رئيس كميته پزشكي فدراسيون واليبال گفت: برای درمان کامل زانوی چپ آرش کمالوند ملی پوش والیبال ایران بین شش تا 9 ماه زمان نیاز است.

غلامرضا نوروزی در گفتگو با

خبرنگار باشگاه خبرنگاران

افزود: آرش کمالوند ملی پوش کشورمان که يکي از بازيكنان موفق تيم ملي واليبال ايران در رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا و پيکارهاي جام جهاني بود، چندي پيش در جريان مسابقات ليگ برتر از ناحيه زانو دچار آسيب ديدگي شد كه پس از انجام عمل جراحي بر روي زانوي وي، دكتر نوروزي رئيس كميته پزشكي فدراسيون واليبال جهت عيادت و بررسي شرايط ريكاوري وي به عيادت اين بازيكن واليبال ملي كشورمان در بيمارستان رفت.

وی كه به عنوان پزشك تيم سابقه حضور در مسابقات بين المللي واليبال را با تيم هاي ملي كشورمان را دارد، درباره عمل زانوی کمالوند گفت: آرش از ناحيه رباط داخلي، رباط صليبي و همچنين مينيسک داخلی دچار پارگي شده بود که خوشبختانه عمل جراحي او با موفقیت انجام شد.

رئيس كميته پزشكي فدراسيون واليبال خاطر نشان کرد: درمان اين ملي پوش خوب واليبال کشورمان حداقل شش ماه زمان می خواهد که با تصمیم کمالوند و با توجه به اینکه امکانات پزشکی ایران در این زمینه مناسب است، درمان او در ایران انجام می شود.

نوروزی كه دبير فدراسيون پزشكي ورزشي هم است تصريح کرد: با توجه به اینکه آرش کمالوند از سرمایه های والیبال ایران و بازیکن اخلاق مدار واليبال كشورمان است، فدراسیون پزشکی ورزشی ایران کلیه هزینه های درمان او را تعقبل کرده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه کيهاني عمل کمالوند را در يكي ار بيمارستان هاي تهران بر عهده داشت، گفت: جا دارد از زحمات وی که با استفاده از آخرین تجهیزات روز پزشکی و دقت کامل عمل آرش را انجام داد، تشکر و قدردانی کنم./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار