گرامیداشت چهلمین روز شهادت دانشمند شهید مصطفی احمدی روشن و یادمان شهدای علمی در مسجد صاحب الزمان اهواز برگزار شد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران , در این همایش که جمع زیادی از مردم ولایت مدار اهواز شرکت داشتند سید محسن شفیعی رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان خوزستان گفت : کشتن دانشمندان هسته ای ذره ای ملت ایران را از اهداف بلند خود عقب نمی کشاند و با کشتن و ترور دانشمندان  هسته ای ، مردم ایران بیدارتر خواهند شد .

 وی ادامه داد : کشتن و ترور دانشمند هسته ای کجای دنیا اتفاق افتاده  که اینطور دولت امریکا و غربیها به چنین کار کثیف و پلیدی دست بزنند و با این روندشان امروز جنگ احزاب جدیدی به راه انداخته اند.

 شفیعی گفت :  انرژی هسته ای و نیروگاههایی که امریکا و غربیها نسبت به راه اندازی آنها در کشور ایران  جبهه می گیرند  قبل از پیروزی انقلاب اسلامی قرارداد آنها را در 4 استان خوزستان ، بوشهر ، اصفهان و تهران بسته بودند اما حالا که ما قصد راه اندازی این نیروگاهها را داریم ممانعت می کنند و اجازه نمی دهند .

 رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای خوزستان گفت : اگر بنا بود به حرف غربیها در این خصوص گوش دهیم که از همان اول انقلاب و قبل از ان به آنها گوش می دادیم این همان زورگویی های دیروز است که ملت  فهیم ایران آگاهانه نسبت به آنها عکس العمل نشان می دهند ./س

 

 

 

 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.