ویژه برنامه سی امین جشنواره بین المللی تئاتر فجر برای پخش از 6 سیمای انگلیسی،فرانسوی، بوسنیایی، آذری و اردو، شبکه جهانی سحر در 120 دقیقه به زبان فارسی تهیه و تولید می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پایگاه رسمی اطلاع رسانی سی امین جشنواره بین المللی تئاتر فجر؛ شبکه جهانی سحر همزمان با جشنواره سی ام تئاتر فجر ویژه برنامه این رویداد را تولید و پس از دوبله و بازسازی از سیماهای فرانسوی، اردو، کردی، آذری، انگلیسی و بوسنیایی پخش خواهد کرد.
بخش هاي مختلف سی امین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از جمله «فجر استاني»، «راديو تئاتر»، «نمايشنامه خواني»، «کارگاه هاي آموزشي» و «اجراهاي نمايش هاي آييني» در این برنامه مورد بررسی قرار می گیرد و در قالب تصویر، مصاحبه با بازیگران و عوامل نمایش ها و مصاحبه با تماشاگران به آنها پرداخته می شود.
محسن رخ دوست و علیرضا مهدوی تهیه کننده و کارگردان ویژه برنامه سی امین جشنواره بین المللی تئاتر فجر هستند و تدوین این مجموعه بر عهده سید محسن موسوی و تصویربرداری آن را سید سعید شاهچراغ بر عهده دارد.
همچنین خبرنگاران 6 سیمای شبکه سحر نیز به صورت مستمر در طول برگزاری سی امین جشنواره تئاتر فجر به تهیه گزارش از بخش های مختلف جشنواره پرداخته اند که از بخش های خبری6 سیمای شبکه سحر در حال پخش است.
یادآوری می شود سی‌امین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری رحمت امینی در مجموعه تئاتر شهر، تالار وحدت، تماشاخانه ایرانشهر خانه هنرمندان، تماشاخانه سنگلج، تئاتر مولوی، تالار حافظ، تماشاخانه مهر حوزه هنری و خانه نمایش تا 22 بهمن ماه ادامه دارد./ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار