رييس کلانتري 117 جواديه گفت: ماموران گشت کلانتري موفق شدند در راستاي اجراي طرح امنيت محله محور مرد جواني که خود را مامور معرفي و ار شهروندان جنوب تهران اخاذي مي کرد را دستگير کنند.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ اميرحسين رضايي رييس کلانتري 117 جواديه گفت: در راستاي اجراي طرح امنيت محله محور در جنوب تهران شب گذشته ماموران کلانتري هنگام گشت زني در حوالي ميدان راه آهن، يک فقره نزاع را مشاهده و به منظور بررسي موضوع به صحنه نزديک شدند.

سرهنگ رضايي ادامه داد ماموران پس از اينکه بر صحنه حاضر شدند در همين حين زن جواني به نزد ماموران نزديک شد و گفت:من با همسرم اختلاف دارم چند لحظه قبل بين من و شوهرم مشاجره لفظي در گرفت در همين هنگام فردي که خود را مامور معرفي کرد به ما نزديک شد و به عنوان کمک قصد اخاذي از ما را داشت که با داد و فرياد من از صحنه متواري شد.

اين مقام مسول اضافه کرد به دنبال اظهارت شاکي ماموران به سرعت از طريق مرکز پيام اقدام به اجراي طرح مهار در سطح محدوده کردند و دقايقي بعد موفق شدند متهم را در حاليکه خود را بين چند خودرو پارک شده پنهان کرده بود، شناسايي و دستگير کنند.

رييس کلانتري 117 جواديه در پايان خاطر نشان کرد: نامبرده پس از دستگيري و اعتراف به جرم خود براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي ارجاع شد./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.