دیدار تیم های صبای قم با پرسپولیس از هفته بیست و ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های ایران با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، هفته بیست و ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور امروز چهارشنبه 26 بهمن با برگزاری دیدار تیم های فوتبال صبای قم با تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام شهر قم پیگیری شد که دو تیم در پایان با نتیجه تساوی 2 بر 2 به کار خود پایان دادند.

رضا عنایتی در دقیقه 20 از روی نقطه پنالتی تیم میزبان را پیش انداخت و علی کریمی هم در دقیقه 32 از روی نقطه پنالتی، بازی را به تساوی کشید، در نيمه دوم نيز در دقيقه 65 رضا عنايتي گل دوم را به ثمر رساند كه بازي تا دقايق پاياني با نتيجه 2 بر يك ادامه داشت كه در دقيقه 89 علي كريمي با به ثمر رساندن گل تساوي پرسپوليس را از شكست نجات داد.

گفتنی است، در این دیدار علیرضا نورمحمدی، مامادو تال، حسين بادامكي و معمارزاده از پرسپولیس و اکبر صادقی و مجید حیدری از صبای قم به دلیل انجام خطا کارت زرد از داور دریافت کردند كه در نيمه دوم حيدري با دريافت كارت زرد دوم از بازي اخراج شد.

شايان ذكر است، سعید مظفری زاده داور این بازی با گرفتن چهار ضربه پنالتی و عملكرد بسيار خوب، نقش تاثیرگذاری در این بازی داشت./مح


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار