وهاب عزيزي گفت: جريان هاي سياسي با كنار گذاشتن فسيل هاي سياسي راه را براي حضور جوانان در مجلس شوراي اسلامي باز كنند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران وهاب عزيزي دبير كل جهاد گران ايران اسلامي است در نشست خبري كه براي بيان مواضع جديد جهادگران در انتخابات مجلس شوراي اسلامي، برگزار شد با اشاره به اينكه جهاد گران ايران اسلامي در مجلس هفتم در تهران ليست 30 نفره اي را اريه كرده بود اظهار داشت: جهادگران ايران اسلامي داراي سابقه هشت سال فعاليت در عرصه سياسي كشور است و عمده هدف جهادگران براي شركت در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي سلامي، عمل به فرمايشات ولايت فقيه است.
عزيزي با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري پيرامون اين كه شركت در انتخابات يك فريضه است افزود: جهادگران براي انجام فريضه خود وارد عرصه شده و رسالت ما يعني شركت در انتخابات را به نحو احسن انجام خواهيم داد.
دبير كل جهادگران ايران اسلامي با تاكيد بر اينكه صرف حضور جهاد گران در انتخابات به معناي واقعي پيروزي ا ست گفت: كه جهاد گران ايران اسلامي در انتخابات پيرو شود و چه نشود بعد از 12 ا سفند حماسه حضور مردم را جشن خواهيم گرفت.
وهاب عزيزي با تاكيد بر اينكه جهاد گران به دنبال ايجاد جهاد سياسي هستند تاكيد كرد: جهاد گران در حوزه سياسي از خواسته ها ومنويات خود مي گذرد و به تعالي كشور و مردم فكر مي كند و هدف ا صلي ما عمل به فرمايشات رهبري و خدمت به مردم است.
وي افزود: جهادگران گوش به فرمان ولي امر خويش حركت مي كند.
وي با خطاب قرار دان جريان هاي سياسي داخل كشور بيان كرد: جريان هاي سياسي اعلام مي كنند كه مشاركت مردم در انخابات پايني است و حوانان نمي آيند پاسخ ما به نيامندن جوانان و مشاركت پايين مردم اين است كه محصول و نتيجه علمكرد جريان هاي سياسي در كشور مسلما مشاركت پايين مردم را به دنبال خواهد داشت.
وي ادامه داد: افرادي كه خود را دايه دار مردم مي دانند و ليست هاي انتخاباتي ارايه مي كنند به تنوع و پويايي در ليست ها يخود توجه نداشته اند و ذائقه جوانان نيز در اين ليست ها رعايت نشده است پس به طور طبيعي رغبت و مشاركت جوانان براي شركت در انتخابات پايين خواهد بود منتهي مردم از روي لطف و وفاداري خود نسبت به نظام، پاي صندوق هاي راي حاضر مي شوند.
دبير كل جهادگران ايران اسلامي با اشاره به اينكه استفاده جبهه ها و گروه هاي مختلف در ليست هاي انتخاباتي از فسيل هاي سياسي افزايش پيدا كرده است اظهار داشت: فسيل هاي سياسي از عرصه انتخابات كنار بروند و راه را براي مشاركت جوانان باز كنند.
وي با اشاره به اينكه جبهه متحد و جبهه پايداري از فسيل هاي سياسي در ليست خود به كرات استفاده كرده اند گفت: شما به جبهه پايداري و جبهه متحد دقت كنيد كه فسيل هاي سياسي به كرات در اين دو جبهه ديده مي شوند توصيه ما به جريان هاي سياسي اين ا ست كه فسيل هاي سياسي را كنار بگذاريت تا جوانان پاي صندوق هاي راي حاضر شوند.
وهاب عزيزي با تاكيد بر اينكه جريان هاي سياسي صداي رهبري را نشنيده است گفت: رهبري تاكيد دارند كه فضاي شركت رقيبان در انتخابات را باز كنيد تا گروه هاي مختلف بتوانند در عرصه مشاركت كشور حضوري فعال داشته باشند .
عزيزي با اشاره به شكل گيري جبهه مردمي اصلاحات گفت: جبهه مردمي اصلاحات كه به تازگي اعلام حضور كرده رشد خوبي داشته و به فضاي انتخابات پويايي و نشاط بخشيده است.
دبير كل جهاد گران ايران اسلامي با اشاره به اينكه حضرت آ‌يت الله مهدوي كني و آيت الله مصباح يزدي از چند ماه پيش براي پر شوركردن فضاي انتخاباتي وارد عمل شده اند گفت: حضرت آ‌يت الله مهدوي كني و آيت الله مصباح يزدي از چند ماه پيش براي پر شور كردن فضاي انتخابات وارد عمل شده اند و اقايان در سايه اين دو شخصيت بزرگوار كلوپ هاي خانوادگي تشكيل داده اند هر فردي همسر و خانواده خويش را در ليست انتخاباتي جاي داده است.
وي ا دامه داد: افرادي هم كه، در ليست ها وارد نشده اند به طور جداگانه كلوپ سياسي ديگر تشكيل داده اند.
دبير كل جهادگران ايران اسلامي اظهار داشت: جريان هاي سياسي صداي ملت را مي شنوند صداي ملت همان صداي مقام معظم رهبري است صداي جوانان ما صداي پيشرفت توسعه، و آزادي مكروه است .
دبير كل جهادگران ايران اسلامي ادامه داد: صداي ملت صداي توسعه، استقلال، عزت و رفاه براي همگان است نه عده اي خاص .
وهاب عزيزي با تاكيد بر اينكه دشمن صداي ملت را به خوبي شنيده است گفت: دشمنان ملت ايران صداي مردم را به خوبي شنيده اند اما جريان هاي سياسي هنوز اين صدا را نشينده اند و دليل قاطع و محكم ما براي اينكه دشمن صداي ملت را به خوبي شنيده است شهادت شهداي هسته اي كشور عزيزمان است.
وهاب عزيزي در جريان هاي سياسي يك نوع رفتار شبه مافيايي حاكم شده است اظهار داشت: به نظر مي رسد بر جريان هاي سياسي يك نوع رفتار شبه مافيايي حاكم شده است و رئيس جمهور ما بارها از وجود مافيا در حوزه اقتصادي سخن گفته ولي چه زماني اين مافياي اقتصادي را اعلام مي كند، خداوند عالم است.
وهاب عزيزي با خطاب قرار دادن رئيس جمهور گفت: اقاي رئيس جمهور مافياي اقتصادي محصول و نتيجه مافيا در حوزه سياسي است.
وي ادامه داد: اقاي رئيس جمهور آيا مي دانيد در اطراف شما چه مي گذرد وچه جريان هايي در اطراف شما شكل گرفته است به نظر ما خطر مافياي سياسي از مافياي اقتصادي بيشتر است و شما بايد به اين خطر بپردازيد.
وي در پايان خاطر نشان كرد: آشفتگي هاي بازار سكه و ارز هم نتيجه مافياي سياسي است كه براي تامين هزينه هاي انتخاباتي خود شوك عظيمي را در اين بازار ايجاد كرده اند./ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار