نخستين نشست كميسيون فرهنگي تربيت بدني شوراي عالي انقلاب فرهنگي با حضور وزير ورزش و جوانان در محل وزاتخانه تشكيل شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، عباسي در اين نشست با اشاره به اهميت مجموعه مصوبات شوراي عالي انقلاب فرهنگي در حوزه ورزش، ضمن تاكيد بر بررسي هريك از مواد آن، اجرايي شدن آن را همانند مصوبات مجلس شورای اسلامی در كليه حوزه هاي ورزش كشور مورد توجه قرار داد.

وي در ادامه با بيان اينكه زیرساخت‌های فرهنگی برای رشد و توسعه همه ‌جانبه ورزش کشور ضروری است،‌ افزود: توجه به اهداف بلند فرهنگی و نیز جایگاه ورزش در ميان لايه هاي مختلف جامعه به ويژه در حوزه ورزش قهرماني و حرفه اي یک ضرورت مهم و حیاتی است.

وزير ورزش و جوانان همچنين به بيانات مقام معظم رهبري مبني بر توسعه ورزش در كشور در دو بخش ورزش همگاني با هدف سالم سازي جسم و روح آحاد مردم و گسترش روحيه و منش پهلواني در ميان قهرمانان به ويژه ورزشكاراني كه در ميادين بين المللي به عنوان

نماينده ايران حضور پيدا مي كنند، اشاره كرد و گفت: اين نكات ارزشمند، زماني تحقق پيدا مي كند كه به امر ورزش نگاهي فرهنگي داشته باشيم.

وي تصريح كرد: ما بايد تلاش كنيم تا آنچه كه به عنوان مصوبه شوراي عالي فرهنگي در حوزه ورزش تبيين شده همانند مصوبات مجلس به اجرا درآيد، اما لازم است بررسي دقيق تري هم براين مصوبات داشته باشيم و آنچه را كه بنا به دلايلي مغفول مانده به كميسيون ارايه و به عنوان بند يا ماده به آنچه كه هم اكنون دراختيار داري، اضافه كنيم.

عباسي برگزاري نخستين نشست كميسيون فرهنگي تربيت بدني را اقدامي ارزشمند توصيف كرد و ضمن تاكيد بر برگزاري منظم جلسات، خواستار برگزاري اين نشستها به طور تخصصي، علمي و اجرايي شد./مح

                                                                                                                             
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار