دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کوهبنان گفت: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با امنیت کامل در شهرستان کوهبنان در حال برگزاری است.

اکبر مختاری درمصاحبه تلفنی با

خبرنگار باشگاه خبرنگاران

با بیان این مطلب افزود: شور و احساسات تبلیغاتی روزهای اخیر جای خود را به آرامش و انداختن آرا به صندوق‌ها داده است و تا‌کنون هیچ تخلف انتخاباتی مشاهده و گزارش نشده است.

وی گفت: مشاهدات و گزارشات از حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی نوید‌بخش در‌صد بالای حضور مردم در انتخابات است و انتخابات امروز روح امام راحل و دل مقام معظم رهبری را شاد و به فرموده مقام عظمای ولایت مردم سیلی سختی به چهره استکبار می‌زنند.

مختاری تصریح کرد: تا قبل از کلید خوردن انتخابات، اقدامات مهمی از جمله جلسه توجیهی با حضور کاندیداها، آموزش قوانین انتخابات برای اعضای هیئت‌های اجرایی و نیروهای انتظامی‌، دادن تذکر شفاهی به تعدادی از دست‌اندرکاران امر انتخابات که به دلیل عدم آگاهی یا احساسات انتخاباتی احتمال بروز مشکلاتی را داشت، انجام شده است.

وی یاداور شد:: تعامل مثبت با مسئولان نظارت و اجرایی، برگزاری چند جلسه شورای تأمین ویژه انتخابات برای رصد حوادث بر اثر ناهنجاری‌های انتخاباتی و چاره‌اندیشی و رفع آن‌ها و تبادل اطلاعات و اخبار صورت گرفت.

دادستان کوهبنان خاطرنشان کرد: تعامل انتخاباتی بین مراجع نظامی‌، انتظامی و اطلاعات شهرستان از دیگر اقداماتی بوده که تاکنون صورت پذیرفته‌ و امیدواریم با توجه به بعد فرهنگی و مذهبی کوهبنان شاهد جرایم انتخاباتی در این شهرستان نباشیم./س

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.