مجمع عمومی فوق‌العاده بیمه ملت با حضور بیش از 99 درصد صاحبان سهام در روز چهارشنبه مورخ 19/11/1390 برگزار شد

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، مجمع عمومی فوق‌العاده بیمه ملت با حضور بیش از 99 درصد صاحبان سهام در روز چهارشنبه مورخ 19/11/1390 برگزار شد.

آقایان سعید موحدی نماینده شركت گروه بهمن به‌عنوان رییس مجمع، مجید سوری و سیدحسن میرمحمد به نمایندگی از گروه سایپا و شركت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی كشوری به‌عنوان ناظرین جلسه و نظرعلی صلاحی‌نژاد، معاون مالی- اداری بیمه ملت به سمت دبیر جلسه انتخاب شدند. این گزارش می‌افزاید: پس از قرائت و استماع گزارش هیات‌مدیره و بازرس و حسابرس قانونی شركت در خصوص افزایش سرمایه و نیز گزارش توجیهی هیات‌مدیره در ارتباط با افزایش سرمایه مورد نیاز شركت كه براساس تجزیه و تحلیل فنی، مالی و اقتصادی تهیه گردیده بود، حاضران در مجمع با ازدیاد سرمایه شركت از مبلغ 1.200.000.000.000 ریال تا مبلغ 1.500.000.000.000 ریال از طریق صدور سهام با نام جدید و به مبلغ اسمی سهام موافقت كردند.
صورتجلسه عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده شركت بیمه ملت نیز با هدف تعیین اعضای جدید هیات‌مدیره تشكیل شد و در آن اعضای هیات‌مدیره برای مدت دو سال انتخاب شدند. اعضای هیات‌مدیره بیمه ملت عبارتند از: شركت گروه بهمن (سهامی عام)، شركت سرمایه‌گذاری صبا تامین (سهامی عام)، شركت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی كشوری (سهامی عام)، شركت بازرگانی سایپا یدك (سهامی خاص) و شركت مدبر كشت توس (سهامی خاص)./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار