سردبير مجله سلام بچه‌ها گفت: نمايشگاه تخصصي كتاب كودك و نوجوان سبب سوق دادن به کتاب و کتابخوانی می‌شود.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران،‌ به نقل از ستاد خبري نمايشگاه‌هاي كتاب استان قم، محمود پوروهاب اظهار داشت: هرساله كانون پرورش فكري كودك و نوجوان در تهران جشنواره كتاب كودك و نوجوان را برگزار مي‌كند و كار ارشاد قم در برپايي نمايشگاه تخصصي كتاب كودك و نوجوان ستودني است.

وي با بيان اينكه ناشران بزرگي چون محراب قلم، بوستان كتاب، مدرسه و قدياني در حوزه كودك و نوجوان فعاليت مي‌كنند، گفت: كتاب‌هاي كودك و نوجوان بيشترين آمار فروش را به خود اختصاص داده است و اين حاكي از رغبت كودكان و والدين آنها به كتاب است.

سردبير مجله سلام بچه‌ها تصريح كرد: بايد سعي شود كتاب‌هاي خوب و كاملا كارشناسي شده انتخاب و در نمايشگاه تخصصي كتاب كودك و نوجوان عرضه شود.

وي ادامه داد: اين نمايشگاه فرصت خوبي براي گردهم آمدن ناشران حوزه كودك و نوجوان و آشنايي والدين كودكان با آنهاست تا كتاب‌هاي خوب را از ناشران برجسته و خوب خريداري كنند.

پوروهاب در ادامه به ويژگي كتاب خوب اشاره كرد و بيان داشت: يك كتاب خوب بايد از نظر محتوا غني بوده و از نظر صفحه‌آرايي و تصويرگري شكيل باشد ضمن آنكه بايد نگاه تازه‌اي به كودك و نوجوان داشته باشد.

وي ابراز كرد: اين نمايشگاه مي‌تواند كمك بزرگي به تشويق كودكان و نوجوانان و اولياي آنها به كتابخواني داشته باشد.

سردبير مجله سلام بچه‌ها عنوان كرد: در كنار اين نمايشگاه بايد از نويسندگان، شاعران و تصويرگران حوزه كودك و نوجوان دعوت شده و جلسات مختلفي با حضور اوليا و مربيان كودك و نوجوان ترتيب داده شود.

ماهنامه سلام بچه‌ها از سال 68 و در 84 صفحه زير نظر دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم با موضوعات متنوع براي گروه سني جوان منتشر مي‌شود و تاكنون 270 شماره آن به چاپ رسيده است./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.