پخش برنامه های ویژه ارتباط شبکه سحر با مخاطبان کرد و آذری زبان خود با حضور میهمانانی از ایران و آمریکا و پخش فیلم سینمایی «عیالوار» از تازه ترین اخبار شبکه جهانی سحر است.

* اسکات فرانک و لیلا بلوکات میهمان این هفته شبکه سحر

به گزارش باشگاه خبرنگاران و نقل از روابط عمومي شبكه سحر، اسکات فرانک تهیه کننده و کارگردان هالیوود، لیلا بلوکات بازیگر مجموعه تلویزیونی « جراحت» و فریبا متخصص بازیگر سریال تلویزیونی « درچشم باد» به ترتیب میهمان برنامه های این هفته " ما وشما" سیمای کردی، "شما و سحر" سیمای آذری و " شما و سحر" سیمای بوسنیایی خواهند بود.

اسکات فرانک که برای حضور در همایشی با موضوع بررسی فیلم‌های هالیوودی و جشنواره فیلم فجر به ایران سفر کرده بود امروز با حضور در برنامه « شما وسحر» در رابطه با خنثی کردن شایعات غرب در باره ایران، ( که دراین رابطه موفق به ساخت فیلم مستند نیز شده)، موفقیت های ایران در فیلم سازی و پیشرفت های به صنعت سینمای ایران و... صحبت خواهد کرد. اسکات فرانک قصد دارد 5 فیلم با نام های " ندامت" ( دررابطه با هواپیمای ایرباس )، "متهم "( فساد اقتصادی آمریکا)، "عاشورا"، " زندگی مولانا "، و "همزیستی مسالمت آمیز ادیان در ایران" در کشور ما بسازد.

پخش گزارش های مردمی از اربیل عراق و گزارش پشت صحنه فیلم ها از دیگر برنامه هایی است که از شما و سحر سیمای کردی پخش می شود.

" ما و شما" به تهیه کنندگی شراره خرازیان یکشنبه هر هفته ساعت 21:00 به وقت تهران از سیمای کردی شبکه جهاانی سحر پخش می شود.

"شما و سحر" سیمای آذری نیز این هفته میزبان لیلا بلوکات بازیگر سریال "جراحت" است که در رابطه با فعالیت های بازیگری خود، درسریال هایی که به زبان آذری دوبله شده از جمله یوسف پیامبر، (بازی در نقش ملکه نفر تی تی) و... صحبت می کند.

پخش پشت صحنه سریال درحال تولید سرزمین کهن با کارگردانی کمال تبریزی و گزارش های مردمی از برنامه این سیما است. شما و سحر سیمای آذری به تهیه کنندگی فرزانه دیبایی، یکشنبه هر هفته ساعت 18:30 به وقت تهران از سیمای آذری شبکه جهانی سحر پخش می شود.

فریبا متخصص بازیگر سریال درچشم باد از دیگر مدعوینی است که در سیمای بوسنیایی شبکه جهانی سحر با موضوع فعالیت های هنری و جایگاه این سریال و نقش و فعالیت هایش مهمان سیمای بوسنی است.

پخش گزارش های مردمی گزارش پشت صحنه تله فیلم آواز مردمان خوب و کلیپ موسیقی های ایرانی از دیگر آیتم هایی است که در برنامه شما وسحر به تهیه کنندگی فرزانه دیبایی، یکشنبه هر هفته ساعت 23:00 به وقت تهران از سیمای بوسنیایی شبکه جهانی سحر پخش می شود.

* " عیالوار" به سیمای آذری شبکه سحر می آید

بنا براین گزارش یکشنبه این هفته از سیمای آذری فیلم سینمایی "عیالوار" پرویز صبری با دوبله آذری پخش خواهد شد.

این فیلم با مدیریت سعید بحرالعلومی به زبان آذری دوبله شده و غلامرضا صفوی آن را ترجمه کرده است.

سعید بحرالعلومی مدیر دوبلاژ سریال های ولایت عشق، زمان شوریدگی، اعماء، یوسف پیامبر، هوش سیاه و فیلم های سینمایی روز واقعه، عروس، سناتور نیز بوده است.

صداپیشگان این فیلم سینمایی عبارتند از: شهباز دولت نژاد به جای جمشید اسماعیل خانی، مهدی حسین زاده ( مرتضی ضرابی)، محمدعلی نوربخش( اسماعیل داورفر)، خانم انزابی نژاد( حمیده خیرآبادی)، ندا سام ( گوهر خیراندیش)، ونوس محسن زاده( مهناز غمخوار) و دوبلورهای دیگری چون: فرزانه شهیدی، لعیا نبیل پور، یوسف نوری، سعید بحرالعلومی هستند و صدابردار: ساناز اکبری و صادق صبور بوده است.

درخلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: در جشن تولد خانم بزرگ علی، پسربچه ی شیطان خانواده، سر به سر دایی اش می گذارد و کیک تولد را از بین می برد. علی توسط پدرش در اتاقی حبس می شود و روز بعد اعضای خانواده، بدون علی، عازم سفر می شوند و..../ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.