دبير شوراياري محله نيروي هوايي گفت: براي نخستين بار جلسات مشاوره حقوقي در زمينه‌هاي مختلف با حضور وکيل پايه يک دادگستري در سراي محله نيروي هوايي برگزار مي شود.

حسن دروديان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: به منظور افزايش دانش حقوقي شهروندان و براي نخستين بار جلسات مشاوره حقوقي در زمينه‌هاي مختلف با حضور وکيل پايه يک دادگستري در سراي محله نيروي هوايي برگزار مي‌شود.
به گفته وي علاقه‌مندان با ثبت نام و تعيين و قت قبلي مي‌توانند در زمينه‌هاي مختلف از جمله بررسي مباني حقوق خصوصي، قراردادها، حقوق خانواده ، آپارتمان‌ها، جزا و جرم‌شناسي و حقوق کاربردي اطلاعات کسب کرده و از راهکارهاي ارائه شده توسط وکيل مجرب بهره‌مند شوند.
*لزوم ساماندهي دستفروشان محله دهقان
باقري، دبيرشوراياري محله دهقان گفت: تجمع دستفروشان در خيابان دهقان علاوه بر سد معبر و مزاحمت براي شهروندان باعث اغتشاشات بصري شده است.
به گفته وي کسبه محل اجناس قديمي و بنجل خود در اختيار دستفروشان قرار مي‌دهند از اين رو بايد برخورد جدي با متخلفان صورت گيرد.
دبير شوراياري محله دهقان تصريح کرد: طي جلسات برگزار شده با شهرداري ناحيه دو، هماهنگي براي رفع سد معبر با استقرار نيروهاي راهور و اکيپ ساماندهي در ابتدا و انتهاي اين خيابان صورت گرفت.
وي خاطر نشان کرد:‌کفپوش پارک فلکه دوم نياز به بازسازي داشته تا کودکان در محل بازي دچار آسيب‌جسماني نشوند.
*برگزاري جشنواره شعر و موسيقي فرزندان انقلاب
ميرابوطالبي، دبير شوراياري محله شورا از برنامه‌هاي دهه فجر در اين محله خبرداد و گفت: به مناسبت گراميداشت سالگرد پيروزي انقلاب جشنواره شعر و موسيقي فرزندان انقلاب با حضور گروه‌هاي موسيقي و شاعران برگزيده جشنواره شمسه در سالن مجتمع فرهنگي کوثر برگزار شد.
وي افزود: در اين جشنواره، گروه موسيقي مسجد ليلة‌القدر با حضور بيش از 50 نفر از کودکان و نوجوانان منطقه، گروه موسيقي ترنج متشکل از بانوان بازنشسته آموزش و پرورش منطقه، گروه موسيقي سنتي و کلاسيک با اجراي خود پيروزي حماسي انقلاب اسلامي ايران را در سال 57 در اذهان شهروندان منطقه زنده نگه داشتند.
دبير شوراياري محله شورا خاطر نشان کرد: مسابقه خاطره نويسي با موضوع انقلاب نيز در ايام پيروزي انقلاب برگزار مي‌شود در اين مسابقه شهروندان تا 22 بهمن دارند خاطرات خود را به دفتر شوراياري محله ارائه دهند.
*آسفالت غيراصولي در محله شهيد اسدي
حسن کاهه، دبير شوراياري محله شهيد اسدي گفت:‌ آسفالت ريزي در اين محله غيراصولي بوده و موجب بروز مشکلاتي در محله و ايجاد نارضايتي شهروندان شده است.
به گفته وي مشکل ترميم و بازسازي آسفالت، مسئله‌اي جدي در محله شهيد اسدي و مدتهاست شوراياران و شهرداري اين موضوع را پيگيري مي‌کنند.
کاهه تصريح کرد:‌مشکل اصلي اين است که مسئولان آسفالت روي آسفالت ريخته و به زيرسازي خيابان توجهي ندارند.
*ساخت تابلوهاي ديجيتالي در خانه کارآفريني محله حافظيه
حسني، دبير شوراياري محله حافظيه گفت:‌ جوانان در خانه کارآفريني محله حافظيه علاوه بر گذراندن دوره‌هاي آموزشي، به ساخت تابلو‌هاي ديجيتال نيز مي‌پردازند.
وي افزود: خانه کارآفريني امکاناتي را براي جوانان فراهم کرده است که علاوه بر آموختن کارهاي فني مي‌توانند با آموخته‌هاي خود به درآمدزايي و اشتغالزايي نيز بپردازند.
وي ادامه داد: ما درسراي محله حافظيه آمادگي همکاري با مهندسان رشته‌هاي فني و همچنين کساني که دررشته‌هاي عمران و معماري تحصيل کرده‌اند داريم./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار