با وجود آنکه مسابقات هفته یازدهم از دور برگشت لیگ برتر روز گذشته به پایان رسید جدول رده بندی این بازیها با تاخیر یک روزه اعلام وجایگاه تیم ها امروز اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، پس از اعلام راي كميته انضباطي فدراسيون واليبال در خصوص دیدار شب گذشته تیمهای گیتی پسند اصفهان و کاله آمل رده بندي تيم هاي ليگ برتر واليبال مردان باشگاههاي كشور در پايان هفته يازدهم دور برگشت مشخص شد.

براین اساس تیم والیبال سايپا البرز با کسب 60 امتیاز همچنان در صدر جدول رده بندی قرار دارد تیم والیبال کاله آمل بر طبق رای صادره امروز با 56 امتیاز جایگاهش را در رده دوم جدول رده بندی حفظ کرد تیم والیبال پیکان نیز با 56 امتیاز در مکان سوم و تیم شهرداری ارومیه نیز با 47 امتیاز در مکان چهارم قرار گرفت.

تیم والیبال گيتي پسند اصفهان با 40 امتیاز ؛ تیم پيشگامان كوير یزد با 39 امتیاز ؛ تیم هاوش گنبد با 39 امتیاز ؛ تیم شهرداري تبريزبا 33 امتیاز به ترتیب مکان های پنجم تا هشتم را به خود اختصاص دادند.

تیم والیبال باريج اسانس کاشان با برد روز گذشته 31 امتیازی شد اما در مکان نهم باقی ماند تیم والیبال نوين كشاورز با 28 امتیاز در مکان دهم ایستاد تیم والیبال ميزان خراسان با 19 امتیاز در جایگاه یازدهم قرار گرفت تیم والیبال آلومينيوم المهدي شگفتی ساز این هفته از مسابقات با 17 امتیاز جایگاهش در رده دوازدهمی را حفظ کرد.

تیم های والیبال كرمان ( 11امتیاز) و مناطق نفت خيز جنوب هفت امتیازی همچنان در قعر جدول رده بندی ایستاده اند./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار