دبير جبهه پايداري گفت:يكي از اهداف جبهه را در مجلس تشكيل فراكسيون قدرتمند كيفي در عرصه توليد علم و فناوري است.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، محمد سليماني، عضو جبهه پايداري در نشستي كه در دانشگاه صنعتي شريف برگزار شد، ضمن بيان ويژگي هاي گفتمان انقلاب اسلامي به ارتباط في‌مابين يك فرد يا دولت با گفتمان انقلابي اشاره كرد.

وي افزود:طبيعتا فرد يا دولتي كه در اين بين كمي زاويه دار حركت كند به خود و جامعه خساراتي وارد مي كند. ما بايد در ساختارهاي قانوني از گفتمان انقلابي انجام عمل بيشتري داشته باشيم.

سليماني در ادامه به شاخصه هاي انقلاب كه در روند شكل گيري جبهه پايداري تاثيرگذار بوده، ولايت مداري، اتحاد و شجاعت،بصيرت و عدالت خواهي كه جزء لاينفك و ذاتي گفتمان است، اشاره كرد.

دبير جبهه پايداري علت مخالفت غرب با ايران را مخالفت با اصل گفتمان انقلاب اسلامي دانست و در اين راستا هدف و اساس جبهه بر مبناي اصل گفتمان است.

معاون پژوهشي دانشگاه علم و صنعت در پاسخ به سوال دانشجويي مبني بر افزايش ظرفيت دانشجويان در زمينه هاي فناوري و علمي پاسخ داد: دربرنامه هاي قبلي توسعه اول تا پنجم جز نامي از توسعه و فناوري،شاهد مسئله كيفي در توليد علم نبوده ايم.

سليماني يكي از اهداف جبهه پايداري را با حضور در مجلس تشكيل فراكسيون قدرتمند كيفي در عرصه توليد علم اعلام كرد كه جزء محورهاي اصلي جبهه قرار دارد.

وي با بيان اينكه در مجلس هيچگاه شاهد توجه به توليد علم نبوده ايم، افزود: ما اگر بتوانيم ساليانه نصف پروژه هاي دانشجويي را مورد توجه قرار دهيم به پيشبرد اين پروژه ها در وضعيت رشد علمي كشور كمك كرده ايم.

دبير جبهه پايداري در ارتباط با تعطيلي مجلس در زمان كنوني اظهار داشت: با توجه به تحريم هاي غرب انقلاب هاي منطقه، انتخابات ايران و اصل بودجه از نشانه هاي ضعف مجلس است كه بايد سعي در ايجاد يك مجلس قدرتمند و شكل دهي پروژه هاي دانشجويي داشت.

معاون پژوهشي دانشگاه علم و صنعت در پايان در پاسخ به سوال دانشجويي با بيان علت تندرو خواندن جبهه پايداري خاطرنشان كرد: طرح وقف دانشگاه آزاد سپس حقوق مادام العمر نمايندگان و همچنين طرح كاهش واردات خودرو به عنوان مواردي بودندكه با مخالفت و ايستادگي اعضاي جبهه پايداري در مجلس روبرو شدند./خ2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار