با نزدیک شدن به زمان برگزاری جشنواره مد ولباس فجر؛ مرکز آفرینش های هنری (سالن حجاب) به عنوان محل برگزاری این جشنواره معرفی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از ستاد خبری نخستین جشنواره مد ولباس فجر؛«کیوان سهرابی» دبیر اجرایی نخستین جشنواره مد ولباس فجر عنوان کرد: با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری جشنواره مد ولباس فجر مرکز آفرینش های هنری وزارت فرهنگ و اسلامی (سالن حجاب) میزبان نخستین جشنواره مد ولباس فجر شد.

وی ادامه داد: جشنواره مد ولباس فجر سعی دارد با به وجود آوردن فضایی برای تعامل طراحان و تولیدکنندگان به تخصصی شدن این حوزه کمک کند و با تولید انبوه مدل ها، قیمت لباس های تولید شده را کاهش دهد.

سهرابی افزود: با توجه به هنرمندان با استعداد و توانمند هنر طراحی لباس در کشور، آنها می توانند با حضور در جشنواره همپای سایر کشورهای مطرح در این حوزه گام بردارند و در سال های آتی نیز با تولید لباس های مناسب زمینه را برای صادرات لباس های ایرانی به سایر کشورهای مسلمان فراهم کنند.

دبیر اجرایی جشنواره مد ولباس فجر تصریح کرد: طراحان جشنواره مد ولباس فجر در سه بخش چادر، مقنعه ، مانتو و در بخش مقالات نیز آثار خود را به دبیر خانه ارسال کردند و با توجه به حضور پر رنگ طراحان در این جشنواره تاکنون بیش از دو هزار اثر برای شرکت در این جشنواره ارسال شده است.

وی خاطر نشان کرد: جشنواره مد ولباس با تکیه بر ایجاد مدل های اسلامی – ایرانی، در سال آینده اضافه کردن بخش پوشاک آقایان و کودکان به این جشنواره و هم چنین تأسیس خانه طراحان را در دستور کار دارد.

گفتنی است، جشنواره مد ولباس فجر 11 تا 18 اسفند ماه در سالن حجاب مرکز آفرینش های هنری برگزار می شود و ورود برای عموم آزاد است./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار