شايد حدس و گمان ها نيز افكار را به سمتي سوق مي داد كه عزيزاله محمدي رييس سازمان ليگ قصد دارد در انتخابات فدراسيون شركت كند.

عزيزمحمدي با اطلاعاتي كه در اين چند سال از وضعيت فوتبال كشور ما كسب كرد گزينه خوبي براي اضافه شدن به كانديداهاي رياست فدراسيون بود كه البته اين اتفاق نيز افتاد ولي سؤال اساسي در اين زمينه اين است كه آيا وي مي تواند در سطح كلان فوتبال كشور نيز قدم هاي محكمي بردارد و صلاحيت و شايستگي خود را به اثبات برساند يا خير؟!

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران عزيزاله محمدي كه در روزها قبل عضو هيئت مديره تيم فجر سپاسي شيراز و هيئت رييسه فدراسيون فوتبال بود و خود را از بدنه فوتبال كشورمان مي داند در حالي به جمع كانديداهاي رياست فدراسيون اضافه شد كه مخالفان و موافقان زيادي به حضور وي در اين ليست واكنش نشان دادند.

مهمترين فعاليت عزيز محمدي عملكردش در سازمان ليگ كشور بود، سازماني كه بعدها منشور اخلاقي از دل آن بيرون آمد و وي را به سمت رياست هيئت رسيدگي به تخلفات كشاند.

بي شك نمي توان بر روي عملكرد مناسب عزيز مهدي در تدوين برنامه هاي منظم در سازمان ليگ چشم پوشي كرد، تهيه جدول زمان بندي ديدارها قبل از آغاز آنها، بدون اينكه تداخلي در ميان باشد يكي از اقدامات موفق عزيز محمدي در فوتبال كشور بود.

البته تدوين و تهيه منشور اخلاقي و به دنبال آن، اتفاقات غير اخلاقي كه به فوتبال كشورمان رخنه پيدا كرد از جمله اتفاقاتي بود كه مخالفان زيادي را در پي داشت.

بسياري از اهالي فوتبال معتقد بودند كه منشور اخلاقي نه تنها باعث حل مشكلات اخلاقي موجود در فوتبال كشور نمي شود بلكه خود مي تواند به بحراني تر شدن اوضاع دامن بزند.

حال در ليست چند نفره فدراسيون فوتبال نام عزيز محمدي به چشم مي خورد، رييس سازمان ليگ به همراه مهدي تاج نائب رييس كنار رفت تا دامنه تلاش هاي وي براي تصاحب كرسي رياست افزايش پيدا كند.

ولي در اين جا يك سؤال اساسي پيش مي آيد و آن هم اين است كه آيا عزيز محمدي توانايي اين را دارد كه در صورت رياست، فدراسيوني مستقل در برابر سيل مشكلات عظيم احتمالي بوجود آورد؟!

آيا عزيزمحمدي با تجربه كافي براي كسب عالي ترين رتبه فوتبالي كشور را دارد؟!

آيا عزيزمحمدي مي تواند در زمان هاي حساس و بحراني،‌مديريت مناسبي داشته باشد و به وضعيت را كد فوتبال كشور تكاني بدهد؟!./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار