2 بازيكن تيم استقلال كه متهم به استفاده از مواد نيرو زا هستند حاشيه هاي بسياري را براي اعضاي اين تيم بوجود آوردند اما پزشكان اين تيم حمايت خود را از اين دو نفر اعلام كردند.

به گزارش

خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران

، پزشكان تيم استقلال پس از رفع اتهام از خود كه هيچ توصيه اي را به اعضاي اين تيم براي استفاده از مكمل جدا از مواد تجويز شده نداشتند اعلام كردند كه بازيكنان اين تيم به مانند ديگر بازيكنان تيم هاي ديگر از پودري استفاده كردند كه تصور غير مجاز بودن آن را نداشتند زيرا ماده دو پينگي در سال 2012 به اين مواد اضافه شده است كه اعضاي اين تيم و بازيكنان از آنها بي خبر بودند.

اين گزارش حاكي است، گروه پزشكي تيم استقلال اعلام كردند بدليل شرايط بوجود آمده و عدم آگاهي بازيكنان هيچ تخلفي از سوي اعضاي تيم صورت نگرفته است و مسئولان در كميته بايد به اين مسئله توجه مخصوص داشته باشند.

شايان ذكر است، بنا به اعلام اعضاي تيم استقلال 2 بازيكن نام برده در حالي از پودر حاوي مواد نيرو زا استفاده كردند كه به آنها اعلام شده بود كه اين پودر تنها در جريان سازي خون به اعضاي تيم كمك مي كند و نيروزا نيست به همين دليل بازيكنان به عنوان مكمل و پس از انجام تمرين روزانه مقداري از پودر را استفاده مي كردند كه به جريان سازي خون بدنشان كمك كند.

شايان ذكر است، طبق اعلام كميته ضد دوپينگ بازيكنان مورد نظر هنوز درخواست تست دوم را ارائه نكردند و قرار است باشگاه استقلال در اين خصوص اقدامات لازم را انجام دهد./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار