مسئول کانون های فرهنگی هنری تخصصی مساجد کشور با اشاره به این مطلب که مساجد سازمان های غیر رسمی انقلاب اسلامی هستند، افزود: همه اقشار و همه گروه ها در زمان انقلاب در مساجد حضور داشتند و نقاط عطف شکل گیری انقلاب در ایام مذهبی مانند ماه محرم، ماه مبارک رمضان و نیز نیمه شعبان بود.


 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران علی ملا نوری مشاور فرهنگی دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی کشور در همایش آموزشی مدیران کانون های فرهنگی هنری خراسان رضوی اظهار داشت: همه ما در مسیر عظیمی گام برداشته ایم و باید رسالت خود را به درستی انجام دهیم.
ملانوری با اشاره به نکاتی مؤثر در شکل گیری انقلاب، ادامه داد: پایه گزاری انقلاب بر مبنای ایدئولوژی، وجود رهبری مسلط بر امور جامعه همانند مقام معظم رهبری که نقش اصلی در انقلاب را دارند و نیز وجود سازمان انقلابی که در آن انقلابیون برای تنظیم و حرکت در انقلاب کنار یکدیگر قرار می گیرند، صورت می گیرد.

مسئول کانونهای فرهنگی هنری تخصصی مساجدکشور، با توجه به فرمایشات امام راحل انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه همه امور جامعه باید در در مسجد اداره شود، بیان کرد: نقش مساجد باید همیشه پررنگ باشد ما انقلاب کردیم برای اینکه مساجد را اداره کنیم.
وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در اجلاس سراسری نماز، تصریح کرد: مقام معظم رهبری بیش از آنکه به نماز معطوف باشند به مسجد و اداره کردن مسجد معطوف بودند که این نشان دهنده اهمیت مسجد و توجه به مسجد است.

ملا نوری اذعان داشت: مسجد باید محل رفت و آمد جوانان و نوجوانان و تمام اقشار جامعه و رسیدگی به تمام امور جامعه از جمله، اقتصاد، فرهنگ، علم شود و نیز نباید مسیر و فعالیت های علمی و فرهنگی کانون از مسجد جدا شود کانون ها برای احیای نقش مسجد تأسیس می شوند و نیز کانون عمارت فرهنگی مسجد و رسالت اصلی مدیران کانون ها در حفظ احیای این نقش است /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.