رئيس انجمن ورزشهاي هوايي گفت: برگزاري رقابت هاي دهه فجر و استقبال مردم يك گام بزرگ انجمن را براي تحقق برنامه هاي مربوط به بعد همگاني اين رشته نزديك كرده و مردم توانستند پروازهاي كوتاه را در شرايط استاندارد تجربه كنند.

 

احم سليم آبادي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: رقابت هاي دهه فجر با همكاري سازمان ورزش شهرداري تهران در بوستان ولايت در دو بخش پاراموتور و هدف زني پراگلايدر برگزار شد و همه چيز طبق روال و با توجه به برنامه ريزي پيش رفته و ما توانستيم به نتايج خوبي دست يابيم.

وي گفت: با توجه به فضايي كه داشتيم تپه اي مصنوعي آماده شده و نقطه اي هم براي هدف زني معلوم شد و مردم هم استقبال خوبي از آن كرده و چيزي بالغ بر هشتاد نفر در اين مسابقات كه به مناسبت دهه فجر برگزار مي شد شركت كردند.

سليم آبادي تصريح كرد: برگزاري اين رقابت ها كه با استقبال شايان و قابل توجهي همراه بود يك گام بزرگ انجمن را براي تحقق برنامه هاي مربوط به بعد همگاني اين رشته نزديك كرده و مردم توانستند براي نخستين بار پروازهاي كوتاه را در شرايط استاندارد تجربه كنند.

وي خاطرنشان كرد: قطعا با حمايت بيشتر و بهتر سازمان ها و نهادها مي توانيم موفق حركت كرده و در جهت معرفي بيشتر اين رشته و جذب ورزشكاران با استعداد و حرفه اي قدم هاي موثرتري برداريم./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار