غیرورزشی به توبیخ و درج در پرونده و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محكوم كرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، تیم مس سرچشمه در بازی روز پنجم بهمن مقابل راه آهن شهر ری هفت بازیكن اخطاری داشت كه بر اساس بندهای آیین نامه انضباطی این تیم به مبلغ 30 میلیون ریال جریمه نقدی محكوم شد.

همچنین بر اساس گزارش ناظر داوری و نماینده فدراسیون فوتبال در دیدار تیم های شهرداری و تراكتورسازی تبریز در تاریخ 5 بهمن ، دو تیم به دلیل تاخیر پنج دقیقه ای در ورود به زمین در نیمه اول هر كدام 15 میلیون ریال جریمه شدند.

بنا به گزارش كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ، در دیدار تیم های شاهین بوشهر و فولادخوزستان ، تماشاگران این تیم تخلفاتی مرتكب شدند كه باتوجه به متعهد شدن باشگاه بوشهر كمیته انضباطی تمامی اقدامات تماشاگران این تیم را زیر نظر دارد و در صورت تكرار تخلف، برگزاری دیدارهای بدون تماشاگر برای باشگاه شاهین در دستور كار قرارخواهد گرفت.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار