ويژه برنامه هاي نوروز راديو تهران از تاريخ 27 اسفند با كليپ هاي موسيقي و برنامه هاي طنز نمايش به استقبال از بهار مي‌رود.

زهرا صفائيان مدير طرح و برنامه راديو تهران با اعلام ويژه برنامه هاي نوروزي در گفتگو با

خبرنگار حوزه راديو تلوزيون باشگاه خبرنگاران

گفت: شبكه راديويي تهران از تاريخ 27 اسفند ويژه برنامه هاي متنوع و جذابي را براي سال جديد پيش بيني كرده است.

وي اظهار داشت: با آغاز بهار ويژه برنامه عيد شما مبارك هر روز به جز جمعه ها از ساعت 9 تا 11 با آيتم هاي شاد نوروزي همراه شنوندگان است نمايش خانواده آقا نوروز، پري و زري به همراه دلتنگي هاي يك مرد تنها از آيتم هاي اين برنامه است.

صفائيان در ادامه گفت: جنگ كودكان با نمايش هاي طنز و لطيفه در برنامه بچه ها بهار از شنبه تا چهارشنبه ساعت 8 تا 8:30 ميهمان خانه ها خواهد بود.

برنامه عيدانه از 27 اسفند تا 12 فروردين هر روز ساعت 11 تا 12:30 با موضوعات طنز آميز و با رويكرد تفريحي سرگرمي از شبكه راديويي تهران موج FM رديف 94 پخش مي شود.

مدير طرح و برنامه راديو تهران افزود: راديو تهران به معرفي جاذبه هاي طبيعي، تاريخي و مذهبي تهران مي‌پردازند كه براي آشنايي با اين اماكن هر روز ساعت 6:30 تا 7 در برنامه تهران عيد تماشا همراه شويد.

همچنين پخش ترانه هاي بهاري را در برنامه آواي بهار از تاريخ 27 اسفند تا 12 فروردين ساعت 13:30 تا 14:30 از اين شبكه خواهيد شنيد.

وي بيان كرد: براي آشنايي با آداب نوروزي شهرستان هاي استان تهران برنامه همسايه سلام از 27 اسفند تا 12 فروردين ساعت 15 تا 16 به معرفي سنت ها و رسوم نوروزي مي‌پردازد.

صفائيان خاطرنشان كرد: از ديگر برنامه هاي نوروزي، مسابقه، نمايش، طنز‌اعلام وضعيت راه ها و هواست كه از تاريخ 29 اسفند تا 13 فروردين ساعت 18 در برنامه هميشه به شادي پخش مي‌شود.

برنامه عصر بهاري نيز از ساعت 16 به معرفي مراكز فرهنگي و طنز نمايش خواهد پرداخت.

برنامه آواي طبيعت نيز هر روز با شناخت طبيعت و دنياي پرندگان از ساعت 3 تا 4 بامداد پخش مي‌شود.

وي در پايان يادآور شد: برنامه صبح تهران از 27 اسفند تا آغاز سال نو ساعت 7 تا 8:30 به استقبال از بهار مي رود.

برنامه نمايشي "خانه ما" با موضوعات ويژه نوروزي نيز از 27 اسفند تا پايان سال 90 از ساعت 9 تا 10:30 با شماست./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.