معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 4 گفت: به همت اداره خدمات شهری ناحیه 1، در یک طرح فوریتی طی هفته گذشته موانع خطرساز از بزرگراه شهید صیاد شیرازی رفع شد.

حمید ناصحی در گفتگو با

خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران

ضمن بیان این مطلب افزود: به منظور افزایش ایمنی تردد خودروها و کاهش تلفات ناشی از تصادفات بزرگراهی، 10 اصله درخت حاشیه غربی بزرگراه صیاد شیرازی، جنگل کوهسار که احتمال سقوط در بزرگراه را داشتند، توسط فضای سبز ناحیه 1 سدبرداری و رفع خطر شد.

معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 4 ادامه داد: به منظور ارتقای مشارکت شهروندان در امور شهری با هدف جمع آوری و پاکسازی بر چسب ها، اداره خدمات شهری ناحیه 5 اقدام به توزیع 500 عدد کاردک به شهروندان برای پاکسازی برچسب های خیابان 194 غربی حدفاصل خیابان زرین و عادل کرد.

در ادامه ذبیح الله حسینی رئیس اداره زیباسازی منطقه 4 تصریح کرد: در راستای حفظ نظافت شهری و ارائه خدمات مطلوبتر به شهروندان، زمین های بایر خیابان ریحانی، کوچه ارس و خیابان شهیدان محمدی به همت اداره خدمات شهری ناحیه 2 پاکسازی و مناسب سازی شد.

علی برخورداری رئیس اداره فضای سبز منطقه 4 اظهار داشت: به منظور افزایش سرانه فضای سبز و ایجاد محیطی شاد برای شهروندان اداره خدمات شهری ناحیه 1، اقدان به احداث فضای سبز در لچکی خیابان شهید رحیمی کلور در محله کاظم آباد به مساحت 200 متر مربع کرد.

*اجرای طرح فوریتی ساماندهی سد معبر اصناف از منطقه 4

رئیس اداره ساماندهی منطقه 4 گفت: واحد ساماندهی اداره خدمات شهری ناحیه 4 طی هفته گذشته در یک طرح فوریتی، نسبت به جمع آوری سدمعبر اصناف، وانتی، دستفروش از سطح محله علم و صنعت اقدام کرد.

مهدی ناظریه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: در راستای ارتقای ساماندهی و ایجاد نظم و انضباط و همچنین رفاه حال شهروندان اداره خدمات شهری ناحیه 4 نسبت به جمع آوری سد معبر، به تعداد 60 مورد از معابر خیابان سراج، رسالت و خیابان 43 در محله علن و صنعت اقدام کرد.

رئیس اداره ساماندهی منطقه 4 ادامه داد: همچنین در این راستا اکیپ اجرایی اداره خدمات شهری ناحیه 9 نسبت به رفع سد معبر،، 10 مورد وانتی و 15 مورد سد معبر صنفی و 14 مورد تابلوی غیز مجاز اقدام کرد.

حمید رضا پازوکی رئیس اداره بازیافت منطقه 4 تصریح کرد: در راستای تحقق اهداف شهرداری تهران جهت اطلاع رسانی بهینه به شهروندان و توسعه فعالیت های فرهنگی و جلب مشارکت های مردمی در امور خدمات شهری واحد بازیافت اداره خدمات شهری ناحیه 5 اقدام به برگزاری کلاس آموزشی بازیافت در خانه سلامت تهرانپارس غربی و بوستان گلبرگ با اهدا محصولات بازیافتی به شهروندان کرد.

پازوکی اظهار داشت: از جمله اهداف برگزاری این برنامه های آموزشی را می توان جلوگیری از اثرات سوء مواد زائد بر زندگی و محیط زیست شهری و بازگرداندن هدفمند مواد به چرخه طبیعت نام برد.

مینا شمالی رئیس اداره محیط زیست منطقه 4 در ادامه گفت: فرآیند شناسایی کانون های آلوده به موش، با هدف کنترل جمعیت موش ها و نا امن کردن محیط زندگی آنها در خیابان های عراقی، شهید ملکی نسب، خواجه عبدالله، ابوذر غفاری، رودخانه اتوبانک 16 و نهم و هشتم خواجه عبدالله و محدوده ضلع غرب ناحیه 1 به صورت کامل طعمه گذاری شد.

