"باران در آفتاب" عنوان تله فيلمي به تهيه كنندگي، كارگرداني و نويسندگي فرشاد فرشته حكمت است كه با نگاهي به مضامين اشعار ديوان شمس تبريزي تهيه و توليد شد.

"فرشاد فرشته حكمت" كارگردان و نويسنده اين فيلم به خبرنگار بخش تلويزيوني باشگاه خبرنگاران گفت: محتواي اين فيلم برگرفته از تفسير امروزي صور خيال مولانا جلال الدين (شمس تبريزي) است كه در قالب فضا و داستان معاصر ساخته شد.
وي افزود: "باران در آفتاب" تجلي صور خيال مولانا را در روياها و ذهنيت شخصيت هاي اصلي اين فيلم كه يك فيلمنامه نويس و آهنگساز هستند دنبال مي‌كند.
اين كارگردان و تهيه كننده اظهار داشت: اين فيلم 90 دقيقه اي براساس ساختار داستان گونه و مبتني بر نگاه تجربي ساخته شد كه بخشي از لوكيشن هاي آن در قونيه تركيه بخشي ديگر در شمال ايران و جنگل هاي گرگان وگلستان مقابل دوربين مسعود امامي قرارگرفت.
"فرشته حكمت" تصريح كرد: "باران در آفتاب" داستان زن و شوهري را روايت مي‌كند كه عضو هيئت داوري جشنواره فيلم هستند اما در اثر اختلافات خود درصدد جدا شدن هستند اما آشنايي اين دو با انديشه هاي مولانا باعث مي‌شود به خودشناسي دوباره برسند و بازنگري تازه اي نسبت به زندگي بيابند.
كارگردان و نويسنده "آفتاب در باران" با بيان اينكه اين فيلم به سفارش سيما فيلم تهيه و توليد شده است، خاطرنشان كرد: محمدرضا رهبري، شهرزاد كمال زاده و جمعي از بازيگران بومي استان گلستان در اين فيلم به نقش آفريني پرداختند و مهران احمدي به عنوان دستيار اول كارگرداني و برنامه ريزي علي اكبر رئوفيان مديريت توليد، رضا بهارانگيز تدوين، عليرضا نكولعل صدابرداري، رضا نريمي زاده صداگذاري و ميكس و حميد سعيدي نيز آهنگسازي اين پروژه را برعهده داشتند./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار