رییس كل دادگستری سیستان و بلوچستان با اشاره به تشكیل شعبات ویژه در حوزه های قضائی استان برای رسیدگی به جرایم انتخاباتی ویژه مجلس نهم گفت: این استان كمترین جرم انتخاباتی را داشته و در این رابطه تاكنون گزارشی به حوزه های قضایی نرسیده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در جمع اعضای شورای تامین شهرستان چابهار افزود: سیستان و بلوچستان بیشترین مشاركت را در انتخابات دوره های گذشته داشته است، این استان به لحاظ امنیت در بهترین وضعیت خود قرار دارد و همه پیش بینیهای لازم برای حضور حداكثری مردم در انتخابات انجام شده است تا انتخابات با شكوه برگزار شود.
وی اظهار داشت: همدلی و صمیمیت مسوولان استان نشات گرفته از روحیه خدمتگزاری به نظام و مردم است و اگر در جامعه ای مسوولان با هم همدلی نداشته باشند آن جامعه پیشرفت نخواهد كرد.
وی لازمه اعتماد مردم به مسوولان را اجرای دقیق قانون دانست و افزود : علی رغم یاوه گوییهای دشمنان دموكراسی در ایران به معنای واقعی وجود دارد و خواست و اراده مردم همیشه تحقق یافته است.
حمیدی همچنین منطقه آزاد چابهار را یكی از مناطق مهم و راهبردی كشور عنوان و بیان كرد: مناطق آزاد یكی از نهادهای جوشیده از دل انقلاب است كه هدف آن جذب سرمایه بویژه سرمایه گذاران خارجی است.
وی تاكید كرد: باید مناطق آزاد به مناطق تولیدی در كشور تبدیل شود و با جذب سرمایه های خارجی به شكوفایی بیشتری برسد.
وی با بیان اینكه ظرفیتهای موجود در منطقه آزاد چابهار كمتر شناخته شده است، بیان كرد: باید با شناساندن ظرفیتهای سیستان و بلوچستان منطقه آزاد چابهار به عنوان محور توسعه شرق كشور مورد توجه قرار گیرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.