مردم ايران در 12 اسفند اقتدار و عظمت انقلاب را به جهانيان نشان خواهند داد

به گزارش

خبرنگارباشگاه خبرنگاران

فرمانده سپاه شهداي اذربايجان غربي درجمع خانواده هاي104 شهيد آماد وپشتيباني استان با تجليل از خانواده هاي شهداو حضور حماسي مردم ايران در صحنه هاي مختلف انقلاب گفت: مردم ايران در 12 اسفند با خلق حماسه اي ديگر اقتدار و عظمت انقلاب اسلامي را به جهانيان نشان خواهند داد.

وي افزود: ملت ايران با اطاعت از منويات رهبر معظم انقلاب و با بصيرت و آگاهي ضمن حضور پرشور در پاي صندوق هاي راي ٬ نمايندگاني با ويژگي هاي مورد نظر رهبر معظم انقلاب را انتخاب و به مجلس خواهند فرستاد.

وي با عنوان اينكه مسير حركت تاريخ در جهت اقتدار و عظمت اسلام و انقلاب اسلامي است اظهار كرد: حضور حداكثري مردم در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي، شكست قطعي دشمنان و به هم ريختن تمام نقشه هاي آنان را به همراه خواهد داشت.

فرمانده سپاه شهداي آذربايجان غربي با تجليل از ايثارگري و فداكاري شهداي انقلاب اسلامي به خصوص شهداي آماد و پشتيباني سپاه شهداء اضافه كرد: هشت سال دفاع مقدس گنجينه اي از افتخارات و حماسه سازي هاي ايران اسلامي است كه انديشمندان و تاريخ نگاران مثنوي هاي بزرگي براي آن خواهند نوشت.

سردار شاكري با تاكيد بر حفظ و حراست از ارزش هاي دفاع مقدس و ياد و خاطره جانبازي هاي دلاور مردان جبهه هاي حق عليه باطل گفت: برگزاري اين يادواره ها بيانگر عشق و ارادت اقشار مردم و مسوولين بر پاسداشت ياد شهدايي است كه براي سرافرازي ملت ايران جان خود را تقديم انقلاب كرده اند.

وي اظهار كرد: آثار معنوي شهدا در جامعه ايران راهنماي و الگويي براي حركت هاي آگاهانه و منطق در تمامي ابعاد جامعه اسلامي است.

نخستين يادواره شهداي آماد و پشتيباني سپاه شهدا آذربايجان غربي ظهرديروز در تالار امام علي (ع) اروميه با حضور مسوولان آماد و پشتيباني كشور و آدربايجان غربي و خانواده هاي معظم شهد برگزار شد./س

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.