"جنگ بازي" عنوان مجموعه اي به كارگرداني احمد كاوري و تهيه كنندگي جواد نوروزي بيگي است كه با پرداختن متفاوت پيرامون دفاع مقدس و كاروان هاي راهيان نور نوروز 91 از شبكه اول سيما روي آنتن مي‌رود.

حسين تراب نژاد كه با همكاري پيمان جزيني بازنويسي فيلمنامه سريال "جنگ بازي" را برعهده داشته به

خبرنگار حوزه تلوزيون باشگاه خبرنگاران

گفت: "جنگ بازي" درامي طنازانه است كه با پرداختي متفاوت به مقوله دفاع مقدس و كاروان هاي راهيان نور مي‌پردازد.

وي افزود: داستان اين مجموعه در سال 64 و در بحبوحه جنگ تحميلي روايت خواهد شد.

تراب نژاد بيان كرد: اين مجموعه قصه آ‌دم هايي است كه در زندگي روزمره غرق شده و با مشكلات زندگي در جدال هستند و فقط تلنگري كافيست تا وجود آن ها را به ارزش هاي فراموش شده بازگرداند.

وي تصريح كرد: اين سريال با مضمون طنز و مرتبط با جريان دفاع مقدس و راهيان نور در دست توليد است و سعي دارد مخاطبان را با فضاي معنوي و اهداف بلند دفاع مقدس و همچنين تاثيرات آن در حماسه امروز آشنا كند.

تراب نژاد گفت: اكبر عبدي و رابعه اسكويي در نقش والدين گرزين، مجيد صالحي در نقش گرزين، امير نوري در نقش صادق از كاراكترهاي اصلي اين سريال هستند.

اين نويسنده ادامه داد: جنگ بازي از خط روايي مستقيمي پيروي نمي‌كند و قصه آ‌ن با وجود فراز و نشيب هاي بسيار مخاطب را غافل گير مي‌كند به گونه اي كه بيننده با تماشاي آن نمي‌تواند ماجراها و اتفاقات پي درپي كاراكترهاي سريال كه با آن ها درگير خواهند شد را حدس بزند.

وي گفت: مجيد صالحي بازيگر نقش گرزين در اين سريال به شغل فروش اجاره ويدئو و فيلم هاي ويدئويي مشغول است و اتفاقاتي كه برايش به واسطه جدايي پدر و مادر به وقوع مي‌پيوندد زمينه اعزام او را به جبهه فراهم مي‌كند.

همچنين امير نوري از ديگر بازيگران اين مجموعه طنز است كه در نقش يك جوان بسيجي به نام صادق مخاطبان را با ماجراهايي از زندگي خود همراه مي سازد.

تراب نژاد با بيان اينكه قصه دو قسمت از اين مجموعه 13 قسمتي در شهر و قسمت هاي ديگر آن نيز در خاكريزهاي مناطقي عملياتي جنگ تحميلي روايت خواهد شد، افزود: داستان "جنگ بازي" از جايي شروع مي شود كه پدر و مادر گرزين اكبر عبدي و رابعه اسكويي بر سر لج بازي اختلاف پيدا كرده و از يكديگر جدا مي شوند.

وي كه بازنويسي فيلمنامه جنگ بازي را برعهده داشته بيان كرد: حسين عابديني، هادي كاظمي، عباس جمشيدي فر و امير رضا دلاوري از ديگر بازيگران اين مجموعه هستند كه با تصميم فرمانده پايگاه بسيج با بازي ماشاءالله شاه مرادي زاده در قالب گروه تئاتر با هدف ترويج روحيه شاد براي رزمندگان عازم جبهه هاي جنگ مي‌شوند همچنين هر كدام از اين كاراكترها داراي ماجراهايي هستند كه روايت آن ها گوشه‌ي ديگر از قصه سريال "جنگ بازي" را مي‌سازد.

تراب نژاد با بيان اينكه قصه زندگي گرزين مجيد صالحي و صادق امير نوري در موازات يكديگر روايت مي‌شود، خاطرنشان كرد: ماجراهاي پاياني اين سريال در دهه 80 روايت خواهد شد و مخاطبان با كاراكترهاي "جنگ بازي" به واسطه راه اندازي كاروان هاي راهيان نور در فضايي متفاوت روبرو مي شوند.

گفتني است، عليرضا رنجبران تصويربرداري، فرشته مهدي زاده مجري طرح، كامران كيان ارثي صدابرداري، پيمان حسين سوري طراح صحنه و لباس، محمد يميني مديريت توليد و محمد قومي نيز طراحي گريم اين سريال را كه هم اكننون مراحل تصويربرداري را پشت سر مي‌گذارد، برعهده دارند./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار