اليور استون كارگردان هاليوودي از گرويدن "شان علی استون" پسرش، به اسلام اظهار خرسندي كرد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري استار پالس، "علي استون" پس از گرویدن به دین مبین اسلام و بازگشت به آمريكا در مصاحبه با روزنامه نیویورک پست گفت: پدرم از مسلمان شدن من استقبال کرد.

"شان استون" کارگردان و بازیگر آمریکایی که برای ساخت فیلم به ایران سفر کرده بود، طی مراسمی در اصفهان در حضور آیت‌الله ناصری با ذکر شهادتین به دین مبین اسلام مشرف شد و نام "علی" را برای خود برگزید. او با اينكار، پدرش را بسيار خوشحال كرد.

"شان علي استون" در مصاحبه با نيويورك پست گفت: "پدرم گفت خدا يار و ياورت باشد.". او مي دانست من با اينكار بدنبال صلح و آرامش هستم.

با اينحال، مسلمان شدن یک هنرمند آمریکایی که فرزند "الیور استون"، یکی از منتقدان دولت و سیاست‌های جنگ‌طلبانه آمریکاست با واکنش‌های متفاوت رسانه‌های غربی روبرو شد.

وي در مصاحبه با روزنامه نیویورک پست، در اینباره گفت: من هم‌اکنون در حال تجربه یک دشمنی نژادپرستانه هستم، افراد زیادی در صنعت فیلمسازی هالیوود هستند که ابراز داشته‌اند که دیگر تمایل ندارند با من کار کنند و مطمئنم که از سوی برخی از افراد قدرتمند و صاحب نفوذ کنار گذاشته می‌شوم ولی كار من ارزش داشته است./ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار