دونده المپيكي كشورمان گفت: در خواست مربي خارجي از فدراسيون نداشتم و دوست دارم با همين مربي داخلي كه دارم تمرين كنم.

سجاد هاشمي آهنگراني در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: با ايوب دادروان، مربي داخلي ام مدت پنج سال است كه تمرين مي كنم و از عملكرد بسيار راضي هستم درخواست مربي خارجي نكردم و دوست ندارم با مربي ديگري كار كنم.

وي گفت: دادروان توانسته طي پنج سال گذشته ركورد خود را از 51 ثانيه به 45 ثانيه به 45 ثانيه رسانده است بنابراين فكر مي كنم بتوانم باز هم بتوانم ركوردم را تغيير دهم.

* اردوي جايزه بزرگ در كيش يا بندرعباس

آهنگراني تصريح كرد: فعلا در تبريز تمرين مي كنم و براي حضور در مسابقات جايزه بزرگ آسيا در تايلند اردوي چند روزه اي را دركيش يا بندرعباس دارم .

مسابقات جايزه بزرگ اوايل ارديبهشت 91 برگزار مي شو و با هماهنگي فدارسيون قبل از اين رقابت ها اردوي داخلي ام را بر پا مي كنم.

* تمرينات يك ماهه در تركيه

وي گفت: اواخر ارديبهشت پس از مسابقات تايلند هم اردوي تمريني يك ماهه اي با مربي ام در يكي از شهرهاي استانبول و يا از مسير تركيه دارم وضعيت اردوهاي تيم ملي دو و ميداني پيش از المپيك هنوز مشخص نيست وشنيده مي شود فدراسيون در نظر دارد اردوي 15 روزه يا يك ماهه اي براي المپيكي ها قبل از بازي هاي المپيك در لندن داشته باشند.

وي افزود: در صورت برپا نشدن اردوي لندن قبل از المپيك پس از تمرينات تركيه در ايران تمرين خواهم كرد.

آهنگراني در خصوص افشين داوري رئيس جديد فدراسيون دو و ميداني گفت: از عملكرد داوري راضي هستم، وي از زمان سرپرستي اش در فدراسيون با برنامه عمل كرده و هم اكنون هم برنامه هاي خوبي براي دو و ميداني كاران دارد./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار