معاون فرهنگي ستاد كل نيروهاي مسلح گفت:‌ پيام حق مردم ايران از لابه‌لاي شكاف ستون‌هاي آهني كه رسانه‌هاي غربي ساخته‌اند عبور مي‌كند و مردم جهان بيش از پيش به حقانيت انقلاب اسلامي پي خواهند برد.

سردار مسعود جزايري معاون ستاد كل نيروهاي مسلح در گفتگو با خبرنگار دفاعي- امنيتي باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه امنيت ملي هر كشوري با مردم آن کشور ارتباط مستقيم دارد؛ اظهار داشت:‌ اگر مردم رويكرد مثبتي به نظام خود داشته باشند و نسبت به مقدرات كشورشان حساسيت لازم را به عمل آورند امنيت ملي را بالا مي‌برند در صورتي كه اگر بي‌تفاوت باشند قطعا اثري منفي بر امنيت ملي كشور خواهند داشت.

وي با بيان اينكه در بحث، قدرت نقش مردم نقشي كاملا بي ‌بديل است تصريح كرد: حمايت مردمي در كشورهايي كه دشمنان آشكار و پنهان دارند از اهميت بيشتري برخوردار است.

معاون فرهنگي ستاد كل نيروهاي مسلح با اشاره به تلاش سه دهه‌اي آمريكا عليه جمهوري اسلامي و توجه ويژه به جداسازي مردم از انقلاب و اسلام، تصريح کرد: طبيعي است که در مسئله مهمي مانند انتخابات، آمريكايي‌ها سعي کنند فرصت ايجاد شده را تبديل به تهديد کرده و تمام تلاش خود را به كار ‌گيرند تا شكافي حتي به اندازه يك ارزن بين مردم وحاكميت ايجاد كنند.

سردار جزايري انتخابات 12 اسفند را سيلي سخت ملت ايران به دشمنان خواند و افزود: اين حركت ملي به زودي، اثر خود را بر جوانب مختلفي كه دشمنان عليه ما برنامه‌ريزي كرده‌اند‌ مي‌گذارد و آنها راهبردهاي خود را بر اساس اين حضور ملي تنظيم خواهند کرد.

وي تصريح كرد: ‌حضور پرشكوه مردم قطعاً در بي اثر کردن تحريم هاي بيگانگان نقش داشته است و كساني كه فكر مي‌كردند تحريم‌ها اهرم فشار و عاملي براي ايجاد شكاف بين دولت و مردم ايران است، دچار سرخوردگي شدند.

رييس ستاد تبليغات دفاعي کشور گفت: با ا شاره به اهميت حماسه 12 اسفند و تأثير آن بر عرصه امنيتي و نظامي گفت: اين حضور براي بيگانگان پيام پايداري ملت ايران در برابر هرگونه تجاوز است.

سردار جزايري در ادامه، اهميت مشاركت مردم در انتخابات در حوزه ديپلماسي را نيز مورد اشاره قرار داد و تأکيد کرد:‌ حضور حداكثري مردم در پشتيباني از نظام حاكي از بي اثر بودن فشارهاي وارده از سوي غرب بوده است و كساني كه فكر مي كنند مي‌توان با مذاكره و استفاده از سياست فشار يا به تعبير بهتر، سياست چماق و هويج ايران را از منا فع ملي خود دور کرد فهميدند كه اين سياست‌ها نمي‌تواند بر جامعه ايران اعم از دولتمردان و آحاد ملت، تأثيرگذار باشد.

*** دنيا بيش از پيش به حقانيت انقلاب اسلامي پي خواهد برد

وي با اشاره به بيانيه صادر شده از سوي وزير خارجه انگليس درباره انتخابات ايران، آن را هذيان‌گويي خواند و اظهار داشت:‌ ما از اين گونه هذيان‌گويي‌هاي مقامات غربي استقبال مي‌كنيم چون هر چه آنها تبليغ مي‌كنند اثر معكوسي روي ملت ايران خواهد گذشت

معاون فرهنگي ستاد كل نيروهاي مسلح تصريح كرد: با وجود اينكه بخش قابل توجهي از رسانه‌هاي غربي در اختيار رژيم‌هاي استكباري است اما پيام حق مردم ايران از لابه‌لاي شكاف ستون‌هاي آهني كه رسانه‌هاي غربي ساخته‌اند عبور مي‌كند و مردم جهان بيش از پيش به حقانيت انقلاب اسلامي پي خواهند برد.

وي خاطرنشان کرد: با وجود تمام فشارهاي سياسي و تبليغات رسانه‌اي عليه جمهوري اسلامي ايران، شاهد بوديم حدود يك ماه پيش مردم آمريكا در 60 شهر از ايالات متحده به منظور دفاع از حقانيت انقلاب اسلامي ايران به تظاهرات پرداختند و مردم انگليس نيز در خيابان‌هاي لندن با حمل پرچم الله‌اكبر و سر دادن شعارهايي در دفاع از جمهوري اسلامي، حمايت خود را از مواضع حق‌طلبانه ايران نشان دادند؛ همه اين مسايل بيانگر اين است كه با وجود تلاش ‌هاي مقامات رسمي و غيررسمي دشمنان، انقلاب اسلامي راه خود را در مسير تعالي طي مي‌كند. /ش3
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار