رییس هیات بسكتبال اصفهان با بیان اینكه در صورت پیروزی تیم ذوب آهن در دیدار فردا مقابل 'المتحد' لبنان در مرحله بعدی مسابقات باشگاههای غرب آسیا حریف تیم مهرام تهران می شود،گفت:دوست نداشتم ذوب آهن در این مرحله حریف مهرام شود.

محسن صادق زاده'درگفتگو با

خبرنگارباشگاه خبرنگاران

افزود: تیم های مهرام تهران و ذوب آهن اصفهان نمایندگان شایسته بسكتبال ایران در مسابقات باشگاههای غرب آسیا هستند كه تقابل آنها در مرحله بعدی مسابقات بدشانسی است.

وی افزود:نمایندگان بسكتبال ایران شایسته حضور در دیدارنهایی مسابقات باشگاههای غرب آسیا هستند لذا دوست داشتم این دو تیم ،دیدار نهایی مسابقات باشگاههای غرب آسیا را برگزار كنند.

رییس هیات بسكتبال استان اصفهان درباره دیدار برگشت تیم های ذوب آهن اصفهان و المتحد لبنان در مرحله حذفی مسابقات باشگاههای غرب آسیا تصریح كرد: تیم ذوب آهن در دیدار رفت توانست با ارائه یك بازی خوب حریف لبنانی خود را در بیروت شكست دهد.

وی با اشاره به اینكه شناخت دو تیم نسبت به یكدیگر افزایش یافته است، افزود: ذوب آهن در خانه بازی می كند و از حمایت تماشاگر نیز برخوردار است و انتظار می رود بهتر از دیدار رفت ظاهر شود.

صادق زاده به مشكلات مالی باشگاه ذوب آهن اصفهان اشاره كرد و افزود:مشكلات مالی بر ورزش ذوب آهن تاثیر گذاشت اما این مشكلات بخوبی مدیریت شده است.

وی افزود:به نظرم در چنین شرایطی، مدیریت باشگاه ذوب آهن به خوبی امور این باشگاه را اداره كرد و در تلاش است تا با ورود شركت سهامی ذوب آهن در فرابورس و عرضه سهام این شركت فشارهای مالی این باشگاه را كاهش دهد.

رییس هیات بسكتبال استان اصفهان مقاومت این باشگاه در برابر فشارهای مالی ناشی از كمبود اعتبار را ستودنی دانست و تصریح كرد: با وجود این مشكلات، تیم های باشگاه ذوب آهن در همه رده های سنی به حیات خود ادامه می دهد.
وی ابراز امیدواری كرد كه هرچه سریعتر مشلات مالی این باشگاه برطرف شود./س

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.