شمالی خاطرنشان کرد: فاز اول این طرح شناسایی کانون های آلوده به موش در دستور کار قرار گرفت و در فاز دیگر با ارائه آموزش های زیست محیطی به واحدهای تجاری اداری و کسبه زباله ساز اجرا شد.

**نوارهای حفاری در معابر محله خاک سفید منطقه 4 بهسازی و مرمت شد

معاون فنی و عمران منطقه 4 گفت: اداره فنی و عمران ناحیه 6 طی هفته گذشته در یک طرح ضربتی اقدام به بهسازی و مرمت نوار حفاری پیاده روهای محله خاک سفید در سطح این ناحیه کرد.

بهمن محبوبی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: اداره فنی و عمران ناحیه 6 اقدام به ترمیم نوارهای حفاری و روکش پیاده روهای خیابان های شهید زهدی، درخشان، میر اعلمی، مسعودی و طالقانی کرد که در این عملیات با پخش 170 تن آسفالت هزار متر مربع از معابر این محل بهسازی شد.

معاون فنی و عمران منطقه 4 ادامه داد: به منظور تسهیل در تردد معابر پیاده نوارهای حفاری عرضی خیابان شهید مقدسی و چاله های بلوار والفجر حکیمیه که در تردد وسایل نقلیه ایجاد اختلال کرده بود به همت اداره فنی و عمران ناحیه 8 آسفالت و همسطح سازی شد.

در ادامه علیرضا جعفری شهردار ناحیه 5 منطقه 4 تصریح کرد: در راستای ارائه خدمات مطلوبتر به شهروندان و به منظور اصلاح معابر و با توجه به فرسوده بودن آسفالت خیابان و ایجاد ترافیک در محل، اداره فنی و عمران ناحیه 5 اقدام به روکش آسفالت خیابان فرجام حدفاصل خیابان شهید باغدارنیا تا اتوبان شهید باقری به متراژ 200 متر مربع کرد.

جعفری اظهار داشت: به مظور جلوگیری از آبگرفتگی معابر اداره فنی و عمران ناحیه 5 اقدام به شهرسازی در خیابان شهید مظفری حدفاصل بزرگراه وفادار تا چهار راه سید الشهدا به طول 800 متر کرد.

آقاجان هاشمی اوریمی شهردار ناحیه 4 منطقه 4 خاطرنشان کرد: اداره فنی و عمران ناحیه 4 با همکاری اداره خدمات شهری این ناحیه به منظور اصلاح مصرف برق اقدام به نورپردازی سیستم سولار و خورشیدی در تصاویر و نقاشی شهیدان برروی دیوارهای سطح ناحیه کرد.

**19 هزار متر از خیابان های منطقه 4 خطر کشی محوری شد

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 4 گفت: به همت اداره فنی و ترافیک ناحیه 6 در یک طرح فوریتی طی هفته گذشته بیش از 19 هزار متر از خیابان های محدوده ناحیه خطر کشی محوری شد.

عبدالکریم شفیعی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به فرسوده شدن خط کشی خیابان های شهید معینی نژاد، سلطانی، نصیری، غفاری، شفیعی، مکرم، شبستری، واحد ترافیک ناحیه 6 اقدام به خط کشی محوری در معبر های فوق به طول 19600 متر کرد.

محمدرضا غلامی شهردار ناحیه 8 منطقه 4 تصریح کرد: به منظور تردد ایمن و کاهش تصادفات رانندگی در خیابان 7 اتحادیه اداره فنی و ترافیک ناحیه 8 اقدام به خط کشی محوری به طول 5 هزار متر کرد.

غلامی اظهار داشت: به همت اداره فنی و ترافیک ناحیه 8 به منظور تردد آسان و انتخاب مسیر تابلو راهنمایی و رانندگی در تقاطع بلوار بهار با بلوار شهید بابائیان نصب شد.

شهردار ناحیه 6 منطقه 4 گفت: به منظور خدمات رسانی و رفع مشکلات سطح محدوده و جلوگیری از تخریب کف انهار با استفاده از کانیو آماده خیابان های طالقانی و سلطانی حدفاصل وفادار و 212 به طول 1200 متر کف سازی شد.

وی خاطرنشان کرد: جهت پیوستگی معابر پیاده و سواره و سهولت تردد شهروندان به خصوص سالمندان و جانبازان واحد ترافیک ناحیه 6 اقدام به نصب 40 پل همسطح فلزی عابر پیاده در سطح محلات این ناحیه کرد./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار