اختتاميه چهارمين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي فجر با معرفي برگزيدگان اين رويداد بين المللي 14 اسفند در تالار وحدت برگزار مي شود.

عبدالرحيم سياه كار زاده دبير اجرايي چهارمين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي فجر در گفتگو با

خبرنگار حوزه حوزه باشگاه خبرنگاران

گفت: چهارمين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي فجر از دهم اسفند در تهران و استان هاي كشور برگزار شده است.

وي گفت: در اين جشنواره در كنار رشته هاي مختلف تجسمي امسال بخش فيلم هاي مستند تجسمي و نيز بخش تصويرگري افزوده شد.

سياه كار زاده تصريح كرد: بخش هفت هنر نيز به 9 هنر و هنرمند افزوده شد.

وي در ادامه اظهار داشت: امسال جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي فجر با استقبال كم نظيري از سوي هنرمندان روبرو شده است البته با افزايش شركت كنندگان خارجي را نيز در رشته هاي مختلف به ويژه كاريكاتور فراواني روبرو بوديم.

دبير اجرايي چهارمين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي فجر گفت: با توجه به اتفاقات صورت گرفته در كشورهاي اروپايي و آفريقايي و در حقيقت خيزش هاي منطقه اي با تاكيدات مديركل مركز هنرهاي تجسمي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي بر آن شديم تا بخش ويژه را با عنوان بيداري اسلامي در چهارمين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي قرار دهيم.

سياه كارزاده گفت: در بخش ويژه بيداري اسلامي آثاري از هنرمندان داخلي و خارجي در رشته هاي نگارگر، سفال و سراميك، تصويرگري، عكاسي، كاريكاتور، پوستر، نقاشي، گرافيك، خوشنويسي با موضوع بيداري اسلامي به نمايش گذاشته شده است.

وي گفت: عليرغم آنكه بخش بيداري اسلامي براي اولين بار در جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي فجر به قرار داده شده است اما با نگاه هوشمندانه هنرمندان كشورمان نسبت به اين موضوع بسيار مهم روبرو شديم.

سياه كار زاده خاطرنشان كرد: پس از گذشت نزديك به يك ماه از برگزاري چهارمين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي فجر روز يكشنبه 14 اسفند مراسم اختتاميه اين رويداد بين المللي برگزار مي‌شود.

وي اظهار داشت: جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي فجر با اهداي جوايز به برگزيدگان رشته هاي مختلف و نيز تقدير از 9 هنرمند برجسته تجسمي كشورمان و اهدا نشان عالي هنرهاي تجسمي فجر به آن ها و نيز تقدير از برگزيده بخش ويژه بيداري اسلامي در تالار وحدت به پايان مي‌رسد./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار