سردار كاظميني با اشاره به اينكه ماموريت سپاه ايجا فضاي امن در انتخابات است، گفت: سپاه در هيچ عرصه انتخاباتي از جناح يا حزبي حمايت نكرده و نخواهد كرد مردم ما با بصيرت‌شان سرنوشت خودرا رقم خوهند زد.

سردار محسن كاظميني فرمانده سپاه محمد رسول‌الله در گفتگو با خبرنگار دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران با اشاره به نزديك شدن انتخابات مجلس نهم از ماموريت سپاه در اين روزها خبر داد و گفت:‌ماموريت سپاه در انتخابات ايجاد فضاي امن و عاري از هرگونه تنش و برگزاري انتخاباتي سالم است.

وي تصريح كرد: پاسداران مانند ديگر آحاد و مردم در روز 12 اسفندماه پاي صندوق‌هاي راي حاضر خواهند شد و قطعا اتحاد مردم پاسخي محكم براي استكبار خواهد بود و حماسه‌اي ديگر خواهند آفريد.

فرمانده سپاه محمد‌رسول‌الله (ص) افزود: انتخابات مجلس نهم از شرايطي خاص برخوردار است و اميدواريم ملت ايران با حضور شكوهمندانه خود حماسه بزرگ ديگري را خلق كنند.

كاظميني در خاتمه با اشاره به حضور احزاب گوناگون در انتخابات مجلس نهم خاطرنشان كرد:‌سپاه هرگز از هيچ حزب و جناحي حمايت نكرده و نخواهد كرد و ما اعتقاد داريم مردم دانش و بصيرت كافي در عرصه سياست دارند و خودشان مي توانند تصميمي مناسب براي انتخاب نماينده اصلح داشته باشند./ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار