نام شغل براي بازيگري در سينماي كشور به دليل شرايط نامطلوب اقتصادي حاضر ديگر معنايي ندارد.

فريده سپاه منصور بازيگر سينما و تلويزيون، به

خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران

، گفت: بزرگان سينماي ايران كه دوران طولاني را در سينما به نقش آفريني پرداخته اند، با حضور در آثار ماندگار در پيكره اين صنعت، جايگاه خود را در آلبوم افتخارات سينماي ايران پيدا كرده اند.

وي افزود: سينماي ايران از مهره هاي ارزشي زيادي برخوردار است كه هنوز هم به دليل عشق و علاقه اي كه به صنعت سينماي كشور دارند، با بي مهري هاي فراوان به عنوان قله هاي رفيع بازهم در كنار اين صنعت حضور دارند.

اين بازيگر سينما و تلويزيون، تصريح كرد: سينما از ساختاري فرهنگي و ارزشي برخوردار است و بزرگان اين صنعت با بهره مندي از كارنامه اي قابل قبول و درخشان، توجه به ابعاد اقتصادي را در اولويت آخر ساختار كاري خود قرار داده اند.

سپاه منصور اضافه كرد: سينماي ايران زماني مي تواند به مرحله رشد و تعالي دست پيدا كند كه سكانداران اين صنعت حمايت از مهره هاي ارزشي سينما را در راس برنامه هاي خود قرار دهند.

اين بازيگر سينما و تلويزيون، ادامه داد: سياست هاي حمايتي سكانداران سينماي كشور از بزرگان و پيشكسوتان اين صنعت در سال هاي قبل، ساختاري متزلزل داشته است.

سپاه منصور ابراز داشت: من به عنوان يكي از اعضاء مجموعه بازيگري در عرصه فيلمسازي كشور و فردي از اهالي سينما به دليل مشغله هاي كاري در حوزه نقش آفريني در حوزه تئاتر و به لحاظ مشكلات جسمي، از اين صنعت فاصله گرفته ام.

اين بازيگر سينما و تلويزيون، اظهار داشت: مشغول بازي در تئاتر "مشروطه بانو" به كارگرداني حسين كياني بودم؛ زيرا تئاتر منزل اول ما است و همه بزرگان سينماي ايران تربيت شده اين حوزه هستند.

سپاه منصور افزود: در اين دوره با توجه به شرايط نامطلوب اقتصادي اين صنعت ديگر نمي توان نام شغل را براي بازيگري در سينما انتخاب كرد.

اين بازيگر سينما و تلويزيون، خاطرنشان كرد: در كنار اقتصاد نه چندان خوب بازيگران در كنار ديگر اهالي سينماي كشور، تاسيس كلينيك تخصصي درمان هنرمندان سياستي مثبت به حساب مي آيد./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.