استاندار و شماری از مسوولان سیاسی و اقتصادی استان بصره عراق به همراه مدیران شهرداری اهواز از پروژه پل هشتم بزرگ ترین پل خاورمیانه به نام غدیر دراین كلان شهر بازدید كردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری اهواز در این بازدید كه استاندار و مسوولان استان بصره عراق و تعدادی از مدیران شهرداری اهواز حضور داشتند، نحوه ساخت و اجرای پل غدیر (پل كابلی) مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

استاندار بصره و هیات عراقی از پیشرفت و نحوه احداث مطلوب این پروژه تقدیر و اظهار امیدواری كردند مشابه این پل نیز با حضور و همكاری متخصصان ایرانی در بصره عراق احداث شود.

همچنین 'خلف عبدالصمد خلف' استاندار بصره در نشستی كه شماری از مسوولان استان بصره و اعضای این هیات نیز حضور داشتند ضمن ابراز خرسندی از سفر به خوزستان و دیدار و گفتگو با استاندار خوزستان گفت: ما از حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی خوزستان در استان بصره و مشاركت آنان در طرح های عمرانی و زیربنایی حمایت كرده و مشتاق هستیم برادران ایرانی در بازسازی استان بصره سهم بیشتری داشته باشند.

وی به چشم انداز خوب همكاری دو طرف در همه زمینه ها اشاره كرد و گفت: ما اشتراكات زیادی با هم داریم و باید بتوانیم از ظرفیت های خوب طرفین برای رفاه و پیشرفت دو استان خوزستان و بصره بخوبی استفاده كنیم.

وی ضمن استقبال از مشاركت بخش خصوصی استان خوزستان در طرح های عمرانی و صنعتی استان بصره ابراز امیدواری كرد در سال 2012 میلادی پایه های همكاری خوبی بین دو استان خوزستان و بصره پی ریزی شود و استانداران بصره و خوزستان تفاهم نامه همكاری را به امضا برسانند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.